Cya Küchlin Bar
Cya Küchlin Bar
Am Samstag schloss eine meiner seit Jahren oft besuchten Lieblingbars!
Wer im Forum war ebenfalls gern gesehener Gast dort??
Cu
Wer im Forum war ebenfalls gern gesehener Gast dort??
Cu
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
jo bi ab und zue au deerte gsy...allerdings mehr zuefällig, sprich sällen Ort hett jetz für mi persönlig nit so vyyl bedüttet wie anderi Basler Dringghallene mit Kultstatus wo sie im grosse Stil in de 70er/80er Johr zuegschüttet hän...
als da wären:
Atlantis (y waiss, s'gitts immer no, aber nur no s'Gebäude...dr ächti -tis Gaischt isch mitem Umbau/Bsitzerwäggsel gange)
Kupple (siehe -tis)
Club 59 (siehe -tis)
Schluuch (siehe -tis)
Arche (hütt Aladin, Räscht siehe -tis)
Happy Night (siehe UBS)
Graffiti an dr Haiwoog (siehe Heuwaage-Grill...)
etc. etc. etc.
...y muess saage, für Dani Kötzlbröck Fans isch es ussgangsmässig sicher e gaili Schtadt worde, sunscht hoggi halt unterdesse lieber in myyne Quartier-Schtammgnillene, im Joggeli oder vorem Färnseh (resp. PC)
als da wären:
Atlantis (y waiss, s'gitts immer no, aber nur no s'Gebäude...dr ächti -tis Gaischt isch mitem Umbau/Bsitzerwäggsel gange)
Kupple (siehe -tis)
Club 59 (siehe -tis)
Schluuch (siehe -tis)
Happy Night (siehe UBS)
etc. etc. etc.
...y muess saage, für Dani Kötzlbröck Fans isch es ussgangsmässig sicher e gaili Schtadt worde, sunscht hoggi halt unterdesse lieber in myyne Quartier-Schtammgnillene, im Joggeli oder vorem Färnseh (resp. PC)

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
immer die schwarzseher...
aber was fählt: irgend e disco wo nid 16 jährigi oder so super geil krass lüt über 20 drin sind...
kupple nümmi
nt het nochgäh
kaserne isch viel zwenig los
carambar jojo soso lala
nordstärn (hmm gueti idee mues i mol go luege)
suudhuus (ewigs nümmi gsi, au mol verbi luege)
also tips für kleini Mindls sind gsuecht...
aber was fählt: irgend e disco wo nid 16 jährigi oder so super geil krass lüt über 20 drin sind...
kupple nümmi
nt het nochgäh
kaserne isch viel zwenig los
carambar jojo soso lala
nordstärn (hmm gueti idee mues i mol go luege)
suudhuus (ewigs nümmi gsi, au mol verbi luege)
also tips für kleini Mindls sind gsuecht...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
-
- Erfahrener Benutzer
aber d'küchlin-bar schliest nid eifach so, au d'loge in dr komödie wird zugmacht, dört wird nämlig s'multiplexkino baut (küchlin + komödiegebäude zämme)BloodMagic hat geschrieben:jop ... war auch ab und zu dort ..... schade ... und es werden noch weitere folgen (unter anderem auch Clubs) ... schade ... aber zum Thema "Schlafstadt Basel" gibts ja schon nen Thread
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
jäjä do hesch leider rächt drmitNaz hat geschrieben:Letscht Fasnacht hannis in dr Küchlin no luschtig gsi... aber so in de letschte Mönet dunggts i hetts immer wie mehr Mongis dert dinne kah.. vu dr obertussi wo goht go kiese bis zum kline Nazikopf wo umebrüllt.. idiote, aber wems gefällt..![]()
gäge Änd ischs immer schlimmer worde
Irgendwie dänki fascht mit e bitz trur an die Bar zrug, läck ha ich dört schöni und vorallem au sau luschtigi Zite ka( natürlich au weniger schöni )
Bi dört inne nächtelang umegsässe, emol ellei und emol mit ganz vielne andere
Jetzt muess mr schins e neui Stammbeiz sueche, schad schad
Am Schluss ha mr nit emol chöne e Souvenir ergattere
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
Ich bi in de letschte Monat praktisch jede Tag im Küchlin gse!Onkel hat geschrieben:jäjä do hesch leider rächt drmit
Irgendwie dänki fascht mit e bitz trur an die Bar zrug, läck ha ich dört schöni und vorallem au sau luschtigi Zite ka( natürlich au weniger schöni )
Ha dört in au e voll geili Zyt erläbt (jede agstellte kennt) und immer mi Spass ka! Es isch wiene chlini Familie gse, mit het eifach praktisch jede kennt, zwar nit wirklich guet, aber es isch eim jede bekannt vorko!
Ich bi in de letschte Monat praktisch jede Tag im Küchlin gse!Onkel hat geschrieben:jäjä do hesch leider rächt drmit
Ha dört in au e voll geili Zyt erläbt (jede agstellte kennt) und immer mi Spass ka! Es isch wiene chlini Familie gse, mit het eifach praktisch jede kennt, zwar nit wirklich guet, aber es isch eim jede bekannt vorko!
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
bi au ab und zue dört gsi. aber git jo no gnueg andri möglichkeite.
pubs:
piwi
irish
party-kneippen & bars:
bäre (nid so mi fall)
jerry
papa joes
rio bar
kult-kneippen:
gambrinus
fischerstube
bruune mutz
lounges:
gambi
des arts
bücheli
campari bar
bar rouge
discos:
fame
bar rouge
palace (bartenheim, nid sissach-drägg)
fun (good old germany)
mad max
glaibasel-tradition:
nomol bääre
nomol fischerstube
honky tonk
klingeli
grotto
baggestoss
usw.
isch nur mol e kleine uszug, zum zeige dass basel no lang nid tot isch. aber meh cha jo au alles schlächter mache, als es isch...
pubs:
piwi
irish
party-kneippen & bars:
bäre (nid so mi fall)
jerry
papa joes
rio bar
kult-kneippen:
gambrinus
fischerstube
bruune mutz
lounges:
gambi
des arts
bücheli
campari bar
bar rouge
discos:
fame
bar rouge
fun (good old germany)
mad max
glaibasel-tradition:
nomol bääre
nomol fischerstube
honky tonk
klingeli
grotto
baggestoss
usw.
isch nur mol e kleine uszug, zum zeige dass basel no lang nid tot isch. aber meh cha jo au alles schlächter mache, als es isch...

und was sell ich do bruche usert em paddies?XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:bi au ab und zue dört gsi. aber git jo no gnueg andri möglichkeite.
pubs:
piwi
irish
party-kneippen & bars:
bäre (nid so mi fall)
jerry
papa joes
rio bar
kult-kneippen:
gambrinus
fischerstube
bruune mutz
lounges:
gambi
des arts
bücheli
campari bar
bar rouge
discos:
fame
bar rouge
fun (good old germany)
mad max
glaibasel-tradition:
nomol bääre
nomol fischerstube
honky tonk
klingeli
grotto
baggestoss
usw.
isch nur mol e kleine uszug, zum zeige dass basel no lang nid tot isch. aber meh cha jo au alles schlächter mache, als es isch...![]()
ok kult kneipe und glaibasel (ähm honky tonk isch e beize fest...)
den nod campari bar...
bim räst laufet so möchte gern type ume oder mr isch zalt drfür (fame) oder zjung (mad max *g*)
ok i wüssti scho paar ahständigi ort, aber die sind definitiv nid uffglistet do obe...
@MULTIPLEX
e frächheit für sone dums kino d komedie zue zmache... s kiechli cha mr jo verkrafte aber komödie doch nid...
-
- Neuer Benutzer
@Nostradamus sorry aber in dere lischte het irgendwie alles so ä Dorf Flair bis uffs Fun aber das isch nüme Basel. 
Ligt vermuetlich au dra das ich Beize und Lounge umehocke au no mit 50 chan mache drvo bi ich aber no witt entfernt was fählt isch ä usgangsmöglichkeit wo halt erscht am 12i zmittag hei chunsch.

Ligt vermuetlich au dra das ich Beize und Lounge umehocke au no mit 50 chan mache drvo bi ich aber no witt entfernt was fählt isch ä usgangsmöglichkeit wo halt erscht am 12i zmittag hei chunsch.

also: ich meine loge 1, het bi mim mami scho komödie gheisse und heissts au hüt no...
@schlafstadt: fantasia latina
also vor 10 joor hesch no gmietlich in basel bis am 8i chene go feste und denn sind au scho die erste beize wieder offe gsi
, aber ussgang basel het stark abgnoh will so viel lüt zgfühl gha händ züri sägi besser (komischerwies han ich immer meh zverzelle gha als mr und mrs ich gang uff züri det ischs cool)
@schlafstadt: fantasia latina

also vor 10 joor hesch no gmietlich in basel bis am 8i chene go feste und denn sind au scho die erste beize wieder offe gsi

[quote="D2 Parkett"]isches nit eifach so, dass mer älter wird? ]
daschs andere
aber mol uffzelle:
tis zwar immerno ab 21 aber alli 15 jährige meitli wänd umbedingt det ihne
suudhuus au nümmi speziel
kaserne wenig bis nüt
nt au nümmi so viel wie friener
nordstärn s glieche
carambar het au nümmi soviel
soca isch au fast kei konzert meh
kupple immer ebbes glieche (friener hets program no stark variert)
online (gits das no?)
utopia (s glieche)
uff em wolf isch au fast nüt meh
und mir chemet jetzt nid emol alli ort in sinn wo friener zügs gsi isch
zuedem hesch friener unter dä wuche a die meiste ort chene, hüt bisch froh wenns fritig samstig offe händ...
und das wiederum het nüt mit älter währde ztue
daschs andere

aber mol uffzelle:
kaserne wenig bis nüt
nordstärn s glieche
online (gits das no?)
utopia (s glieche)
zuedem hesch friener unter dä wuche a die meiste ort chene, hüt bisch froh wenns fritig samstig offe händ...
und das wiederum het nüt mit älter währde ztue

