hey hey mit sinere 70er joor kollektion het är rächt viel schueh verkauftLou C. Fire hat geschrieben:aber für "wie verkauf ich keine Schuhe" brauchts nach wie vor Al Bundy

hey hey mit sinere 70er joor kollektion het är rächt viel schueh verkauftLou C. Fire hat geschrieben:aber für "wie verkauf ich keine Schuhe" brauchts nach wie vor Al Bundy
Grundsätzlich nit, aber Exkurs sin immer möglich, aktuells wird scho au ab und zue ufgriffe...Mindl hat geschrieben:tönt chli noch: d kinder händ fast kei allgemeinbildig meh, mache mr doch e fach drüber und lönd chli alles mache...
will irgendwie macht mr alles vo däm fach scho in andere fächer, hetis guet gfunde wenn mr halt eifach aktuelli erreignis dorin uffgrift (sozusage Nochrichte und Zietige, im unterricht ahluegt...)
Wie viele Buchstaben, sind einige schon gegeben?green_day hat geschrieben:Da hier drin ausführlich über die Lieblingsfächer und deren erbrachten Leistungen diskutiert wurde, nun eine kleine PRAKTISCHE anwendung![]()
BWL: Es geht um ein Kreuzworträtsel, aber ich finde dieses blöde Wort nicht! Beschreibe: erhöhte Abgaben, die für unökologisches Verhalten verlangt werden.
Na, wer kann helfen?![]()
Isch bi mie genau glich gsi! Au am WG gsi? ;-)mimpfeli hat geschrieben:Gueti Fächer:
- Gschicht
- Englisch
- Dütsch
- Geo
Ganz bösi Fächer:
- Franz
- Physik
- Chemie
- Latein *berk*
- Mathe *doppelberk*
Lieblingsfach:
Pause & Ferie