Zs Wk

Der Rest...
einspielen
Erfahrener Benutzer

Zs Wk

Beitrag von einspielen »

ohhhh was!!!!!!!!!!!!

jez hocki do in dere fucking alaag an dem bunkercompüterli und surf nur im netz ume...

und das 4 täg lang :(

wer hets suscht no breicht?

vooooooooooooooooooooooll langwielig!!!!

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilea-1893 »

einspielen hat geschrieben:ohhhh was!!!!!!!!!!!!

jez hocki do in dere fucking alaag an dem bunkercompüterli und surf nur im netz ume...

wenigstens hesch i-net!

f_i_u_e_FCB!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von f_i_u_e_FCB!! »

einspielen hat geschrieben:ohhhh was!!!!!!!!!!!!

hert..... :D :p
**Ich glaube, daß der Tabellenerste jederzeit den Spitzenreiter schlagen kann.**

|{i||er
Erfahrener Benutzer
Beitrag von |{i||er »

jeeenschti minute no...

üüü...bau mol eins...chille...hänge....
Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

|{i||er hat geschrieben:jeeenschti minute no...

üüü...bau mol eins...chille...hänge....
ey jeeeeeeeeeeeeeeeeeenschti jack :D

JEEEEEEEEEEENSCHTI!!!!!!!!!!!! jenschti struube lüt am s^tart :D

zum glück hanis nach em zmittag scho eins idrüllt ;)

üüüüÜÜÜÜüüüüü

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

Schwalbenkönig
Benutzer

Beitrag von Schwalbenkönig »

verdammt ich muess morn irucke...zerscht kvk in romont denn drei wuche i dr lenk....

f_i_u_e_FCB!!
Erfahrener Benutzer

dir diend mir jo so leid... :p ;)
**Ich glaube, daß der Tabellenerste jederzeit den Spitzenreiter schlagen kann.**

Schwalbenkönig
Benutzer

ich bi jo so nääääääää aaaarmmmmeeeeee :( :p

f_i_u_e_FCB!!
Erfahrener Benutzer

Schwalbenkönig hat geschrieben:ich bi jo so nääääääää aaaarmmmmeeeeee :( :p
jo bisch du aber shend alli mitleid mit euch....s mues jo scho schampar hert si.. ;)

Schwalbenkönig
Benutzer

kei ahnig isch mi erscht wk, obwohl ich d'rs scho im 02 gmacht ha.....aber pssssst gäll :D ;)

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

Schwalbenkönig hat geschrieben:ich bi jo so nääääääää aaaarmmmmeeeeee :( :p
Hehe, jo vor allem dr KVK wird heftig. Ich root dir dringen Jasskarte und sunschtigi Unterhaltigsmöglichkeite mitzneh. Villicht händer no e Färnseh mit Video. Denn nimm no Film mit.

Schwalbenkönig
Benutzer

repplyfire hat geschrieben:Hehe, jo vor allem dr KVK wird heftig. Ich root dir dringen Jasskarte und sunschtigi Unterhaltigsmöglichkeite mitzneh. Villicht händer no e Färnseh mit Video. Denn nimm no Film mit.
hey isch das würkli so?? ohni scheiss?? also ich ha fangs mi ipod und mi buech startklar....das schisst mi jetz scho a wenni nur dört hock und wart bis dwuche furt isch...ah jo briefe chani jo dr fründin no schriebe.... :D ;)

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

nimms logger junge ... ;)
tschillllle ... siffe ... :D
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

[quote="Schwalbenkönig"]hey isch das würkli so?? ohni scheiss?? also ich ha fangs mi ipod und mi buech startklar....das schisst mi jetz scho a wenni nur dört hock und wart bis dwuche furt isch...ah jo briefe chani jo dr fründin no schriebe.... :D ]

Also ich ha scho zwei KVK's hinter mir. Und bi beidne isch eifach nüt gloffä. Biz umesitzä, Jassä, Sufä und warte bis gohsch go schlofä, villicht ab und zue mol öpis go umefahre. Eimol binis sogar vor luter Langeweile eifach mitem Puch biz go d Landschaft erkunde und go Lüt bsueche woni kennt ha in dr nöchi vom KVK Ort. I nimm mol ah das du au e Soldat mit zuesatzusbildig Puch oder Duro Fahrer bisch.

S geile isch das du alles scho friehner chasch irichte und denn wenn die gross Meuti kunnt kei Stress hesch.

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

ha jede WK e KVK gmacht und ha aigentlig nie stress kha ...
gmietlig d beize go inspiziere ... die beschte ort zem verschlaufe sueche ...
chillzone erkunde ... hülsedepot finde ... etc ... :D ;)
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

Schwalbenkönig
Benutzer

repplyfire hat geschrieben:Also ich ha scho zwei KVK's hinter mir. Und bi beidne isch eifach nüt gloffä. Biz umesitzä, Jassä, Sufä und warte bis gohsch go schlofä, villicht ab und zue mol öpis go umefahre. Eimol binis sogar vor luter Langeweile eifach mitem Puch biz go d Landschaft erkunde und go Lüt bsueche woni kennt ha in dr nöchi vom KVK Ort. I nimm mol ah das du au e Soldat mit zuesatzusbildig Puch oder Duro Fahrer bisch.

