Kinofilm-Bewertungs-Thread

Der Rest...
Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Kinofilm-Bewertungs-Thread

Beitrag von Roonaldo »

Ha gseh dass es eigentlig gar kei richtige Kinothread git. Zwar immer wieder mol sporadisch e paar Empfählige aber kei Thread wo me allgemein Kinokritike ka ine poste, dorum fang i grad emol a.

Red-Eye:

Starke Thriller. Isch über dr ganz Verlauf zimlig spannend, zumindescht solangs im Flugzüg spielt (was dr Hauptteil vom Film isch). S'Finale isch in mine Auge e bitz zue actionhaltig. Sehr stark sin vorallem d'Schauspieler, überragend in mine Auge dr Cilian Murphy, däm me dr Psycho eifach wirklig abnimmt.
Wär wägem Craven (Regie) Horror erwartet wird enttüscht si, es isch eifach e sehr solide Thriller. In mine Auge empfählenswärt.

Mini Bewäritg: 7/10

So die Damen und Herren, bitte in die Tasten greifen und Empfehlungen abgeben!

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Land of the Dead

Beitrag von IP-Lotto »

Wer hat "Land of the Dead" schon gesehen? Lohnt sich das Geld für das Kinobillet? Warum? Warum nicht?
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Gopferdelli! Das gibts ja nicht! Hat niemand diesen Film gesehen?
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

IP-Lotto hat geschrieben:Gopferdelli! Das gibts ja nicht! Hat niemand diesen Film gesehen?
zieh mer en den uff dvd inne, kunnt besser ellei im dunggle als im kino mit gschwätz vo so hübbis... ;)
Basel ai Liebi!!!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

IP-Lotto hat geschrieben:Gopferdelli! Das gibts ja nicht! Hat niemand diesen Film gesehen?
Lauft är yberhaupt scho ? :rolleyes:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

[quote="maradoo"]zieh mer en den uff dvd inne, kunnt besser ellei im dunggle als im kino mit gschwätz vo so hübbis... ]
Mein DVD-Player ist mein PC. :o
Ich hätte es schon gerne BREITbild und mit anständigem Sound.
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

IP-Lotto hat geschrieben:Mein DVD-Player ist mein PC. :o
Ich hätte es schon gerne BREITbild und mit anständigem Sound.
Do het ihn ebber gseh lueg:

Der Paradiesapfel fault - trotzdem konnte George A. Romero nicht widerstehen und läßt seine Untoten kräftig zubeißen. Doch die Versuchung hat ihren Preis, Land of the Dead, der vierte Teil der Zombie-Reihe des Begründers des modernen Untotenfilms, stellt den schwächsten Teil der Serie dar. Ein uninspiriertes Drehbuch, Dennis Hopper als Trashikone und gezähmter Goregehalt ergeben einen mittelmässigen Film und eine gewaltige Enttäuschung innerhalb der Splatterkommune
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Grga Mali hat geschrieben:Lauft är yberhaupt scho ? :rolleyes:
Jo sittere Wuche. Aber do hätti gärn Antworte vo Lütt wonen scho gsee hänn. Danggschön. :)

I wett keini Standardkritike läse, die kani sälber zämmesueche. :(
P.V.R.P.E. Langstrumpf

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chef-teleboy »

IP-Lotto hat geschrieben:Wer hat "Land of the Dead" schon gesehen?
nie und nimmer, da kann man ja abends nicht mehr ruhig einschlafen ...
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

Dropkick
Neuer Benutzer

Beitrag von Dropkick »

Cinderella Man:

-Voraussehbare, solide Story (dass sie auf wahren Begebenheiten beruht, macht sie ein bisschen faszinierender)

-Russel Crowe überzeugt als bulliger Kämpfer um einiges mehr als als neurotisches Mathegenie (A Beautiful Mind), Renée Zellweger als treusorgende Ehefrau weniger

-Boxszenen sind grandios und das einzig wirkliche Argument für den Film

'Some people believe football is a matter of life and death.
I'm very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that.'

Bill Shankly

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

Roonaldo hat geschrieben:Ha gseh dass es eigentlig gar kei richtige Kinothread git. Zwar immer wieder mol sporadisch e paar Empfählige aber kei Thread wo me allgemein Kinokritike ka ine poste, dorum fang i grad emol a.

Red-Eye:

Starke Thriller. Isch über dr ganz Verlauf zimlig spannend, zumindescht solangs im Flugzüg spielt (was dr Hauptteil vom Film isch). S'Finale isch in mine Auge e bitz zue actionhaltig. Sehr stark sin vorallem d'Schauspieler, überragend in mine Auge dr Cilian Murphy, däm me dr Psycho eifach wirklig abnimmt.
Wär wägem Craven (Regie) Horror erwartet wird enttüscht si, es isch eifach e sehr solide Thriller. In mine Auge empfählenswärt.

Stark??

