Griot track: Kill Die!!!
uf: http://www.nocode.ch/site.php
"Strossegold isch in de Startlöcher und mir schisse uf euch arschlöcher..."
Brrrahhhh

tschk tschk boooom
heul dochDiabloBasilea hat geschrieben:hey hey das isch en disstrack, paar sache könnd me amders mache dases mehr lüt gfalld. dorum gohds do aber nid!! ich nenns mol e provozierends statement an en gwüsse teil inder CH-hiphop szene....
dr griot (mory) bringd jezd scho sid langer ziid konschtand guedä rap, anders als die meischde & voralem härter, jedoch kenni wenig musiker wo ihr ding so jääs duurezien! s stroosegold (release herbsch) wird ufruume...nach paar albe & streetseries isch dr griot langsam verdamt gued. wens öberem nid passd söll er s muul halde, er isch schlieslich basler & repräsentierd das au!
isch e ami beat...gunshots sin scho dört drbi...hani au erst hüt erfahre...badcop hat geschrieben:heul docheifch bitz lächerlich wenn vo basel ghetto und gangsta redisch und im refrain knarre ghörsch. so gohts jo do nonig ab. aber är muess halt dr harti basler präsentiere und uslääbe. jänu ha au 2 cd's vom ihn und ha ihn eigentligg immer guet gfunde aber dä track überzüügt mi nonig....
FALSCH176-671 hat geschrieben:Habe eigentlich immer gerne Griot bzw. Mory gehört. Vor allem "s'neue Teschtament" und das "Game Over"-Mixtape haben mir gefallen, aber sein neustes Mixtape und jetzt dieser Track lassen nichts gutes für das Album erahnen...
muesch du wüsse wie dus ufnimmsch...DerZensor hat geschrieben:Argh ich weiss nicht, ich kann mit diesen Lyrics nichts anfangen (Geht mir aber fast immer beim Hip-Hop so, Grund wieso ichs nicht höre) Sie sind mir irgendwie zu Platt dargeboten - Ich entdecke nicht, dass er mit diesen Lyrics wirklich seine wahren Gefühle bzw. seine Gedanken an die Aussenwelt übertragen will sondern einfach ein bisschen den Harten markieren will...
toll...intressiert in dem thread aber grad gar nid...DerZensor hat geschrieben:Argh ich weiss nicht, ich kann mit diesen Lyrics nichts anfangen (Geht mir aber fast immer beim Hip-Hop so, Grund wieso ichs nicht höre) Sie sind mir irgendwie zu Platt dargeboten - Ich entdecke nicht, dass er mit diesen Lyrics wirklich seine wahren Gefühle bzw. seine Gedanken an die Aussenwelt übertragen will sondern einfach ein bisschen den Harten markieren will...
steven egal...brewz_bana hat geschrieben:an wär isch "schuelpfleg" grichtet?
Bisch Hiphoper, heeeeee??? MUAHAAHHAAHAbadcop hat geschrieben:heul docheifch bitz lächerlich wenn vo basel ghetto und gangsta redisch und im refrain knarre ghörsch. so gohts jo do nonig ab. aber är muess halt dr harti basler präsentiere und uslääbe. jänu ha au 2 cd's vom ihn und ha ihn eigentligg immer guet gfunde aber dä track überzüügt mi nonig....