Also ich vermiss vorallem dr Leue im Glaibasel!Mindl hat geschrieben:daschs andere
aber mol uffzelle:
kaserne wenig bis nüt
nordstärn s glieche
online (gits das no?)
utopia (s glieche)
und das wiederum het nüt mit älter währde ztue![]()

was ich vermiss isch irgend e disco: wo kei alters begränzig het
e altersdurchschnitt über 20ig isch
wo kei hey cool man, kei möchtegern und all so lüts drin sind...
irgendwie hets so sache friener no gäh, aber irgendwie funktioniert das nümmi
isch e disco ab 21 wänd alli 15-18 jährige maitli ihne, was langläufig aud männerschicht vo däm alter ahziehnt...
1 mol normal im fame gsi: schön und guet usswieskontrolle 21, kolleg mit 20 händs nid welle ihneloh (z 5te dä räst über 22), und chum bisch drin gsehsch nur no 16 jährigi maitli...
jänu
ich muess glaub mol we wuche oder so uff wien, det isch das hoffentli no anderst *g*
isch e disco ab 21 wänd alli 15-18 jährige maitli ihne, was langläufig aud männerschicht vo däm alter ahziehnt...
1 mol normal im fame gsi: schön und guet usswieskontrolle 21, kolleg mit 20 händs nid welle ihneloh (z 5te dä räst über 22), und chum bisch drin gsehsch nur no 16 jährigi maitli...
jänu

Ach jo s Bora BoraMindl hat geschrieben:was ich vermiss isch irgend e disco: wo kei alters begränzig het
jänuich muess glaub mol we wuche oder so uff wien, det isch das hoffentli no anderst *g*

- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
Yeah BAGGESTOSS RULET!!!
wenns neume lustigi lüt het denn dört...
nostri kennt sich us...wie stohts no mit de Zeckebars /plätz...die kennsch sicher au...

wenns neume lustigi lüt het denn dört...
nostri kennt sich us...wie stohts no mit de Zeckebars /plätz...die kennsch sicher au...

sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
-
- Neuer Benutzer
@Mindl Utopia gits nüme
isch jetzt ä Türkischi Disco.
@D2 früher gabs mal ein Stücki und Bell hrhr war aber doch etwas zu jung damals und habs nur so gestreift.
Tatsache ist Basel verkommt immer wie mehr zur Schlafstadt bestes beispiel war ja das Eventhouse einenhalb Jahre musste der besitzer für eine bewilligung Kämpfen, und musste ständig volle miete zahlen danach ne Limite von 400 gästen obwohl der Club auf 800 gäste ausgelegt war.

@D2 früher gabs mal ein Stücki und Bell hrhr war aber doch etwas zu jung damals und habs nur so gestreift.
Tatsache ist Basel verkommt immer wie mehr zur Schlafstadt bestes beispiel war ja das Eventhouse einenhalb Jahre musste der besitzer für eine bewilligung Kämpfen, und musste ständig volle miete zahlen danach ne Limite von 400 gästen obwohl der Club auf 800 gäste ausgelegt war.
[quote="Schlafstadt"]@Mindl Utopia gits nüme ]
aujo s bell
dasch amigs au no geil gsi *harhar*
@fcb-flow: Kauflüte - nei
indochine - nei
alperock - grad so acceptable
wenn züri den eher so abart und so
@nino: has hirschi jetzt äxtra nid uffglistet det lauft nämlig no eppis
aujo s bell

@fcb-flow: Kauflüte - nei
indochine - nei
alperock - grad so acceptable
wenn züri den eher so abart und so

@nino: has hirschi jetzt äxtra nid uffglistet det lauft nämlig no eppis

Word. Derzue nos Fährimaa, sRhystübli....El Capullo hat geschrieben:jo bi ab und zue au deerte gsy...allerdings mehr zuefällig, sprich sällen Ort hett jetz für mi persönlig nit so vyyl bedüttet wie anderi Basler Dringghallene mit Kultstatus wo sie im grosse Stil in de 70er/80er Johr zuegschüttet hän...
als da wären:
Kupple (siehe -tis)
Club 59 (siehe -tis)
Schluuch (siehe -tis)
Happy Night (siehe UBS)
etc. etc. etc.
...y muess saage, für Dani Kötzlbröck Fans isch es ussgangsmässig sicher e gaili Schtadt worde, sunscht hoggi halt unterdesse lieber in myyne Quartier-Schtammgnillene, im Joggeli oder vorem Färnseh (resp. PC)![]()
Also ich gang sits die Beize nümm git au fascht nümm in dStadt. Früehner no abundzue ins Küchlin wos no gloffe isch, aber die hän sie sälber abegwirtschaftet. Me sött halt innere Stadtbeiz au nit all halb Johr sganze Personal wägsle....