Verhalte vo Breme
-
- Erfahrener Benutzer
Verhalte vo Breme
Bi grad vo Breme zrugg cho und was die dort brocht han isch eifach zum Kotze gseh
a) Wenn Breme goal gschosse het, het dr Sprecher Basel sarakastisch fertig gmacht
b) Sie han nit ei mol Basler fanblock uf dr Leiwand gzeigt das 90 Minute 100% geh het und han musse alti clips vo Bremer musse zeige wo sie kei Stimmig gmacht han
c) Sie han "Highlights" gseigt wo numme Chance vo Breme gseh sind, und sie han nit emol verpasste Penalty gzeigt
d) Denn nach em Spiel han mir musse 25 Minute e schwobe version vo Three Lions , das ich insbesonders als Englander krank find, und anderi scheiss "Werder Bremen isch geil" Schlagerlieder ahore
e) Dr Sprecher het erscht Basler fans erwahnt vo alli Bremen fans scho weg gseh sind
Ich ha so oppis kranks no nie erlebt das e anderi Mannschaft so mit Emotione vo ihre Gegner umgoht und kei astand vo Respekt zeig,ich hoff das der Micky Mouse club vo Erdbode verschlukt wird..
Pro-Orange!
a) Wenn Breme goal gschosse het, het dr Sprecher Basel sarakastisch fertig gmacht
b) Sie han nit ei mol Basler fanblock uf dr Leiwand gzeigt das 90 Minute 100% geh het und han musse alti clips vo Bremer musse zeige wo sie kei Stimmig gmacht han
c) Sie han "Highlights" gseigt wo numme Chance vo Breme gseh sind, und sie han nit emol verpasste Penalty gzeigt
d) Denn nach em Spiel han mir musse 25 Minute e schwobe version vo Three Lions , das ich insbesonders als Englander krank find, und anderi scheiss "Werder Bremen isch geil" Schlagerlieder ahore
e) Dr Sprecher het erscht Basler fans erwahnt vo alli Bremen fans scho weg gseh sind
Ich ha so oppis kranks no nie erlebt das e anderi Mannschaft so mit Emotione vo ihre Gegner umgoht und kei astand vo Respekt zeig,ich hoff das der Micky Mouse club vo Erdbode verschlukt wird..
Pro-Orange!
-
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
denn bisch du wohl nit in Breme gseh..mimpfeli hat geschrieben:Ist doch normal auswärts.
Was regst Du Dich auf?
Wir sind doch die 1sten die rummaulen wenn's nicht fies genug zu und her geht respektive wenn die gegnerischen Fans zu kuscheli-plüschig sind.
![]()
Ist normal, ist Fussball, ist gut so.
so oppis kranks was die dort biete han ich no nie in mi Lebe glebt..
Fans chonne uns fertig mache zu viel sie wan..
Aber Werder Bremen als club het uns fertig gmacht..das isch oppis total andersch..FC Basel, Rene Haflinger etc. zeige immer Gegner respekt
Das isch nit normal gsi...
Vo offizielle Sytte vo Bremen so öppis das isch erschtens Kommerz pur.
Sone fette Ötzi mit WERDER-Pullover vrsuecht Stimmig azheize. Und dr Speaker wär riff als e Nazi-Grichtler zschaffe. Völlig krass sarkastisch und dWörter massiv betonend. Di häns ebe nit usghalte das mir si näbenem Fäld klar gschlaage hän und ufem Fäld sicher eher sWitterkomme vrdient hätte als si.
Sone fette Ötzi mit WERDER-Pullover vrsuecht Stimmig azheize. Und dr Speaker wär riff als e Nazi-Grichtler zschaffe. Völlig krass sarkastisch und dWörter massiv betonend. Di häns ebe nit usghalte das mir si näbenem Fäld klar gschlaage hän und ufem Fäld sicher eher sWitterkomme vrdient hätte als si.
ist leider nicht nur in bremen so gewesenTonofBasel hat geschrieben:Bi grad vo Breme zrugg cho und was die dort brocht han isch eifach zum Kotze gseh
Pro-Orange!
sat1 hat uns über den bildschirm nur diese grün/weissen fahnen und gehopse gezeigt (kamera war halt sat1 auch auf drs2)
wenn ihr nicht so laut gewesen wärt, hätte man gar nicht gewusst, das auch basler da sind

-
- Erfahrener Benutzer
Mir hets eifach aufgregt wie sie nach em Spiel gmacht han als hatte sie eifach gwunne und Basel het null Chance cha und isch e scheiss Mannschaft und sott in Gurkeliga verreise..
Dr fette Mongi het glaub Manfred gheisse und dr Arni isch sie schwule Kolleg..
Kei respekt, kei ehre..kommerz scheiss Mannschaft a la Red Bull Salzburg
Dr fette Mongi het glaub Manfred gheisse und dr Arni isch sie schwule Kolleg..
Kei respekt, kei ehre..kommerz scheiss Mannschaft a la Red Bull Salzburg
- Mani Moneto
- Erfahrener Benutzer
was hat der speaker den sarkastischen gesagt?leroidebale hat geschrieben:Das isch nit normal gsi...
Odium humani generis
in memoriam Dr.Guderian
in memoriam Dr.Guderian
-
- Erfahrener Benutzer
Nope, bi nitt in Breme gsi.TonofBasel hat geschrieben:denn bisch du wohl nit in Breme gseh..
so oppis kranks was die dort biete han ich no nie in mi Lebe glebt..
Fans chonne uns fertig mache zu viel sie wan..
Aber Werder Bremen als club het uns fertig gmacht..das isch oppis total andersch..FC Basel, Rene Haflinger etc. zeige immer Gegner respekt
Und me hett im TV au praktisch nur d'Fischköpf gseh....aber drfür hett me immer nur D'BASLER GHÖRT....

- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Der Speaker war Weltklasse (während dem Spiel). Er hat uns damit auf die ganz ganz feine Art gedisst - hohe Schule. Ok, ich hasse dieses Arschloch dafür, aber trotzdem Weltklasse.
Auch wissen die Bremer offenbar einiges besser als die Schlaftablette bei uns am Mikro, was beim Fussball für Musik zu laufen hat. Nix mit Schlager-DJ-Bobo-Coverversionen-Schnipselscheisse, sondern Rock, dass es kracht.
Respekt für die Drecksau von Bremen-Speaker. Wäre der unser, ich würd ihn vergöttern
Auch wissen die Bremer offenbar einiges besser als die Schlaftablette bei uns am Mikro, was beim Fussball für Musik zu laufen hat. Nix mit Schlager-DJ-Bobo-Coverversionen-Schnipselscheisse, sondern Rock, dass es kracht.
Respekt für die Drecksau von Bremen-Speaker. Wäre der unser, ich würd ihn vergöttern

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
@TonofBasel:
Wo ist das Problem? So wie du es beschrieben hast, müsste es doch eigentlich sein. Mir stinken Stadionsprecher und andere Massnahmen, die ständig vor den Gästen hofknicksen. Gegner sind immer Unterhünde und gehören entsprechend behandelt.
Ok, die Musik scheint ein Fall für Amnesty International zu sein, aber ansonsten tönt für mich alles korrekt.
Wo ist das Problem? So wie du es beschrieben hast, müsste es doch eigentlich sein. Mir stinken Stadionsprecher und andere Massnahmen, die ständig vor den Gästen hofknicksen. Gegner sind immer Unterhünde und gehören entsprechend behandelt.
Ok, die Musik scheint ein Fall für Amnesty International zu sein, aber ansonsten tönt für mich alles korrekt.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
-
- Erfahrener Benutzer
- Faktion Basel
- Erfahrener Benutzer
ich ha nach em Match no miteme Bremeer fans gredet und dä het gseit das es no nie so kommerziel abgange isch. Sälbst während em Spiel isch immer wieder Wärbig ko. Und die fuck lieder händ mi au ufgregt.
Aber wen mir gwunne hätte wärs villicht anders, weiss nid villicht närft mi das eifach will mir verlore händ.
Aber wen mir gwunne hätte wärs villicht anders, weiss nid villicht närft mi das eifach will mir verlore händ.
Die Polizei ein Freund und Helfer?? 

-
- Erfahrener Benutzer
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
- Admin
- Erfahrener Benutzer
Ich habe kein Probleme ,wenn der Speaker emotionen zeigt. Leider sind wir uns in der Schweiz nicht mehr daran gewöhnt. Die SFL schreibt sogar vor dass der Speaker neutral sein soll!
Remember FCB-FCL auf der Schützenmatte wo Speaker Küng nach dem Tor das gleiche Spiel machte: Basel -> Fans: 1, Luzern -> Fans: 0, Danke -> Fans: bitte. etc. Und danach beklagte sich Andy Egli, das sei unfair...und Küng wurde mundtot gemacht.
Remember FCB-FCL auf der Schützenmatte wo Speaker Küng nach dem Tor das gleiche Spiel machte: Basel -> Fans: 1, Luzern -> Fans: 0, Danke -> Fans: bitte. etc. Und danach beklagte sich Andy Egli, das sei unfair...und Küng wurde mundtot gemacht.
Hey Bremen isch voll OK gsi! E Ganz e geili Fahrt, e schöni Stadt zum chille und alles zwäggi Lüüd.
¡Hasta la victoria siempre!
It's a Motherfucker
Being here without you
thinking 'bout the good times
thinkin 'bout the bad
And I won't ever be the same
It's a Motherfucker
Getting through a Sunday
Talking to the walls just me again
It's a Motherfucker
Being here without you
thinking 'bout the good times
thinkin 'bout the bad
And I won't ever be the same
It's a Motherfucker
Getting through a Sunday
Talking to the walls just me again
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
und zwar saumässig parteiisch muss er sein.... das dümmste ist doch der speaker bei nati-spielen...mimpfeli hat geschrieben:was ich persönlich Scheisse finde.
Ein Speaker hat nicht objektiv zu sein, ein Speaker hat sich meiner Meinung nach zum Heimclub zu bekennen.
ich will einen heimspeaker!
cheers
ALTE SÄCKE BASEL
- Europäer
- Erfahrener Benutzer
Der Speaker bei CH-Nati Spielen ist wirklich ne Pflaume!
Ist doch derselbe der auch die Thun Spiele vom Stade de Suisse (für mich Wankdorf...) moderiert hat......
Ist doch derselbe der auch die Thun Spiele vom Stade de Suisse (für mich Wankdorf...) moderiert hat......
Ja, ich bin ein Europäer!
Ja, ich bin RSCA Supporter!
Fragen? Block D4, Reihe 1, Platz 328
http://www.mechelen.be
http://www.brugge.be
http://www.rsca.be
Ja, ich bin RSCA Supporter!
Fragen? Block D4, Reihe 1, Platz 328
http://www.mechelen.be
http://www.brugge.be
http://www.rsca.be
das die zuschauer in deutschland den spielstand ausrufen, sofern ihre manschaft am gewinnen ist, ist noch weit verbreitet...!!TonofBasel hat geschrieben:nei..fans schreie 0!!!!!!
Rene Haflinger sagt Spielstand normal ohni sarkasmus
selbst wenn basel ein tor geschossen hätte...brüllen die germanen nüüüll...!!
(so zumindest erlebt in münchen...!! bei tv übertragungen zu hören..!!)
also nichts neues...!!!