Also Brezel Bier und Chips parat mache
Breme oder Glotze
Breme oder Glotze
Wer bleibt dehei und luegt der Match am TV und wer goht nach Breme?
- rayparlour
- Erfahrener Benutzer
- stjakobgirl
- Erfahrener Benutzer
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
[quote="hamphry"]Ferie??? Bruchsch e halbe Tag, und dä chasch uf überzit näh!!!
Mir fahre am halb 1s, s härr no platz ]
Höhö.....und wie genau sieht Euer Überlebenstraining für Donnerstag aus?
Wenn ich meinem Chef erzähle dass ich nur nen halben Tag frei brauch (auf Überzeit da alle Ferien verbraucht) und am nächsten Tag seh ich aus wie 'Die-Nacht-der-lebenden-Toten'.....rate mal ob der mir nochmal frei gibt.....

Mir fahre am halb 1s, s härr no platz ]
Höhö.....und wie genau sieht Euer Überlebenstraining für Donnerstag aus?
Wenn ich meinem Chef erzähle dass ich nur nen halben Tag frei brauch (auf Überzeit da alle Ferien verbraucht) und am nächsten Tag seh ich aus wie 'Die-Nacht-der-lebenden-Toten'.....rate mal ob der mir nochmal frei gibt.....
[quote="mimpfeli"]Höhö.....und wie genau sieht Euer Überlebenstraining für Donnerstag aus?
]
Isch eigentlich ganz eifach. Dr kolleg isch am halb 1s bi mir deheim in Basel. Dä schafft normalerwiis immer in dr Nacht. Ich fahr denn uf Bremen und är cha denn Penne im Auto. Will är jo normalerwiis eh z nacht schaff tfahrt är denn heim und ich schlof denn. Är pennt dr ganz Tag wieder und so simer Beidi fit zum go schaffe;-)
Isch eigentlich ganz eifach. Dr kolleg isch am halb 1s bi mir deheim in Basel. Dä schafft normalerwiis immer in dr Nacht. Ich fahr denn uf Bremen und är cha denn Penne im Auto. Will är jo normalerwiis eh z nacht schaff tfahrt är denn heim und ich schlof denn. Är pennt dr ganz Tag wieder und so simer Beidi fit zum go schaffe;-)
[quote="hamphry"]Isch eigentlich ganz eifach. Dr kolleg isch am halb 1s bi mir deheim in Basel. Dä schafft normalerwiis immer in dr Nacht. Ich fahr denn uf Bremen und är cha denn Penne im Auto. Will är jo normalerwiis eh z nacht schaff tfahrt är denn heim und ich schlof denn. Är pennt dr ganz Tag wieder und so simer Beidi fit zum go schaffe]
STOP!!!!
Du bisch doch dä Kranggi wo innert 5-6 Std uff Bremen will düse....stimmts....
?!?!
Neee neeee Du, ich häng am Läbe.....
STOP!!!!
Du bisch doch dä Kranggi wo innert 5-6 Std uff Bremen will düse....stimmts....
Neee neeee Du, ich häng am Läbe.....