Aussagen am TV - wörtliche Dokumentation

Diskussionen rund um den FCB.
Naivling
Benutzer

Jürg Schild, 7. Dez.

Beitrag von Naivling »

SF DRS, 7. Dez. 2004, 10vor10 21.50
Jürg Schild, Polizeidirektor Basel Stadt:
«Es zeigt wieder emol meh uff, wie schwierig d Arbet vo dr Polizei isch. S isch ganz klar, dass me so Vorkommnis, i sag jetzt Saubannerzug, wie vor em Match gegen e FC Züri vor e paar Wuche in Züri het welle verhindere. Döt hett me gseit, d Polizei isch z large gsi. Jetzt heissts, d Polizei isch z wit gange.
Ich glaub, wenn me die Usschrittige gseht und die allgemein Entwicklig, au vo dr Gwaltbereitschaft, gits für mi au im Sport grundsätzlich Null Toleranz.»

SUPPORTERS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SUPPORTERS »

Hat jemand alle diese Snapshots in grösserer Auflösung zum downloaden?? Wäre euch dankbar!!

Naivling
Benutzer

Murat Yakin (Aufnahme: Okt. 2004)

Beitrag von Naivling »

Murat Yakin, FC Basel:
«Dasch ihri eigeni Sach. Wenn si wännd öh Krawall mache, denn söllets mache und öh mir hännd öh unseri eigeni Ufgab uffem Platz. Also vo däm her - jo.»

Naivling
Benutzer

Beitrag von Naivling »

SUPPORTERS hat geschrieben:Hat jemand alle diese Snapshots in grösserer Auflösung zum downloaden?? Wäre euch dankbar!!
Dieses Forum erlaubt nur 40kB grosse Anhänge. Ich musste daher alles verkleinern. Ich hab natürlich die Originale noch (752x568px), dafür flau wie stets am TV...

hugo
Neuer Benutzer

Beitrag von hugo »

landholt ... einfach nur peinlich

Mensch
Neuer Benutzer

Wenns öpper nid gseh hett

Beitrag von Mensch »

Scho dr Titel macht klar, um was es in dem Biitrag go wird...
http://www.sfdrs.ch/system/frames/news/ ... /index.php

Naivling
Benutzer

Thomas Helbling, 7. Dez.

Beitrag von Naivling »

Kommentatorin:
Die Gastclubs sind verantwortlich für ihre Fans, auch bei Auswärtsspielen. Die Kausalhaftung und weitere Regelungen hat die Fussball-Liga erlassen.
[Thomas Helbling, Präsident Sicherheits-Kommission SFL:]
«S git üs öppis i d Hand. Mir cheu jetz o Klüb i d Verantwortig nä, disziplinarisch, für ds Fäuverhalte vo irne Fäns a de Uswärtsmätche.»
«Mir cheu wiene Wirt ds Stadionverbot erlah gegenüberemne Gascht wo sech unaständig oder gägä d Husorrnig duet verhaute. Was usserhaub bassiert, isch nid i üsere Kompetänz.

estrellita
Benutzer

Beitrag von estrellita »

hugo hat geschrieben:landholt ... einfach nur peinlich
säg nüt! Bild

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

Naivling hat geschrieben:SF DRS, 7. Dez. 2004, 10vor10 21.50
Murat Yakin, FC Basel:
«Dasch ihri eigeni Sach. Wenn si wännd öh Krawall mache, denn söllets mache und öh mir hännd öh unseri eigeni Ufgab uffem Platz. Also vo däm her - jo.»
Es isch jo eigentlich nit sehr luschtig. Aber das Transkript isch dr Hammer :D

Naivling
Benutzer

Marco Cortesi, 7. Dez.

Beitrag von Naivling »

Marco Cortesi, Sprecher Stadtpolizei Zürich:
«Mir hend i de leschte drü Johr mehrmols Fens ka, vor allem us Baasel, wo richtigi Saubannerzüg do dur d Stadt Züüri duregfüert hend. Mir hend massivsti Sachbeschedigunge ka und ufgrund vo dem könn mir die Reaktion vom FC Basel nit versto.»
«Schlussendlich isch es ebe de Bürger, wo das zalle muess, sig das über Stürgelder oder über erhöhti Versicherigsprämie, wenn nochher Sachbeschedigunge passieret und drum chönnt mir ebbe au die Reaktione us Basel nit verstoh.
Mir, d Stadtpolizei Züüri, isch für üseri Bevölkerig doh. Mir ment für Rue und Ordnig sorge und das werde mir au in Zuekunft mache.»

