augefarbe
augefarbe
also, in der hoffnig das es e baar under euch gid wo meh wuesse als numme petric raus stell ich e frog:
WENN: zwei mensche mid blaue auge e kind griege kas kind den bruni oder grieni auge ha?
WENN: zwei mensche mid blaue auge e kind griege kas kind den bruni oder grieni auge ha?
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
villicht gits das bi double penetrationAJZ hat geschrieben:also, in der hoffnig das es e baar under euch gid wo meh wuesse als numme petric raus stell ich e frog:
WERBESPOT VO MILLER BEER, DOMINO MOLL ANDERSCH:
http://www.blennus.com/index.php?option ... 11&Itemid=
-
- Erfahrener Benutzer
tendenziell bruni auge will glaub s'gen für de phänotyp "bruni auge" allgemein dominanter isch als blaui. (aber wenn zwei rezessivi allele "blaui auge" uffenander träffe, denn wärde si blau.) (oder so.)

ps.: wenn du de stammbaum vo de zwei persone kennsch, denn cha me irgendwie d'wohrschinlichkeite uusrechne

ps.: wenn du de stammbaum vo de zwei persone kennsch, denn cha me irgendwie d'wohrschinlichkeite uusrechne
FOOTBALL'S LIFE!
[quote="Shurrican"]tendenziell bruni auge will glaub s'gen für de phänotyp "bruni auge" allgemein dominanter isch als blaui. (aber wenn zwei rezessivi allele "blaui auge" uffenander träffe, denn wärde si blau.) (oder so.)
]
aha! darum stoht bi dir also erfahrener benutzer, alles klar
]
aha! darum stoht bi dir also erfahrener benutzer, alles klar
Es spiele glaub au d Augo vo de Eltere (sprich Grosseltere) e rolle.
Do chansch es "Usrechne" bzw. Nocherechne: Augenfarben Berechnen
Ansunste findisch do im Wikipedia no, wie d Augefarb z stand chund. Wiki-Augenfarbe
Da gmäss dere Site vo Wikipedia 90% der Menschen braune augen haben, muss es durchaus möglich sein, dass aus zwei blauen ein braunes wird, ansonsten wäre diese krasse dominanz an braunen augen gar nicht möglich.
Do chansch es "Usrechne" bzw. Nocherechne: Augenfarben Berechnen
Ansunste findisch do im Wikipedia no, wie d Augefarb z stand chund. Wiki-Augenfarbe
Da gmäss dere Site vo Wikipedia 90% der Menschen braune augen haben, muss es durchaus möglich sein, dass aus zwei blauen ein braunes wird, ansonsten wäre diese krasse dominanz an braunen augen gar nicht möglich.
papa und mama = blauäugig -> kinder blauäugig
Papa und mama = braunäugig -> kinder chenet blau oder brunäugig si
also s brune Gen isch dominant unds blaue gen rezessiv
grien: s helle grien = blauabart
unds dunkel grien = brunabart
grau = blauabart
obwohl do sind sich d wisseschaftler nonid so ganz sicher bi dä beide grien

grau = blauabart
obwohl do sind sich d wisseschaftler nonid so ganz sicher bi dä beide grien

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
Muess nid zwingend si, do das ganze no tiefer in dr Familie zrug goht. Und ebe, wie scho gseit, 90% vor Menschheit händ bruni auge, mit somene krasse Verhältniss chas gar nid sii, dass us zwei Blaue auge au blaui auge müsse gä.Mindl hat geschrieben:papa und mama = blauäugig -> kinder blauäugig
grau = blauabart
obwohl do sind sich d wisseschaftler nonid so ganz sicher bi dä beide grien![]()
alli wo meine mir keie use gege bräme sind blauäugig ! 

