Bachelor-Studiegang 2005
Bachelor-Studiegang 2005
Hets unter euch Lüt wo das Joor im Oktober dr Bachelor-Studiegang
Bachelor of Science in Computer Science (Informatik)
an dr FHBB afön? Ich flieg drum und es nimmt mi wunder.....
Cheeeers
Bachelor of Science in Computer Science (Informatik)
an dr FHBB afön? Ich flieg drum und es nimmt mi wunder.....
Cheeeers
-
- Neuer Benutzer
-
- Neuer Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
är suecht kollege....eltorno hat geschrieben:ich fang das johr bachelor of economy science (wirschaft) andr uni ah, abr kenn drei wo das johr andr fhbb s glyche studium wie du afön. wiso, was muesch wüsse?
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
isch im Arsch... ein Ding der Unmöglichkeit. Ich ha e halbleeri Semesterpriefig abgä am morge, es het kei Sinn me, die andere Fächer sin scho so wit unde, es goht wirklich nüm. Ich suech mr jetzte scho e Stell zum d Zit brugge.Shurrican hat geschrieben:wiederholsch so z'sage du informatik oder fliegsch ussem andere studiegang? chasch du dis semschter wirkli nümm rette?
@eltorno: wüsse muesi nüt, nimmt mi nur Wunder ob au öbber dä Studiegang afoht....
-
- Erfahrener Benutzer
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
ohhhhhhh was?! bisch du dir bewusst wie abartig ich mi jetzt grad mues zrugghalte as kei blödi Bemerkig kunnt?!Eckfahne hat geschrieben:Ich hogg fascht jede Obe uf em Neuchatel Game Server. Kum doch au...
hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
neee funzt nid...

Alte, was flennsch umme as de d Priefige nid gschafft hesch und bumm gisch zue as de praktisch jede obe uf emene gameserver ummehänggsch. Hättsch wohl lieber glehrt anstatt zoggt...
so jetzt ischs dusse..... puh
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
Naja, do ich mit däm grächned ha muesi doch entgegne: ich lern nie zobe, ich erledig das scho vorhär, und wenns nid längt gami natürlich nid du Nuss. Die ganze fucking Ferie glernt und jo, es het nüt brocht... ich zieh drus use dass ichs nomol probier. Aber glaub mr: e Stund game isch nid dr Grund dass ich s Joor nid gschafft ha.Rinoceronte hat geschrieben:ohhhhhhh was?! bisch du dir bewusst wie abartig ich mi jetzt grad mues zrugghalte as kei blödi Bemerkig kunnt?!
hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
neee funzt nid...![]()
Alte, was flennsch umme as de d Priefige nid gschafft hesch und bumm gisch zue as de praktisch jede obe uf emene gameserver ummehänggsch. Hättsch wohl lieber glehrt anstatt zoggt...
so jetzt ischs dusse..... puh
Und näbebi: CS spieli erscht sit 4 Monet... und es seht scho länger nid so roosig us....
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
I ha gescht mit em Veliki e Disgussion gha:
Die naie Bachelor-Studiegäng, im Verglich zum alte "Betriebsökonom HWV" wo stoht das eppe?
Ich mein isch Bachelor genau s gliche wie s alte Betriebsökonom HWV? Und was isch denn Master? Hets fyr das au e alti Bezeichnig geh?
villicht cha ebber unsere Stritt bereinige...
Die naie Bachelor-Studiegäng, im Verglich zum alte "Betriebsökonom HWV" wo stoht das eppe?
Ich mein isch Bachelor genau s gliche wie s alte Betriebsökonom HWV? Und was isch denn Master? Hets fyr das au e alti Bezeichnig geh?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
het das ebbis mit minere Frog z tue, oder hesch das eifach scho lang emol welle loswärde?SHELLibaum hat geschrieben:Ich beginne an der FHBB mit dem International Business Management (IBM). Der wesentliche Unterschied zum normalen Betriebsökonom sind Punkte wie das Crosscultural Management & Marketing und dem Schwergewicht Englisch !
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
Ich ha scho immer s'brennende Verlange gha, das los z'wärde !Grga Mali hat geschrieben:het das ebbis mit minere Frog z tue, oder hesch das eifach scho lang emol welle loswärde?

Nei, im ärnscht, ich bi mir nid sicher, öb ich wirklig e Teil vo däm agsproche ha, wo du hesch welle wüsse...

