Bin ich ein schlechter Mensch??
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Bin ich ein schlechter Mensch??
Heyo zämme, mer isch letscht Wuche folgendes passiert und ich möcht gärn wüsse, ob mi das zumene schlächte Mensch macht:
Ha mitemne Kolleg imene Hinterhof abgmacht zum sy Auto iilaade. Dert bi däm Hintrhof isch au grad s'Gebäude vo dr Sozialhilf Basel.
Bi am Zytiglääse gsi und ha gwartet, dass dr Kolleg gly mol mit sinere Karre aatanzt und plötzligg tippt mi ebber vo hinde a und mitemne krasse Erkan-Dialäkt frogt mi öbber in's Gsicht: "Hey Schuldigung, du mir sage wo isch Sossial-Amt? Ich überall suche, abr nit gefunde!"
Ich ha zerscht dännggt, dä vrschissert mi! Do sitz ich do uffem Bänkli vor däm gsuechte Gebäude und do froggt mi dä Hansruedi das!!!!
Nacheme kurze "Wie bitte?" minersyts het är denn syy Begehre widerholt und do bi ich mir sichr gsi, dass är ächt kai Plan gha het.
Ich han ihm denn gsait, är söll sich ins 6er-Drämmli setze und no 2 Statione in Richtig Kleihünige fahre, wel s'Sozialamt züüglet isch.
Beurteilt mich!!!
Ha mitemne Kolleg imene Hinterhof abgmacht zum sy Auto iilaade. Dert bi däm Hintrhof isch au grad s'Gebäude vo dr Sozialhilf Basel.
Bi am Zytiglääse gsi und ha gwartet, dass dr Kolleg gly mol mit sinere Karre aatanzt und plötzligg tippt mi ebber vo hinde a und mitemne krasse Erkan-Dialäkt frogt mi öbber in's Gsicht: "Hey Schuldigung, du mir sage wo isch Sossial-Amt? Ich überall suche, abr nit gefunde!"
Ich ha zerscht dännggt, dä vrschissert mi! Do sitz ich do uffem Bänkli vor däm gsuechte Gebäude und do froggt mi dä Hansruedi das!!!!
Nacheme kurze "Wie bitte?" minersyts het är denn syy Begehre widerholt und do bi ich mir sichr gsi, dass är ächt kai Plan gha het.
Ich han ihm denn gsait, är söll sich ins 6er-Drämmli setze und no 2 Statione in Richtig Kleihünige fahre, wel s'Sozialamt züüglet isch.
Beurteilt mich!!!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
-
- Neuer Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
zumindescht wüssti woPlatini hat geschrieben:hoffentlich muesch gli afo sozialhilf bezieh !

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Weisch was währ au cool gsi:Diggi_Eier hat geschrieben:Heyo zämme, mer isch letscht Wuche folgendes passiert und ich möcht gärn wüsse, ob mi das zumene schlächte Mensch macht:
Beurteilt mich!!!
"Los, bi grad uf em wääg dört ane, hilf mer schnäll iilade und den in fahr di ane, Golleg!"

Copyrights @ el presidente!
ja, aber da hätte der mann doch umsteigen müssen, oder?Vasil Levski hat geschrieben:nicht schlecht herr specht, aber wenn du ein RICHTIGER ASI wärst so wie ich, hättest du ihm sein letztes geld abgenommen und ihn in das letzte tram das nach st'luis-grenze fahrt inegsteckt.....
also, erst 6er bis schifflände und dann 11er?
ich hoffe doch mit ordnungsgemässer fahrkarte?
bin jetzt etwas verwirrt.
-
- Erfahrener Benutzer
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Das verwirrt jetzt mich jetzt aber - ehrlich! (Der DAZU passende Smily muss erst noch gezeichnet werdentilly hat geschrieben:phantasie ist nicht jedermanns sache. meine übrigens auch nicht.

"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
-
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Aber ich halt beim Fussgängerstreifen wenn zwei in der Nähe stehen und plaudern, was meinst du wieviele sind bereits über die Strasse gelaufen, obwohl sie es eigentlich gar nicht wollten...vorallem ältere Semestertilly hat geschrieben:also ich komm' normalerweise nicht auf solche ideen.
ich helfe ja auch nicht älteren damen ins tram, die gar nicht mitfahr'n woll'n.
Copyrights @ el presidente!
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Du erwartest aber nicht, dass ich das jetzt erkläre?!tilly hat geschrieben:jetzt tu ich jetzt auch verwirrt sein, jetzt.![]()

Hab sowieso keine Zeit, denn die weltbedrohenden Biervorräte müssen bekämpft werden. Ich bin ein guter Mensch und setze mich sogar dafür ein.
Cheers

"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
bleibt das auto plötzlich stehn,el presidente hat geschrieben:Aber ich halt beim Fussgängerstreifen wenn zwei in der Nähe stehen und plaudern, was meinst du wieviele sind bereits über die Strasse gelaufen, obwohl sie es eigentlich gar nicht wollten...vorallem ältere Semester
musst du ganz schnell 'rübergehn.
ist doch logisch!
-
- Erfahrener Benutzer
Du warst also dieser Schweinehund?!Diggi_Eier hat geschrieben:Heyo zämme, mer isch letscht Wuche folgendes passiert und ich möcht gärn wüsse, ob mi das zumene schlächte Mensch macht:
Beurteilt mich!!!