[quote="Shurrican"]tendenziell bruni auge will glaub s'gen für de phänotyp "bruni auge" allgemein dominanter isch als blaui. (aber wenn zwei rezessivi allele "blaui auge" uffenander träffe, denn wärde si blau.) (oder so.)
]
E Grund wieso dört wo ich in dr Schuel gsi bi nümmi im Unterricht d Bluetgruppe aagluegt wärde, will eine gmerggt hett, dass är unmöglich s Kind vo sine Eltere (Vater und Muetter) ka sii, irgendwie hett är Bluetgruppe null ka und beidi Eltere nid, ein vo beidne sogar AB (also nüt mit A0 B0 etc.) au bide Grosseltere isches schins kain e nuller gsi...
Ahja none Griessli an Herr Mendel
]
E Grund wieso dört wo ich in dr Schuel gsi bi nümmi im Unterricht d Bluetgruppe aagluegt wärde, will eine gmerggt hett, dass är unmöglich s Kind vo sine Eltere (Vater und Muetter) ka sii, irgendwie hett är Bluetgruppe null ka und beidi Eltere nid, ein vo beidne sogar AB (also nüt mit A0 B0 etc.) au bide Grosseltere isches schins kain e nuller gsi...
Ahja none Griessli an Herr Mendel

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
[quote="Goofy"]E Grund wieso dört wo ich in dr Schuel gsi bi nümmi im Unterricht d Bluetgruppe berächnet wärde, will eine gmerggt hett, dass är unmöglich s Kind vo sine Eltere (Vater und Muetter) ka sii, irgendwie hett är Bluetgruppe null ka und beidi Eltere nid, ein vo beidne sogar AB (also nüt mit A0 B0 etc.) au bide Grosseltere isches schins kain e nuller gsi...
Ahja none Griessli an Herr Mendel ]
Irgendwie zum Lache
Aber doch irgenwei zum Hüüle.
Schreg, wenn soöpis in ganze Klass use findisch
Bezüglich Berächne guckst du meinen Link. Aber irgendwie chöme dört bi zwei blaue eltere paar immer blaui auge use, egal was d Grosseltere gha händ. Vielicht spielts aber no e Rolle, ob evt. no e gwüsse grüen-Ateil im Aug gsi isch.

Schreg, wenn soöpis in ganze Klass use findisch
Bezüglich Berächne guckst du meinen Link. Aber irgendwie chöme dört bi zwei blaue eltere paar immer blaui auge use, egal was d Grosseltere gha händ. Vielicht spielts aber no e Rolle, ob evt. no e gwüsse grüen-Ateil im Aug gsi isch.
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
meischtens set mer ebe au no im pöschtler sini auge abchecke wenn mer nit weiss vo wo d'gen her chömme
dodoch isch zwingendDelgado hat geschrieben:Muess nid zwingend si, do das ganze no tiefer in dr Familie zrug goht. Und ebe, wie scho gseit, 90% vor Menschheit händ bruni auge, mit somene krasse Verhältniss chas gar nid sii, dass us zwei Blaue auge au blaui auge müsse gä.

also do genetik für dummies:
X = braun dominant
y = blau rezessiv
jede mensch het 1 gen vom mami und 1 gen vom papi (also ich bezieh das ganze jetzt uf augefarb)
also sowiet ganz eifach
dominant heisst: dä phänotyp (also das wo mr gseht) wird brunäugig wenn dr genotyp (genetischi ussgangslag): XX oder Xy oder yX ahnimmt...
also uff guet dütsch: dr dominanti genotyp übernimmt d leader position und git die nid ab
blau äugig cha mr nur währde wenn dr genotyp: yy isch...
jetzt setis rächt schnäll klar währde: wiesos meh brunäugigi gitt

bluetgruppe isch es genau s glieche:
A und B sind dominant
0 isch rezessiv
dr räst erspahr mr jetzt

Viel interessanter find ich, dass mini Augefarb sich änderet, je noch Stimmig wo ich grad drin bii 

