isches e weneli farbig mmh?Mindl hat geschrieben:DIETER BOHLEN
ok jetzt ärnst:
Vorschläg fir e Tattoo
ärnschthaft?RALE BALE hat geschrieben:![]()
in etwa so wirds an minere Adonis Wade usgseh
würd mr wirklich seeehr genau überlege, was de machsch. kenn gnueg wo sich so vor 5-6 johr, wos no hart trendy gsi isch, e tribal, chinesischi schriftzeiche oder e arschgweih gmacht hänn, die meischte schisst jetzt gewaltig ah. entfärne isch tür und ufwändig...
wo gsesch do e Chinesisches Zeiche od e Arschgweih?Herr R. hat geschrieben:ärnschthaft?
würd mr wirklich seeehr genau überlege, was de machsch. kenn gnueg wo sich so vor 5-6 johr, wos no hart trendy gsi isch, e tribal, chinesischi schriftzeiche oder e arschgweih gmacht hänn, die meischte schisst jetzt gewaltig ah. entfärne isch tür und ufwändig...
Zwische einem Chinesische Schriftzeiche oder Arschgweih und emene schwungvolle Baslerstab isch wohl e grosse Unterschied z mache.Herr R. hat geschrieben:ärnschthaft?
I glaub chum dass ein wo sich e Arschgweih oder e Chin-Zeiche tattoviere lost, je einisch Bezug zu däm gha het. Bim Baslerstab isch das e wenelig anders.

[quote="Delgado"]Zwische einem Chinesische Schriftzeiche oder Arschgweih und emene schwungvolle Baslerstab isch wohl e grosse Unterschied z mache.
I glaub chum dass ein wo sich e Arschgweih oder e Chin-Zeiche tattoviere lost, je einisch Bezug zu däm gha het. Bim Baslerstab isch das e wenelig anders. ]
489321749321748 WORD
I glaub chum dass ein wo sich e Arschgweih oder e Chin-Zeiche tattoviere lost, je einisch Bezug zu däm gha het. Bim Baslerstab isch das e wenelig anders. ]
489321749321748 WORD
@rale + delgado
also, nur s "ärnschthaft?" bezieht sich uf s bild, will ichs eifach üsserscht hässlich find (sorry, hein!).
dr räscht isch guet gmeints gelaber. was ich ha wölle sage: was dr hüt als vollgeil, absolut zu dir passend und bis in alli ewigkeite gültig erschint, findsch in e paar johr villicht hässlich, peinlich oder lächerlich. aber das weiss jo eigentlich jede, wo e tattoo macht. dorum mach was dr gfallt und heb freud dra.
also, nur s "ärnschthaft?" bezieht sich uf s bild, will ichs eifach üsserscht hässlich find (sorry, hein!).
dr räscht isch guet gmeints gelaber. was ich ha wölle sage: was dr hüt als vollgeil, absolut zu dir passend und bis in alli ewigkeite gültig erschint, findsch in e paar johr villicht hässlich, peinlich oder lächerlich. aber das weiss jo eigentlich jede, wo e tattoo macht. dorum mach was dr gfallt und heb freud dra.
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
glaub mirs das guet gmeinte "Gelaber" han ich mir shco sit Joore dure Kopf go lo. Und ich bin immer wider uf e ähnligs Resultat ko!Herr R. hat geschrieben:@rale + delgado
Es goht wie do in au shco erwähnt nid dorum sMotiv fir dWade zbeurteile sondern va Idee zsammle fir e Rucke (wo ich denn evt. wenns schnäll goht imene Joor mach, wenn ich solang bruch wie bi de Wade)
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
jo eh. De muesch doch wüsse wies in ächt usgseht. Und wenn de dr s gliche machsch wie öbber anders, denn bisch wenigschtens sicher as es eine git wos gfallt. Denn me macht e Tatto jo für alli andere und nid für sich sälberXxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:glaub mr's, vorallem muesch tattoo-idee immer vo tattoo-föteli vo andre lüt näh.![]()

.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
- bombaclock
- Erfahrener Benutzer
- Mani Moneto
- Erfahrener Benutzer
also ich würd das bild näh, ohni frog, do dissisch jede scheiss schwob au no grad mit ...
WERBESPOT VO MILLER BEER, DOMINO MOLL ANDERSCH:
http://www.blennus.com/index.php?option ... 11&Itemid=
http://www.blennus.com/index.php?option ... 11&Itemid=
geils tattooRALE BALE hat geschrieben:![]()
in etwa so wirds an minere Adonis Wade usgseh

vor allem mit em blaugrau drin wirkt ächt nätt, ha bis jetzt eigentlich nur an e schwarz/wies mit schattierige dängt, aber so mit blaugrau währi au no eppis
hmpf jetzt mues i no überlege eb schattierige uni oder blaugrau...
hösch machs mr doch schwär
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer