dänk dra, dass das alles lüt sinn wo das ehreamtlig mache und dr dv keini full-time-jobs het mit ere sekretärin wo dr innerhalb vo 2 arbetsdaag e perseenligi bestätigung schickt...Campari hat geschrieben:Anschinend ischses dochnit so nötig- wen das eso lauft machts mi ehrlich gsait nit a
![]()
* * * Neue Saison mit dem Dachverband Muttenzerkurve * * *
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
Isch ändlig dr Nochfolger usseko, ha no mit em alte miesse schaffe...stuessy hat geschrieben:Bald gits für alli Neumitglieder das do:
Dr Corel Pyromaker isch leider verbote worde

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Ich habe mich auch angemeldet und eine knappe Mail bekommen, darin stand, dass ein Willkommensschreiben verfasst wird, sobald sich ein dritter Interessent gemeldet hat und dieses gleichzeitig mit dem Rundschreiben an die restlichen vier Mitglieder verschickt wird. Bis dahin wünsche man mir viel Erfolg beim Pyroschmuggeln...D2 Parkett hat geschrieben:aber innerhalb vo bitzli mehr wie 2 Monet dörfi das erwarte
Nr.78. Unverändert
uf was för Poscht wartisch überhaupt. Wo me chan izahle stoht jo und för was muesch halt aghä bi Mitteilige isch nid so schwierig.D2 Parkett hat geschrieben:und immernoch keine Post bekommen!![]()
Naja, was solls. Ich brauch den Verband
nicht.
Trotzdem es wäri langsam an dr Zyt das de DVMK au e Reaktion gegeüber sine Mitglieder zeige wurdi drmit me wenigstens öbis schriftlichs hätti oder e Willkommensschriebe in dr Hand wo druffe stoht wie lang d'Mitgliedschaft nach dr Izahlig gilt etc. Es wäri nid allzu schwer und ohni Problem machbar wenn d'Admin funktioniert...und wäri zuedem eigentlich selbstverständlich...
Und täglich grüsst das Murmeltier 

- Domingo
- Erfahrener Benutzer
und hat dennoch nur im ersten Jahr (mit Jahresabschluss-Apero unter minimalster Beteiligung aller Gruppierungen) geklapptIvolino hat geschrieben:Es wäri nid allzu schwer.
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
y ha vor paar daag e willkommensschriibe und e pin zuegschiggt bikoh ... 

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
han y letscht wuche au becho. vor allem de pin isch doch no en überraschig gsi.bulldogu2122 hat geschrieben:y ha vor paar daag e willkommensschriibe und e pin zuegschiggt bikoh ...![]()

[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]