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Nei, es isch jo oobe im Thread erklärt. Blau isch rezessiv, also hett öbber wo blaui Auge hett immer vo beidne Eltere e Blau-Gen bekoo. Wenn öbber blaui Auge hett, hett är oder sie ussschliesslich Gen für blaui Auge in sich.Delgado hat geschrieben:Aber irgendwie chöme dört bi zwei blaue eltere paar immer blaui auge use, egal was d Grosseltere gha händ. Vielicht spielts aber no e Rolle, ob evt. no e gwüsse grüen-Ateil im Aug gsi isch.
Edit: Mindl (Mendl?) isch schnäller gsi.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
[quote="Goofy"]E Grund wieso dört wo ich in dr Schuel gsi bi nümmi im Unterricht d Bluetgruppe aagluegt wärde, will eine gmerggt hett, dass är unmöglich s Kind vo sine Eltere (Vater und Muetter) ka sii, irgendwie hett är Bluetgruppe null ka und beidi Eltere nid, ein vo beidne sogar AB (also nüt mit A0 B0 etc.) au bide Grosseltere isches schins kain e nuller gsi...
also lieber dr vater AB als d muetter
also lieber dr vater AB als d muetter

-
- Erfahrener Benutzer
zwei blaue haben sozusagen immer xx konfiguration (y für braun, x für blau) und können jeweils nur x vererben, dadurch kriegt kind xx knfiguration, oder so.Delgado hat geschrieben:Danke, soweit verstehe ich es schon. Nur kanst du mir noch eines erklähren:
90% der Menschen haben braune augen. Wie geht das auf, wenn aus zwei blauen immer ein blaues kind wird? Dann kann ja eine Augenfarbe ja gar nicht soo dominant sein.
FOOTBALL'S LIFE!
also: Xy + Xy wird zu 75 % e brunDelgado hat geschrieben:Danke, soweit verstehe ich es schon. Nur kanst du mir noch eines erklähren:
90% der Menschen haben braune augen. Wie geht das auf, wenn aus zwei blauen immer ein blaues kind wird? Dann kann ja eine Augenfarbe ja gar nicht soo dominant sein.
25 % blau
XX + yy = 100% brun
XX + Xy = 100% brun
Xy + yy = 50% brun
das zeigt wohl wieso d brun so stark isch...
aber au: asiate und afrikaner händ alli bruni auge (also theoretisch chenets scho blaui kriege, nur händ vo friehnere ziete alli nur dr bruni genotyp (XX), durch zuewanderig vo europääer het sich das inzwischeziet au gänderet und es isch möglich das blauäugigi vorchemet...)
Na logo, irgenwie bini hüt nid so uf dr höchi.Mindl hat geschrieben:also: Xy + Xy wird zu 75 % e brun
25 % blau
XX + yy = 100% brun
XX + Xy = 100% brun
Xy + yy = 50% brun
das zeigt wohl wieso d brun so stark isch...
aber au: asiate und afrikaner händ alli bruni auge (also theoretisch chenets scho blaui kriege, nur händ vo friehnere ziete alli nur dr bruni genotyp (XX), durch zuewanderig vo europääer het sich das inzwischeziet au gänderet und es isch möglich das blauäugigi vorchemet...)
Wäre also theoretisch möglich, dasses irgend einisch nur no bruni Auge git.

irgendwie gits zwei theorie über das thema:Delgado hat geschrieben:Na logo, irgenwie bini hüt nid so uf dr höchi.
Wäre also theoretisch möglich, dasses irgend einisch nur no bruni Auge git.![]()
die ersti findet: s wird immer gliechviel blauäuger gäh
die anderi findet: s brun verdrängt s brun irgendwenn komplett...
also ich persönlich bi dr erste meinig, will es isch jo immer e gliech grossi wohrschienlichkeit eb mr vonere person mit Xy, s X oder y vererbt kriegt...
aber theoretisch chene mir au alli blaui auge ha in zuekunft

- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
dummkoepf... ich ha gar nid blaui auge ihr assis!AJF hat geschrieben:hahahaha asi
isch jo klar wer götti wird vo däm klaine gay odr???????
![]()
So why do we choose the boys that are naughty?