Thun Spiel im Stadion?
-
- Erfahrener Benutzer
oh man was isch au los , goht doch nit drumm sich fyr thun iz'setze , eher infrmativ wisse , was die mache und e guete Match wo freud macht zem aluege git's allewyl....
und @ Bandita , du luegsch dämfall nie e Match vomene andere Club oder Nati , isch jo nit dr FCB?....
und @ Bandita , du luegsch dämfall nie e Match vomene andere Club oder Nati , isch jo nit dr FCB?....
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Bim Filze bisch en abr los....Ratzinger hat geschrieben:![]()
dr flachmaa, unsere ständige begleiter an UEFA spiel...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Denn sitz doch vor e Radio oder lueg dehai....Läggerlifreak hat geschrieben:oh man was isch au los , goht doch nit drumm sich fyr thun iz'setze , eher infrmativ wisse , was die mache und e guete Match wo freud macht zem aluege git's allewyl....

Und dr Bandita muess ich Rächt gäh! Wenn dr FCB spielt zellt nütt, aber grad gar nütt anders!!!!!
Nati interessiert mi nitt.
nein ins joggeli muss der match nicht übertragen werden,Läggerlifreak hat geschrieben:Wär doch ebbis , do Thun jo direkt vor em FCB match spielt , das Spiel uff dr Stadionlinwand ybertrage , chunt jo eh im Fernseh... was maine dr isch das machbar?
das was vorher ist, ist schon spannend genug
nur bei einer resultat veränderung könnten man schon schnell eine durchsage machen, das reicht vollkommen
morn isch FCB zyyt
- Bandita
- Erfahrener Benutzer
Estens moll, wie scho paar gseid, Nati interessiert mich nid unbedingt! Und lugg, sicher lueg ich moll au ä Match vo anderne Clubs,aber das isch eher so ä Ziitvertrieb, wenn nüd gschieders im TV kunnt, und do lueg ich lieber Bundes Liga oder süscht ä anderi Liga. Und wenn de Match willsch luege, denn kasch de jo dehei luege!! Und d'Informatione, wievill das stoht, kunnsch scho über! Oder kasch ihn jo uffneh!....Läggerlifreak hat geschrieben:oh man was isch au los , goht doch nit drumm sich fyr thun iz'setze , eher infrmativ wisse , was die mache und e guete Match wo freud macht zem aluege git's allewyl....

Morn, wie au jede andere Daag, bi ich mit Herz und Seele bim FCB!

Lug, du hesch ä Idee brocht, und ich ka das nid nochvollzieh! Ha jo gschriebe isch mini Meinig!

..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Ok. Und wenn lehrsch baseldytsch?Bandita hat geschrieben:Mann, was isch denn los....sind mir jetzt alli Thun-Fründe, will sie so ä netts Stadion hend, mit ere nette Ussicht, will sie so netti Fans hend, will s'Berner-Oberland jo so nett isch!![]()
Alles usser Basel isch schissdregg!! Thun, interessiert mich nid!![]()
DAS ISCH MINI MEINIG!!!

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Es git halt Lüt, wo e weeneli Mieh hän, e Flachmaa rektal z'vrstecke!!!teutone hat geschrieben:hmmmdu musst nur wissen wie
![]()

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.