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Jürg Schild, Polizeidirektor Basel Stadt:
(...)
Ich glaub, wenn me die Usschrittige gseht und die allgemein Entwicklig, au vo dr Gwaltbereitschaft, gits für mi au im Sport grundsätzlich Null Toleranz.»
Und deshalb findet Schild die 3 Spielsperren gegen Gimenez wohl in Ordnung ...

:cool:

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

(...)
Mir, d Stadtpolizei Züüri, isch für üseri Bevölkerig doh. Mir ment für Rue und Ordnig sorge und das werde mir au in Zuekunft mache.»
Klar, und deshalb schaut die Zürcher Polizei nur zu, wenn Normalo FCB-Fans, Frauen und Kinder von ZH-Hools angegriffen werden. Bravo.

redblue-calvin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redblue-calvin »

Bender hat geschrieben:Klar, und deshalb schaut die Zürcher Polizei nur zu, wenn Normalo FCB-Fans, Frauen und Kinder von ZH-Hools angegriffen werden. Bravo.
polizist, freund und helfer..

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

...erhöhti Versicherigsprämie, wenn nochher Sachbeschedigunge passieret ...
Bachel. Het dä no nie ghört, dass so zimmlig jedi Versicherig Schäde us Krawall nit deckt? :rolleyes:

Naivling
Benutzer

Beitrag von Naivling »

PeppermintPatty hat geschrieben:Bachel. Het dä no nie ghört, dass so zimmlig jedi Versicherig Schäde us Krawall nit deckt? :rolleyes:
Cortesi: «Schlussendlich isch es ebe de Bürger, wo das zalle muess, sig das über Stürgelder..»

Aha!
Danke, Herr Cortesi, für den völlig neuen Hinweis.
Dürfen wir also davon ausgehen, dass die Zürcher Steuern sinken werden, wenn die bösen FCB-Fans in Zukunft brav in 2er-Kolonne in die Kiesgrube marschieren?

pluky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pluky »

Bender hat geschrieben:Klar, und deshalb schaut die Zürcher Polizei nur zu, wenn Normalo FCB-Fans, Frauen und Kinder von ZH-Hools angegriffen werden. Bravo.
logisch. sie müssen ja ihre bevölkerung schützen.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

pluky hat geschrieben:logisch. sie müssen ja ihre bevölkerung schützen.
Und lut däm Quadratschädel sin jo eh kaini Usschrittige passiert, also hett d HF au gar keini Fans aagriffe könne. :rolleyes:

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

Hüt morge het im Basilisk eine gschwätzt wo erklärt het, dass fehler passiert sind bi dere Aktion. In de Nochrichte händ sies brocht. Händer das au ghört?
Sie würde sowiso die Aktion analysiere und luege was me next mol anders ka mache... bla,bla,bla

Hank Hoover
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hank Hoover »

sauberi aktion naivling

chapeau !

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Merci Naivling für die Arbet!

Aber ich REG MI Z'TOD UFF über die Frittene vo dene Lütt!
Dä Zingg isch doch e verhinderete Drill Sergeant, dä würd doch am liebschte dr ganz Tag irgendwelchi Lütt af**** :mad: !

Und hütt krebst dr M. Cortesi zrugg vo wäge 'es mue no e Nochbesprechig geh....es sinn Fehler gmacht woore'....

...do krieg ich immer no s'grosse Kotze!!!!!! :mad: :mad:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Naivling
Benutzer

Weiteren Reaktionen der Zürcher Behörden

Beitrag von Naivling »

mimpfeli hat geschrieben:Und hütt krebst dr M. Cortesi zrugg vo wäge 'es mue no e Nochbesprechig geh....es sinn Fehler gmacht woore'....
Danke für den Hinweis. Es wäre wichtig, die weiteren Reaktionen der Zürcher Behörden ebenfalls zu dokumentieren. Bis jetzt gab es ja nur diese kompromisslose Härte [von allen: Birrer, Maurer, Zingg, Moos und Cortesi].

Falls jemand Quellen hat/kennt, wo eine geänderte Haltung sichtbar wird, wäre ich froh um Mitteilung.

Ich selber kann TV-Aufnahmen viel einfacher machen als Radioaufnahmen. Wenn es Äusserungen am Radio gab, könnte ich z.B. ein MP3-File auswerten (-> zuerst PN; Austausch dann anschliessend per Mail).

Diese Dokumentation ist ja nicht nur für den Moment, sondern auch für alle, die sich noch ein wenig länger mit der Angelegenheit befassen müssen oder wollen.

Ich hoffe, Angelo findet dann einen Weg, wie man dieses (und natürlich auch das andere) Material weiterhin zugänglich halten kann, falls man wieder zum alten Forum zurückkehrt.

ilFenomeno
Neuer Benutzer

Beitrag von ilFenomeno »

het aine vo de verhaftete emole dä psycholog gseh????

ich nid...

basler_beachboy_22
Neuer Benutzer

Beitrag von basler_beachboy_22 »

Murat Yakin, FC Basel:
Hei ei ei....die Yakins sin scho beschränkt...Fuessballer z si isch nit immer e Vorteil! Hoffentlig schänkt dänne s Chrischtchiindli diesjohr emol e höchere IQ.
Däm Murat si Ussag könnt grad so guet vomene 6 jöhrige si.....
gruess Thierry!BASEL

hotdog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hotdog »

ilFenomeno hat geschrieben:het aine vo de verhaftete emole dä psycholog gseh????

ich nid...
Der hat mindestens 10x an den Kopf geworfen bekommen, dass es Leute gibt, die so dringend wie noch nie aufs Klo müssten. Er ist, ohne nach links oder rechts zu schauen jeweils an den wartenden Fans vor dem Bullenposten durchgelaufen. da wusste ich seine Funktion noch nicht! Aber der hat 100pro den ganzen Tag genau NICHTS gemacht, um für einen anständigen Ablauf zu sorgen! Hier ein fettes: ASSHOLE für Dich! Hoffe, keiner dieser Drecksgesichter begegnet mir nochmal... Mich zerreissts fast aus HASS!

LkL
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LkL »

Naivling hat geschrieben:SF DRS, 6. Dez. 2004, 10vor10 21.50
[Wolfgang Moos, Psychologe Stadtpolizei Zürich:] «Das isch sicher esw ischnidends Erläbnis für die Jugendliche dete, ich bin aber vo Afang a bis am Schluss vor Ort gsi und ha gseh, dass üsi Lüt sicher korrekt ghandlet händ, dass die Jugendliche sicher au aständig behandlet worde sind.»

dä typ isch niehne am Bahnhof gsi
ha ihn nit gseh

Arodon
Benutzer

GC und der Z

Beitrag von Arodon »

Nämt my scho wunder, ep GC und der Z au e soone Statement wuurde uuseloo, wenn d Schuggerei iiri ganz GC- oder Z-Family wurd verhafte... :mad:

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

Zitat von Naivling
SF DRS, 6. Dez. 2004, 10vor10 21.50
[Wolfgang Moos, Psychologe Stadtpolizei Zürich:] «Das isch sicher esw ischnidends Erläbnis für die Jugendliche dete, ich bin aber vo Afang a bis am Schluss vor Ort gsi und ha gseh, dass üsi Lüt sicher korrekt ghandlet händ, dass die Jugendliche sicher au aständig behandlet worde sind.»

Eppis anderes ka de sogenannti psycholog jo au nit sage, muess jo schliessli die eigene stapo rambos degge.

e witers bispiel vo zürcher arroganz het me gescht im 10vor10 becho z gseh mit der ussag vom landolt. de söll zerscht mol im eigene stadion bi de eigene lüüt für ruh und ornig sorge bevor er sone müll uslot. do muess me direkt kotze...

Naivling
Benutzer

Ankündigung: 7. Dez. ca. 19.10: Hooligan

Beitrag von Naivling »

Für die heutige Sendung «Schweiz aktuell» auf SF DRS1 wurde soeben folgender Beitrag angekündigt:

«Ein Hooligan erzählt über seine Sucht nach Schlägereien»

Die Sendung beginnt um 19.00. Es wird offenbar der dritte von drei Beiträgen werden.

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

illPhil hat geschrieben:E Generalklausle söll also alles rächtfertige... :eek:
1938 nannte man das noch "Ermächtigungsgesetz"...

spaceman_83
Benutzer

Beitrag von spaceman_83 »

de Isatzleit Zingg chann no so hämisch grinse bi sine Statements...de tobel söt mer wörge....

Antworten