Bin dä letscht Fritig go luege und fascht ipennt im Kino. Do hesch jetzt aber alles vorusgseh was chunt. Zuesätzlich extrem viel Blabla bis si mol ins Flugzüg stige und döt die eigentlich Handlig vom Film afoht. S einzig spannende a däm Film isch ob sich dr Bös hinterem Duschvorhang versteggt oder nit.

mini Bewärtig 3/10

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

chef-teleboy hat geschrieben:nie und nimmer, da kann man ja abends nicht mehr ruhig einschlafen ...
PD Dr. Langweiler?
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Roonaldo »

repplyfire hat geschrieben:Stark??

Bin dä letscht Fritig go luege und fascht ipennt im Kino. Do hesch jetzt aber alles vorusgseh was chunt. Zuesätzlich extrem viel Blabla bis si mol ins Flugzüg stige und döt die eigentlich Handlig vom Film afoht. S einzig spannende a däm Film isch ob sich dr Bös hinterem Duschvorhang versteggt oder nit.

mini Bewärtig 3/10
So verschiede sind Gschmäcker... Sorry aber genau die Szene im Huus hani wohls dämlichste gfunde will genau das in hundertzwanzigmillione andere Thriller aus scho vorkoh isch und me sich dört au scho het dörfe froge "stoht är jetzt drhinter oder doch nit..." Isch nit mi Gschmack vo Spannig. D'Spannig im Fliugzüg isch halt e anderi Sorte, me in Richtig Dramatik als in Shockmomänt und das gfallt mr halt eidütig besser..

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

Roonaldo hat geschrieben:So verschiede sind Gschmäcker... Sorry aber genau die Szene im Huus hani wohls dämlichste gfunde will genau das in hundertzwanzigmillione andere Thriller aus scho vorkoh isch und me sich dört au scho het dörfe froge "stoht är jetzt drhinter oder doch nit..." Isch nit mi Gschmack vo Spannig. D'Spannig im Fliugzüg isch halt e anderi Sorte, me in Richtig Dramatik als in Shockmomänt und das gfallt mr halt eidütig besser..
Jo gschmägger sind verschide, zum Glück. Ha jo normalerwiis so dramaspannig au gärn. Aber für mi isch dä Film öpä so spannend gsi wie mini Tischlampa. Irgendwie het sich eifach nie spannig ufbaut, will genau gwüsst hesch was jetzt passiert. Und denn isch no so unrealistischä seich cho, do isch "die hard" e real life doku. Oder würd das tatsächlich niemerdem uffalle wenn öper dr Sitznochbur mitere Kopfnuss KO schloht. Nei, mir het dä Film eifach nit passt.

sniper
Benutzer

Beitrag von sniper »

IP-Lotto hat geschrieben:Wer hat "Land of the Dead" schon gesehen? Lohnt sich das Geld für das Kinobillet? Warum? Warum nicht?
Lohnt sich eidütig nid!!isch e ganz beschissene film!!ich mein dawn of the dead isch de börner gsie aber land of the dead isch ganz misslich!! würd niemerem empfehle gäld für sone schrott uszgeh!! :mad:

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chef-teleboy »

IP-Lotto hat geschrieben:PD Dr. Langweiler?
welches a...loch hat mich verpfiffen und mich mit wenigen worten dermassen treffend charakterisiert ?
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Snow White -

Sehr guete Film, zimlich vil Szene überspitzt und Ironisch dargstellt. 2-3 unnötigi Szene (schwäb szene, schluss, max als DJ)

Lieblingsteil (Diskussione zwüsche Nico und Paco, szene mit de nochwuchsrapper, churer banker und nutte"ha nur no es par lines zogge")

Sehr vil gekokse aber isch extra so gmacht nimmi mol a, d hauptdarstellerin isch e guete Schnägg und muess öfters mol d brüscht zeige...wärtet dr Film optisch uf...

Sound ganz geil...Solo Sache vom Carlos Leal flashe mi...

nachem Kino ufgstande und s Gfühl gha jo das isch e guete schwiizer film...

next time: "mein name ist Eugen"

:D
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Dropkick hat geschrieben: -Russel Crowe überzeugt als bulliger Kämpfer um einiges mehr als als neurotisches Mathegenie (A Beautiful Mind)...
*Vogel zeig*

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Green Street Hooligan

Einfach nur Genial! Brauche nicht mehr zu sagen.... Hat für alle was. Leute, die sich für die Geschichte interessieren, Leute die sehen wollen wie unser Lord-of-the-rings-gnom Elijah Wood auf die Fresse kriegt und solche, die inach nur ins Kino gehen um einen wirklich geilen Film zu sehen!