S geile isch das du alles scho friehner chasch irichte und denn wenn die gross Meuti kunnt kei Stress hesch.
jo genau ich bi au fahrer....hey das tönt jo aber denn würkli no voll easy :) aber eis riese problem hani....ICH CHA NID JASSE.... :( :p

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

Schwalbenkönig hat geschrieben:aber eis riese problem hani....ICH CHA NID JASSE.... :( :p
Den lehrsches, glaub mirs :D

Schwalbenkönig
Benutzer

repplyfire hat geschrieben:Den lehrsches, glaub mirs :D
jo denn bliibt mir anschienend nüd anders übrig.... :) jo mol schauen wie das wird...aber hey mit rasurkontrolle und tenueordnig und appell und so scheiss isch nüm zverliche wie i dr rs, oder? suscht machi nämlich grad dr handstand!! :eek:

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

[quote="Schwalbenkönig"]kei ahnig isch mi erscht wk, obwohl ich d'rs scho im 02 gmacht ha.....aber pssssst gäll :D ]

hehe..kenn eine dä isch sit 99 mit dr RS fertig und het no kei WK gmacht....dä siech hän si glaub eifach vergässe!! hehe!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

Schwalbenkönig hat geschrieben:jo denn bliibt mir anschienend nüd anders übrig.... :) jo mol schauen wie das wird...aber hey mit rasurkontrolle und tenueordnig und appell und so scheiss isch nüm zverliche wie i dr rs, oder? suscht machi nämlich grad dr handstand!! :eek:
Hahahahah, eh nit. Also sicher nit im KVK. Villicht chunt irgendwenn mol ein wenn di 4 Tag nüm rasiert hesch. Aber e AV oder so gits nit. Also du stohsch mol uf zum go zmorge Ässe, denn chasch wider go schlofe oder was du au immer willsch. Wenn si di bruche hole si di denn scho zum Zimmer oder ufenthalsruum us. Nur meischtens sin denn jo die höchäre sälber anere Usbildig und könne di darum gar nit hole. hehe ;) Es git au kei Mako. Also das wo scho im vornerein weisch dases nit wirsch bruche chasch grad dahei loh und bruchsch gar nit erscht ummeschleppä. Denn nochhär im "richtige" WK chuntsch ganz uf din Kadi drufah wie sträng das ganze denn gnoh wird.

Schwalbenkönig
Benutzer

[quote="repplyfire"]Hahahahah, eh nit. Also sicher nit im KVK. Villicht chunt irgendwenn mol ein wenn di 4 Tag nüm rasiert hesch. Aber e AV oder so gits nit. Also du stohsch mol uf zum go zmorge Ässe, denn chasch wider go schlofe oder was du au immer willsch. Wenn si di bruche hole si di denn scho zum Zimmer oder ufenthalsruum us. Nur meischtens sin denn jo die höchäre sälber anere Usbildig und könne di darum gar nit hole. hehe ]

tönt jo würkli voll gemütlich...ich has ebä no easy, bi als fahrer iteilt, jedoch mi flinte hani chönne abgeh. das heisst ich cha au nid go schiesse oder irgendwelchi sache bewache :D chli die höche umechauffiere und i mim buech lese und musik lose. i dämfall hani ä gueti chance dassi die wuche cha champions leaguee noime amene tv luege :)

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

[quote="bulldogu2122"]nimms logger junge ... ]

eh klar :D

scho wider eine go ineloh ;)

so muesses witergo...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Russe hat geschrieben:hehe..kenn eine dä isch sit 99 mit dr RS fertig und het no kei WK gmacht....dä siech hän si glaub eifach vergässe!! hehe!!
Kei Wunder.... bisch absolut untauglich!!! :D
Naja... ha dr diesjöörig WK mol verschobe..nägschte isch wieder im August 2006. Hmmm passt mir den au den grad nit... :p

Nasty
Benutzer

Beitrag von Nasty »

Schwalbenkönig hat geschrieben:verdammt ich muess morn irucke...zerscht kvk in romont denn drei wuche i dr lenk....
Dämfalls bis morn ;) Genau dr glichi schissdrägg muessi au mache :D
Coyotes Basel

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

so:

erschti tag dure...

scho recht chillout dört. aber ebe au verdammt langwilig :D

aber easy... chillig wärde :D

Schwalbenkönig
Benutzer

[quote="Nasty"]Dämfalls bis morn ]

herrlich... :) jä muesch au zerscht uf romont und denn lenk? oder was bisch füre kompanie??

Nasty
Benutzer

Beitrag von Nasty »

Inf Kp 11/2 Radschützepanzerfahrer. Zerscht Romont denne Boltigen...
Coyotes Basel

Schwalbenkönig
Benutzer

Nasty hat geschrieben:Inf Kp 11/2 Radschützepanzerfahrer. Zerscht Romont denne Boltigen...
ah ok....ich bi Inf Kp 11/4, fahrer, und wie gseit zerscht romont und denn lenk. aber weisch du zuefällig öb dä dört die ganz wuche in romont bliebsch oder nur dr erschti tag??

Nasty
Benutzer

Beitrag von Nasty »

I glaub i bi die erschti Wuche in Romont und mr gön denne am Fritig uf Boltige, aber ebbe kei blasse ;)
Coyotes Basel

Schwalbenkönig
Benutzer

[quote="Nasty"]I glaub i bi die erschti Wuche in Romont und mr gön denne am Fritig uf Boltige, aber ebbe kei blasse ]

wär ebä no gemütlich 1 wuche romont....cha ebä mitem kolleg irucke morn aber dä isch i dr inf kp 11/3.... ;)

Antworten