Bricht im Sportpanorama: Thema Sicherheit bim Spiel GC-FcB

Diskussionen rund um den FCB.
Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Eckfahne hat geschrieben:Ich has eifach drnäbe gfunde dass me het miese zeige wie eine SV kriegt... das ghört doch nid ins TV!
das isch eh s'absolut letschte, und miner meinig noch chönnt däjenigi (kenn ihn leider nid) au rächtlich drgege vorgoh, usser är het sini zuestimmig gäh, was ich mir nid wirgglich cha vorstelle. ansunschte sin si doch vrpflichtet, sone filter übers gsicht mache, oder öpe nid??? chas jo ächt nid sy, vo wäge chef gsehts und so...?!?!

also ich würd do uff d'barrikade... :mad:

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Fr. 60'000.- haig dr ganzi flopp koschtet!!! und ooni bozilei und anderi schykaane!!! hät me sicher au könne sinnvoller yyseze dää stutz ...

.... und s wurd my jo nit wundere wenn d buess den schüsst öbben au so hoch wird syy ...

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

Scott hat geschrieben:naja, me ka jo gege pyro si und so...aber eins muess ich jo scho sage
bi am wuchenänd in paris gsi go psg-strasbourg luege. und ha e helli freud ka was dört an pyro zündet worde isch. immer wieder mol e fackle do, und e fackle dört (ok, scho alles in dr fankurve, die händ jo ca 3 stück)...do mol e rauchbombe, dört mol e rauchbombe, au vo dr stroosburger buebe hets fackle gäh, und was isch d reaktion vo de lüt im stadion gsi, au vo de cüpli fans...njet...gar nüd, me hets respektiert und tolleriert, oder evtl sogar no geil gfunde so wie ich....nüd pfiffkonzert...und ich nimm mol ah es het au kei spezielli reportage im tv gäh wo me vo de böse buebe verzellt het etc etc..
isch jo logisch, die trage in de näggschte joohr au kai wm od. em uss... !! :mad:
F.R.B. - Freie Republik Basel

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

Wie wärs mol mit eme bsuech im Sportpanorama, den könt me jo mol e baar zwüscherief starte. mol luege wie das aakunt, oder mit transparänt uf die polemik ufmerksam mache....

wär doch was, oder nid ?
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chef-teleboy »

JohnHolmes hat geschrieben:Wie wärs mol mit eme bsuech im Sportpanorama, den könt me jo mol e baar zwüscherief starte. mol luege wie das aakunt, oder mit transparänt uf die polemik ufmerksam mache....

wär doch was, oder nid ?
ich verbitte mir solch üble polemik gegen das sportpanorama, schliesslich ...
chef-teleboy hat geschrieben:à propos:
....
Sehr geehrter Herr chef-teleboy
Danke für Ihren Input. Es dürfte Sie interessieren, dass wir unsere Sendungen sporadisch durch Umfragen im Publikum überprüfen und durchwegs gute bis sehr gute Kritiken erhalten. Natürlich orientieren wir uns fast ausschliesslich am durch diese Umfragen entdeckten Optimierungspotential, wodurch die Sendung Sportpanorama immer mehr den Wünschen des Publikums entspricht und sukzessive an Qualität gewinnt. Bei dieser Beurteilung ist natürlich der Fussball miteingeschlossen.

Mit freundlichen Grüssen
Schweizer Fernsehen DRS
Abteilung Sport
Peter Minder
8052 Zürich
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

JohnHolmes hat geschrieben:Wie wärs mol mit eme bsuech im Sportpanorama, den könt me jo mol e baar zwüscherief starte. mol luege wie das aakunt, oder mit transparänt uf die polemik ufmerksam mache....

wär doch was, oder nid ?
währlen wir das naheliegemdste = Indoor Extreme Pyroing im Sportpanorama!

der alte sack
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

4053
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4053 »

Rinoceronte hat geschrieben:Die Glasflasch wurde, so vermutet P.L. aus Zh, schon Jahre zuvor :eek: im Stadion versteckt...

Sache gits, die gits gar nid :eek:
die glasflasche stammte aus affoltern :D
FREYSTAATBASEL 2003

Quattro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quattro »

Balisto hat geschrieben:Seltsam, man lässt nie Fans zu Wort kommen. Denkt mal drüber nach, liebe SF-DRS-Leute. So einseitig in Richtung gut/böse ist diese ganze Angelegenheit nämlich nur in euren Köpfen.
genau! und heute morgen im büro sind mir deswegen alle blöd gekommen....!