Ich kenn die frühere Versione vo de Hochschuele halt nid. HWF und so... ?
Sportler sterben gesünder
Also....hwv zite hesch abschluss betriebsökonom hwv ka, jetzt mit dr fhbb hesch dr betriebsökonom fh....dr neu studiegang wo jetzt im herbscht afangt isch zwar vom unterricht kli anderscht (het sich einiges gänderet vo hwv zu fh zu bachelor lehrgang)...abschluss sött aber dr glich si...d.h. du kasch dr betriebsökonom hwv oder dr betriebsökonom fh umwandle in bachelor. das isch uns uff jedefall so gseit worde mol....wenn mini meinig wottsch wüsse, es goht an d substanz...also ich find ehrlich gseit dr bachelor abschluss (so was ich bis jetzt ghört ha was denn abgoht) nüm so aspruchsvoll wie dr hwv oder fh abschluss...aber das spielt jo unterem strich kei rolle, do s gliche isch. ka mr aber vorstelle das d unternehme eher no abgänger alte schule (hwv, fh) bevorzuge...isch aber numme mini subjektivi meinig do drüber.Grga Mali hat geschrieben:I ha gescht mit em Veliki e Disgussion gha:
me seit das betriebsökonom hwv oder fh abschluss irgendneume zwüsche bachelor und master miesst agsiedlet werde. hättsch eigentlich vo de stundeazahl etc, arbete mehr pünkt als bachelor-abschluss. aber die punktverteilig isch jo au wieder e philosophie für sich.
master kasch normal mache nach eme betriebsökonom hwv oder fh. d fhbb bietet in zämmearbet mit dr university of edinburgh dr master ah. oder me ka au an d uni-basel dr master go mache wenn dr betr. hwv oder fh hesch (oder in zuekunft dr bachelor). vo däm här bedütets eigentlich dass die abschlüss alli glichgstellt sind, egal ob hwv zite oder jetzt mit fh.
hoff das het kli gholfe?
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Danke Vyylmol, das het wirggligg gholfe. So in eppe stell ich mir e kompetänti Antwort uf mini Frog vor Shellibaum. Do chasch dir e Schyybli abschniide!Scott hat geschrieben:Also....hwv zite hesch abschluss betriebsökonom hwv ka, jetzt mit dr fhbb hesch dr betriebsökonom fh....dr neu studiegang wo jetzt im herbscht afangt isch zwar vom unterricht kli anderscht (het sich einiges gänderet vo hwv zu fh zu bachelor lehrgang)...abschluss sött aber dr glich si...d.h. du kasch dr betriebsökonom hwv oder dr betriebsökonom fh umwandle in bachelor. das isch uns uff jedefall so gseit worde mol....wenn mini meinig wottsch wüsse, es goht an d substanz...also ich find ehrlich gseit dr bachelor abschluss (so was ich bis jetzt ghört ha was denn abgoht) nüm so aspruchsvoll wie dr hwv oder fh abschluss...aber das spielt jo unterem strich kei rolle, do s gliche isch. ka mr aber vorstelle das d unternehme eher no abgänger alte schule (hwv, fh) bevorzuge...isch aber numme mini subjektivi meinig do drüber.
me seit das betriebsökonom hwv oder fh abschluss irgendneume zwüsche bachelor und master miesst agsiedlet werde. hättsch eigentlich vo de stundeazahl etc, arbete mehr pünkt als bachelor-abschluss. aber die punktverteilig isch jo au wieder e philosophie für sich.
master kasch normal mache nach eme betriebsökonom hwv oder fh. d fhbb bietet in zämmearbet mit dr university of edinburgh dr master ah. oder me ka au an d uni-basel dr master go mache wenn dr betr. hwv oder fh hesch (oder in zuekunft dr bachelor). vo däm här bedütets eigentlich dass die abschlüss alli glichgstellt sind, egal ob hwv zite oder jetzt mit fh.
hoff das het kli gholfe?
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
ah SHELLibaum, wünsch dr viel spass mit de elsässer...pffff (guet muess zuegäh, s schönschte am ibm lehrgang sind d kätzli wo s amme het, das isch s einzige wo im räscht vom fhbb gebäude freud bereitet am ibmSHELLibaum hat geschrieben:Als ob jetzt druskunsch...![]()