Cya Küchlin Bar

Der Rest...
baasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baasel »

fcb-flow hat geschrieben:@ Mindl

2. isch dr usgang in züri wirkli e bitz besser als in basel. bsp: Kaufleute, Indochine, Alperock in Klote, etc.
....und nochhär wieder über GC und Ziiri ablestere und über d Bulle flueche..........

Ich blib z Basel. Do griegsch immer öbbis z laufe. Egal wo de bisch.

Schlafstadt
Neuer Benutzer

Beitrag von Schlafstadt »

baasel hat geschrieben:....und nochhär wieder über GC und Ziiri ablestere und über d Bulle flueche..........

Ich blib z Basel. Do griegsch immer öbbis z laufe. Egal wo de bisch.
Wieso in Züri hesch doch mehr vo dr Polizei.
:p :D
*duck und wech.

baasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baasel »

Schlafstadt hat geschrieben:Wieso in Züri hesch doch mehr vo dr Polizei.
:p :D
*duck und wech.
Und denn griegsch erst no gratis Kabelbinder und e Plastiksack wo de chasch umm dr Kopf hänge. Numme mit em Trinke isch es nit eso toll........ :cool:

analog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von analog »

basel het geili untergrund parties! muesch nume wüsse wo... und s lauft!
das leben will einen ausgeben...

Schluggschpaecht
Neuer Benutzer
Beitrag von Schluggschpaecht »

Ich vermiss s'Hardy :D

Und was isch mit em Adler? S'Saeuli kunnt doert immer dra ;)
*** eine haemmer no immer gno ***

Schlafstadt
Neuer Benutzer

@analog das scho wen i do zrugg dänk was i für flyer am Jungle Street Groove becho han vo nid agmeldete Partys. ;)
Aber au dött ha i miese merke das mehr im Baselbiet lauft als in dr Stadt sälber.

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Schlafstadt hat geschrieben: Aber au dött ha i miese merke das mehr im Baselbiet lauft als in dr Stadt sälber.
Stimmt. Heuballefeschter, "Wär ka sini Cousine flachlege- Partys" oder die allsitz beliebte Traktorerenne. :eek:

Du hesch scho rächt. S Baselbiet rult extrem ;)
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Motto: Früher war alles besser! Stimmt nicht!

Die einzigi Zyt wo in Basel meh gloffe isch als normal isch d'zyt mit Events wie em Stücki und em Bimbotown gsi. Vorhär isch d'Steine voll Autos gsi und nach de 01.00 het me fascht niene meh öppis z'suffe oder z'ässe becho, usser uff dr Windrose oder an dr Burgfäldergränze. D'Stadt isch nach de 12 tot gsi und Bulle hän d'stroose patruliert. Meischtens isch me domols ins Ussland gange zem sich amüsiere.
Copyrights @ el presidente!

Schlafstadt
Neuer Benutzer

@el presidente und uff das vo dir beschriebene szenario stürre mir zue wen d Polieistund Light durrechunt.

el presidente
Erfahrener Benutzer

Schlafstadt hat geschrieben:@el presidente und uff das vo dir beschriebene szenario stürre mir zue wen d Polieistund Light durrechunt.
Jojo, bald het d'Rhybrugg länger offe als s'MadMax. ;)

Dave
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dave »

el presidente hat geschrieben:Motto: Früher war alles besser! ...........................
FRÜHER © ALTE SÄCKE BASEL
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]

Schlafstadt
Neuer Benutzer

@el presidente hesch das jetzt ironisch gmeint? Mir fallt das hüt schwer z unterscheide. ;)
Wie au immer wen bi däm neue gsetz d beize und clubs nur no bis am eins und am wucheänd bis am zwei offe händ heissts wirklich guet nacht Basel.

forza_basilea

Beitrag von forza_basilea »

verdammt scheisse das s küchlin gschlosse het!

el presidente
Erfahrener Benutzer

[quote="Schlafstadt"]@el presidente hesch das jetzt ironisch gmeint? Mir fallt das hüt schwer z unterscheide. ]

Klar isch das Ironisch.
Glaub aber nid das s'neue Gsetz so drastischi Rückgäng werde zur Folg ha. Einigi wärde aber liide miesse, leider.
Ych ha e Problem mit dene Lüt wo wän in dr Steine wohne und den sich über dr Lärm beklage. Wär will ruhe ha söll uss dr Stadt use. Vo mir uss bruchts überhaupt keini Regelige über Öffnigszyte und Betriebserlaubniss, sondern nur Ufflage bezüglich übermässigem Lärm, Jugend- und Läbensmittelgsetz.

Schlafstadt
Neuer Benutzer

So do mol dr ganzi gsetz entwurf.

http://www.kantonsblatt.ch/artikel/2004 ... 04001.html

S Referendum isch vo dr aktion Kulturstadt jetzt zstand cho.

Drurigerwies isch dr Wirteverband für sneue Gastgwärbgsetz aber wär wunderets wen ihne s Zückerli abote wierd das sie Gastwirtschaftabgabe meh zahle miend.

Ja zum Gastgewerbegesetz!
Gegen das neue Gesetz wurde das Referendum eingereicht. Wir lehnen dieses ab und empfehlen ein JA zum Grossratsbeschluss...

