Vorschläg fir e Tattoo
Vorschläg fir e Tattoo
Binis am Idee sammle fir e Tattoo, weiss scho zimlig genau was es könnt gä, bin aber gspannt was ihr scheeen finde!
Bevorzugti Körperstelle: Rucke obe, muess rächt gross sy oder Wade
- Black Styrian
- Erfahrener Benutzer
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Rücken:RALE BALE hat geschrieben:Binis am Idee sammle fir e Tattoo, weiss scho zimlig genau was es könnt gä, bin aber gspannt was ihr scheeen finde!
- MILF-Hunter (Schriftzug)
- Radarzwerg (Bild)
- Broccoli-Boys (Schriftzug)
Und hier noch die Idee für den verwegenen User, sozusagen den Rebell: Bild, ganzer Rücken. Der Duce
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
[quote="RALE BALE"]ppff jetzt mach ich mol e ärnsthafte Thread uf und über 50% vo de Posts sind Müll ]
falsch: meh!
(abr villicht söttsch halt ageh, in weli Richtig es goh sött...)
falsch: meh!
(abr villicht söttsch halt ageh, in weli Richtig es goh sött...)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Hurra! E Tribal! Dasch mol öbbis neus! Das het sicher no keine...Raul_22 hat geschrieben:also rücke han i no öppis gfunde... chasch sicher sage wie wit ufe du das wetsch..
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
1. Mach ich sicher nid eifach e Delfin druf, sött effektiv öbbis sy wo mit mir ztue hettsakras hat geschrieben:ich an Deiner Stelle würde warten bis Du selbst eine Idee hast...
2. Hani mir scho e Zeichnig gmacht (scheiss Qualität) fir dWade
3. Findich am Rucke aber eifach sensationell geil (siehe Thomas D. vo de Fanta 4)
yep, thomas d.'s tattoowierung find ich auch ziemlig stark und dass du auf den delphin verzichtest ist fast schon beruhigend.
wie du sagst, denke auch ich, dass es etwas sein sollte, dass mit Dir im Zusammenhang steht...darum auch mein tipp zu warten bist du selber ne Idee hast
wie du sagst, denke auch ich, dass es etwas sein sollte, dass mit Dir im Zusammenhang steht...darum auch mein tipp zu warten bist du selber ne Idee hast
Karten sind des Teufels ABC
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Kauf dir das Buech do: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/3882439203/103-3173919-4142240?v=glance ... findsch bestimmt gnueg inspiratione für es tattoo