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

alter sack hat geschrieben:zu erwartende bussen:
FCB = CHF 1'000'000 wegen wiederholter schwerer brandstiftung und versuchter tötung
Massen-Selbstmord?
Quattro hat geschrieben:genau! und heute morgen im büro sind mir deswegen alle blöd gekommen....!
Bei mir wars einer...

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

Quattro hat geschrieben:genau! und heute morgen im büro sind mir deswegen alle blöd gekommen....!
denn ischs dr glich gange wie mir...
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)

[CENTER] :mad: FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]

Quattro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quattro »

und keiner von denen war wohl jemals an einem fussballspiel.

ebe de
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ebe de »

4053 hat geschrieben:die glasflasche stammte aus affoltern :D
vermisst seit dem 09.08.2005 :D
Fc Basel 1893

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PizzaBaecker »

isch doch immer so, jede wott si sänf drzue gäh. nie am match gsi, aber immer genau wüsse was wie wo gloffe isch.

Optimischt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Optimischt »

langsam kunnts mir biz komisch vor ... am 11 september sind doch d WTC zämmegheit !! und es sind 2 schwarzi rauch süülä entstande!! das isch doch am vergangene sunntig au dr fall gsi!! het sich d el-kaida odr so nonig zu wort gmäldet ?am sunntig isch doch dr fcb match au amenä 11 september gsi ! scheisse jetzt bekummi l :eek: angsam angscht !

Butters
Neuer Benutzer

Beitrag von Butters »

Den neusten Nachrichten der Polizei zufolge war es ein Basler der die Glasflasche auf Zuberbühler warf. Zwar trug die entsprechende Person ein GC Trikot und einen GC Schal doch die Polizei ist sich sicher das dies alles nur Tarnung sei

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

Optimischt hat geschrieben:langsam kunnts mir biz komisch vor ... am 11 september sind doch d WTC zämmegheit !! und es sind 2 schwarzi rauch süülä entstande!! das isch doch am vergangene sunntig au dr fall gsi!! het sich d el-kaida odr so nonig zu wort gmäldet ?am sunntig isch doch dr fcb match au amenä 11 september gsi ! scheisse jetzt bekummi langsam angscht !
siehe meine belanglosen zeilen zum thema:
http://fcbforum.magnet.ch/showpost.php? ... stcount=22

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

alter sack hat geschrieben:währlen wir das naheliegemdste = Indoor Extreme Pyroing im Sportpanorama!

der alte sack
:D innerhalb vo e baar sekunde zur Kultfigur wärde....

:p

sött me wirklig duurezieh...was gäbts...klaag wäge sachbeschädigung, meh nid, oder was meine do drächtsverdreiher ??
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

JohnHolmes hat geschrieben: sött me wirklig duurezieh...was gäbts...klaag wäge sachbeschädigung, meh nid, oder was meine do drächtsverdreiher ??
do chönnt allerhand uff dich zuecho. sachbeschädigung? willsch öppis azünde oder sprenge? i dängg mol huusfriedensbruch, verstoss gege d sportpanoramaornig (es ist verboten, etwas jeglicher Art auf die Moderatoren zu werfen! des weiteren ist es verboten, feuerwerk aller Arten zu zünden!), versuechte mord, körperverletzig, uslöse vomene füürwehr-fehlalarm,...
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)

[CENTER] :mad: FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

ebe de hat geschrieben:vermisst seit dem 09.08.2005 :D
Was jetzt d Fläsche oder Affoltere?
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

ebe de
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ebe de »

Goofy hat geschrieben:Was jetzt d Fläsche oder Affoltere?

ähhhhmmm jo fläsche dasmol :D :p
Fc Basel 1893

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

|{i||er hat geschrieben: chille....eifach mol alli chille
fc basel chill emool, chill emol mit uuuuns :D
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

Gastsektor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gastsektor »

Asselerade hat geschrieben:super, hesch nid di klappe könne halte??!!! jetzt wüssets alli. tschöös, 9ner büssli!
guck dir mal die url von dem forum an und dann wirst du merken dass deine frage idiotisch war..

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

Gastsektor hat geschrieben:guck dir mal die url von dem forum an und dann wirst du merken dass deine frage idiotisch war..
jo und? du hesch also d copy-paste-funktion im griff...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Bajass
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bajass »

Kha me das Video no neyme abelaade? Uf SFDRS oder so? Finds niene....thx
John Jack Criminals

Top, die Wette gilt

Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...

Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland

Zeekadeethee
Benutzer
Beitrag von Zeekadeethee »

Bajass hat geschrieben:Kha me das Video no neyme abelaade? Uf SFDRS oder so? Finds niene....thx
Jo, im Archiv vo SFDRS
Dr Velo Willi

Hattrick: SV DOT (469575)

Antworten