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

sniper hat geschrieben:Lohnt sich eidütig nid!!isch e ganz beschissene film!!ich mein dawn of the dead isch de börner gsie aber land of the dead isch ganz misslich!! würd niemerem empfehle gäld für sone schrott uszgeh!! :mad:
Geht das auch ein bisschen ausführlicher und aufschlussreicher?
P.V.R.P.E. Langstrumpf

sniper
Benutzer

Beitrag von sniper »

@IP-Lotto: für di doch immer! :D

Im land of the dead wärde zombis eifach nüm ärnscht gno!es wird mit ihne gspielt sie wärde verarscht und stönd eigentlich nume blöd ide gegend ume! Dmensche händ sozsage wieder doberhand!dmensche händ au wieder de alti arm riich konflikt und spiele sich zum teil gegesitig us!
es isch eifach nüm die machtlosigkeit und de zämmehalt vode mensche wie in dawn of the dead!
bi zimli entüscht worde vode film weni erlich bi!

ps:wens no usführlicher wilsch mueschen sälber luege! :D

access
Benutzer

Beitrag von access »

Roonaldo hat geschrieben:Ha gseh dass es eigentlig gar kei richtige Kinothread git. Zwar immer wieder mol sporadisch e paar Empfählige aber kei Thread wo me allgemein Kinokritike ka ine poste, dorum fang i grad emol a.

Red-Eye:

für mi git dä film e 6/10

s änd isch sehr abrupt und e bitz sehr billig... aber suscht geil!!!!!
The Dude minds!

Keano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keano »

sniper hat geschrieben:Lohnt sich eidütig nid!!isch e ganz beschissene film!!ich mein dawn of the dead isch de börner gsie aber land of the dead isch ganz misslich!! würd niemerem empfehle gäld für sone schrott uszgeh!! :mad:
welchen dawn of the dead meinst du? alte oder neue version?

Riot Kid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riot Kid »

Nino Brown hat geschrieben:Snow White -

Sehr guete Film, zimlich vil Szene überspitzt und Ironisch dargstellt. 2-3 unnötigi Szene (schwäb szene, schluss, max als DJ)

Lieblingsteil (Diskussione zwüsche Nico und Paco, szene mit de nochwuchsrapper, churer banker und nutte"ha nur no es par lines zogge")

Sehr vil gekokse aber isch extra so gmacht nimmi mol a, d hauptdarstellerin isch e guete Schnägg und muess öfters mol d brüscht zeige...wärtet dr Film optisch uf...

next time: "mein name ist Eugen"

:D
d musig isch dr hammer....

au sunscht no en richtig coole film...het spass gmacht....
dr max findi mega luschtig...de vollidiot....

und nadürlich dr höhepunkt! ICH HASSE ZÜRICH - ZUREICH am bsetzte huus

jetzt zwei schwiizer film nachenandr gluegt und beidi nid schlächt...
...ALLES füre FCB...

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

sniper hat geschrieben:@IP-Lotto: für di doch immer! :D
Oh, welch' eine Ehre. Wenn ich nur wüsste, wie ich dazu komme. :)

Besten Dank. Genau das, was du dem Film "ankreidest" finde ich spannend. Ich werde mir tatsächlich selbst ein Bild machen müssen, auch wenn der chef-teleboy behauptet, dass man danach nicht mehr schlafen könne. :eek:
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Riot Kid hat geschrieben:d musig isch dr hammer....

au sunscht no en richtig coole film...het spass gmacht....
dr max findi mega luschtig...de vollidiot....

und nadürlich dr höhepunkt! ICH HASSE ZÜRICH - ZUREICH am bsetzte huus

jetzt zwei schwiizer film nachenandr gluegt und beidi nid schlächt...
was hesch no gseh? Eugen willi no luege...

und dä argentinier mitem RIESE hund villicht au....

und gester isch Ch Filmclub gsi...diskussion mit de regiseure, steiner und samir sin d Kings obwohl dr Steiner e bitz gay isch...

und GROUNDING seht au nit schlächt us...

nino straight outta the Kavau...BITCH :D
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

also bi grad the skeleton key go luege... wär okkulti und psychischi film gärn hett isch do bestens uffghobe. also ich han en voll geil gfunde.

Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Roonaldo »

Hett öper dä neui russischi Film "Wächter der Nacht" scho gseh? Lohnts sich?

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Nino Brown hat geschrieben:Snow White -

snow white ein muss :)

sid heidi 1 wohrschienlich dr besti schwiezer film :D

aber: schluss = genial (und nid unnötigi szene)
schwebe szene, isch e totals kontra gäge dä räst vom film und genau dorum so passend (sin mr nid scho alli in e tagtraum verfalle, das ganze natirlig no imene koksrusch. s einzige mol näbet dä kehrichtverbrenigsahlag wo wirklich harmonie herrscht im film.)

ps: lueget dä film umbedingt, isch jede franke wärt, aber gönd dä film uff kei fall mitere depressive stimmig go luege, das chunt gar nid guet.
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

drmichi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von drmichi »

jo genau... är isch nivealos :S

Antworten