Das Referendum ist schuld, wir 2005 die diskriminierenden Gastwirtschaftsabgaben noch immer abliefern müssen. Josef Schüpfer, Präsident des Wirteverbands Basel-Stadt: 'Die Gruppierung Kulturstadt Jetzt vermiest uns Wirten die Weihnachten.' Es bleibt zu hoffen, dass das Volk dem neuen Gesetz zustimmt. In diesem Fall wird die ungerechte Sondersteuer spätestens ab 2006 ersatzlos gestrichen.

Nach jahrelangem Ringen haben wir endlich ein neues Gastgewerbegesetz. Über 70% der Grossräte haben zugestimmt. Dem Parlament und den vorberatenden Kommissionen gebührt grosser Dank, weil sie den Ratschlag des Regierungsrats zu einem Gesetz verbesserten, mit dem wir gut leben können. Insbesondere begrüssen wir die Abschaffung der Gastwirtschaftsabgaben, die Einschränkung der übertriebenen Rekursmöglichkeiten und ein gewerbefreundlicheres Bewilligungsverfahren.

Ein kleiner Wermutstropfen ist die Einführung der 'Polizeistunde light'. Es handelt sich hier aber um einen gut-schweizerischen Kompromiss. Wir befürchten keinen Rückschritt in frühere Zustände, als die Anzahl von Nachtbetrieben beschränkt war. Es ist auch weiterhin möglich, mit Bewilligung 24 Stunden offen zu halten.

Die vorgesehene Regulierung der Öffnungszeiten in Basel-Stadt ist sehr liberal. In Zürich und Genf ist bereits um Mitternacht Polizeistunde, in Luzern und Bern um halb eins. In den genannten Städten werden Bewilligungen für verlängerte Öffnungszeiten grosszügig vergeben. Wir sind überzeugt, dass dies auch in Basel so sein wird.

Das Basler Nachtleben wird in Zukunft mindestens so attraktiv sein wie bisher. Zwar ist der Lärmempfindlichkeitsstufenplan tatsächlich ein Problem, ein Gastgewerbegesetz kann daran jedoch nichts ändern u2013 egal, wie es ausgestaltet ist.

Wir lehnen das Referendum ab. Für die Volksabstimmung vom 27. Februar 2005 empfehlen wir ein Ja zum Grossratsbeschluss. Wir bitten Sie, sich in Ihrem Umfeld dafür einzusetzen, dass das neue Gesetz angenommen wird.

Urlauber
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Urlauber »

[quote="-Vize-"]...genau, sie macht im Früehlig ihri Türe wieder uf! Eifach es paar Meter witter obe in dr Staine! ]

Du meinst damit wohl das YES!
Habe aber leider vor gut 2 Wochen erfahren das dies doch nicht der Fall sei :mad: :mad:

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

Urlauber hat geschrieben:Du meinst damit wohl das YES!
Habe aber leider vor gut 2 Wochen erfahren das dies doch nicht der Fall sei :mad: :mad:
es mach erscht wieder afangs auguscht uf.... :(
Samstag Kicken ----> Sonntag Ficken

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

Urlauber
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Urlauber »

Sürmel hat geschrieben:es mach erscht wieder afangs auguscht uf.... :(
Schins aber e Kleiderlade soviel ich kört ha....

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

Urlauber hat geschrieben:Schins aber e Kleiderlade soviel ich kört ha....
he???sicher nit :eek: ä agstellti vo dört hets mr gseit afangs august gohts wider los....

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

Urlauber
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Urlauber »

Sürmel hat geschrieben:he???sicher nit :eek: ä agstellti vo dört hets mr gseit afangs august gohts wider los....
Das hets bis vor zwei Wuche g`heisse, i has au vonere Agstellte erfahre, aber es isch noni ganz sicher!
Aber öbe, wohrschins wird do nüt druss

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

Urlauber hat geschrieben:Das hets bis vor zwei Wuche g`heisse, i has au vonere Agstellte erfahre, aber es isch noni ganz sicher!
Aber öbe, wohrschins wird do nüt druss
jo ich denk s küchlin chunnt sicher wieder...eifacht wo ahne isch no bitz d froog ;)

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

[quote="Sürmel"]jo ich denk s küchlin chunnt sicher wieder...eifacht wo ahne isch no bitz d froog ]
uss guet unterrichtete quelle hani erfahre, dass d'küchlin-bar ihri türe im niederdörfli wird (wieder)eröffne; zyttpunkt no unbekannt!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

[quote="baslerstab"]uss guet unterrichtete quelle hani erfahre, dass d'küchlin-bar ihri türe im niederdörfli wird (wieder)eröffne]

heee....niederdörfli????aber nit das in dr verbotene stadt oder??? :mad:

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

jimmsalabim
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jimmsalabim »

aha, me goht uff zirü in ussgang :mad: !! nei im ärnscht das han y zwar früehner au gmacht aber y ha mir gschwore y wird nie me gäld in dere stinggstadt ligge lo!

do ich jo nümme eso zu de jüngere ghör bin ich mittlerwyle eso wyt das ich lieber e gmüetlige obe mit guete fründe deheim verbring und wenn y denn aber emol in d'stadt gang han y bis jetzt meischtens e guets fescht ka bis in d'morgestunde. y glaub s'problem isch (han y früehner au ka) wenn de ständig in dr stadt hoggsch denn findsch es früehner oder spöter langwilig und hesch s'gfühl es lauft nüt me. aber ebbe wenn denn emol es zytli nümme gsi bisch denn gniessisch s'nämlig au wieder und findsch es gar nümme so langwilig.
y lieb gummibärli :)

Antworten