Tessiner Spezialitätenladen in Basel
-
- Erfahrener Benutzer
Tessiner Spezialitätenladen in Basel
Kann mir jemand sagen, ob und allenfalls wo es in Basel einen Laden (kein Restaurant) gibt mit Tessiner Spezialitäten (Mais, Wein, Pasta).
Fand weder im Twixtel noch im Internet etwas.
Vielen Dank.
Vielen Dank.
- Schwellemer
- Neuer Benutzer
Bis vor kurzem het's eine an dr Blotzheimerstroos kah.. aber dä isch syt emene Monat oder zwei nümme dert..Stadtbasler hat geschrieben:Kann mir jemand sagen, ob und allenfalls wo es in Basel einen Laden (kein Restaurant) gibt mit Tessiner Spezialitäten (Mais, Wein, Pasta).
Vielen Dank.
Leider weiss ich au nit ob är numme züglet het, oder ob är ganz zue gmacht hett..
Frog doch mol bi däm Tessiner-Club uff dr Lyss.. vilicht wüsse die öppis..
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
stimmt, isch grad bimir umd eggeSchwellemer hat geschrieben:Bis vor kurzem het's eine an dr Blotzheimerstroos kah.. aber dä isch syt emene Monat oder zwei nümme dert..
Leider weiss ich au nit ob är numme züglet het, oder ob är ganz zue gmacht hett..

stimmt, dä isch glaubs numme umzoge...het no eine vis-a-vis vom ullrich in dr stadt, weiss zwar nid ob das tessiner oder italienerspez sind....eh fascht s gliche...eifach guetSchwellemer hat geschrieben:Bis vor kurzem het's eine an dr Blotzheimerstroos kah.. aber dä isch syt emene Monat oder zwei nümme dert..
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Bitte verwächslet Italie und s'Tessin nid mitenander! Scho ellei d'Polenta (Mais) isch e ganz anderi Sach als z'Italie.
Leider weiss ych au nid wo's e richtige Tessinerlade git. Am Ecke Riechetorstroos und Kirchgass hets e allerwält Läbensmittellade, bi däm kauf ych ammigs Salcicca us em Tessin. Dä bstellt viel War us em Tessin, chasch dä emol froge wenn du öppis speziells bruchsch, villicht hesch glück.
Leider weiss ych au nid wo's e richtige Tessinerlade git. Am Ecke Riechetorstroos und Kirchgass hets e allerwält Läbensmittellade, bi däm kauf ych ammigs Salcicca us em Tessin. Dä bstellt viel War us em Tessin, chasch dä emol froge wenn du öppis speziells bruchsch, villicht hesch glück.
Copyrights @ el presidente!
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer