Meistgehassten Fussballer!
-
- Benutzer
- Haltestelle
- Benutzer
- Haltestelle
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ire zu sein bedeutet nicht zwingend, ein besserer und mensch zu sein.Keano hat geschrieben:Roy Keane ist kein engländer.
Inselaffe bezieht sich wohl auf united kingdom? da muss ich dich leider enttäuschen, ireland ist kein mitglied der UK.
(Auch wenn es ein wunderschönes fleckchen erde ist und bleibt).
Hier geht es ja auch nicht um die verteidigung der irischen seele, so meine ich.
Roy Keane ist Ire und er ist ein schwein auf dem feld. Basta!
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
de einti isch de ex vo minere cousine... är hett schluss gmacht, will si ihri kleider im H&M kauft und nid im D&G oder schunsch in emne Nobelschuppe. Naja, betrifft mi jo nid persönlciuh, aber seit scho sehr vill über sini persönlichkeit uss. Usserdäm gfallt mer d'Spiilwiis vo dene beidene uff em Fäld eichach nid. Das sich mini persönlich Meinig. Obwohl ich als wie mehr merk, dass ich die Meinig mit sehr villne lütt teil.teutone hat geschrieben:Was isch eigetlig die Problem mit dene? Kennsch sie?
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Die 2 (insbesondere dr David) müesse mol dr Umgang mit Fraue lehre. Chöntsch meine die hend sich no nie mitere Frau unterhalte ..! Ha die 2 au mol kenneglernt und eifach gmerkt, dass ihne dr Erfolg chli z chopf gstige isch. Schlussendlich sinds jo nume 2 durchschnittlich ussehendi Lampäbärger ... aber ebe ... das hend si vergässäfineline hat geschrieben:de einti isch de ex vo minere cousine... är hett schluss gmacht, will si ihri kleider im H&M kauft und nid im D&G oder schunsch in emne Nobelschuppe. Naja, betrifft mi jo nid persönlciuh, aber seit scho sehr vill über sini persönlichkeit uss. Usserdäm gfallt mer d'Spiilwiis vo dene beidene uff em Fäld eichach nid. Das sich mini persönlich Meinig. Obwohl ich als wie mehr merk, dass ich die Meinig mit sehr villne lütt teil.
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Heinze
Rooney
Van Nistelrooy
Rio Ferdinand
cabanarsch
ballack
jeremis
salami (der von den GAYern)
demichelis
hartson
Thompson
Sutton
lichtsteiner
alex frei
Lee Bowyer
gravesen
tararache
mehr fallen mir spontan ned ein.
Heinze
Rooney
Van Nistelrooy
Rio Ferdinand
cabanarsch
ballack
jeremis
salami (der von den GAYern)
demichelis
hartson
Thompson
Sutton
lichtsteiner
alex frei
Lee Bowyer
gravesen
tararache
mehr fallen mir spontan ned ein.
“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla
― Nikola Tesla
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer