Tamara Wernli

anderi Vorschläg?
Vo de Prominänz wohl scho... schad isch sie Anschienend gliich dumm wie schön...rayparlour hat geschrieben:Ganz klar
Tamara Wernli
Die find i jetzt persönlig gar nid schön, also do lauf i dur d'Freie und gseh jede Tag 10 schöneri Fraue... und nach däm Fötteli do ischmers eh vergange...Namelos hat geschrieben:ganz klar: Janina Martig
Siehe mini Meinig über d'Martig und isch zuedämm käi Baslerin...DonCorleone hat geschrieben:100% Anja Müller, sagt der Muri....![]()
Jo das Bild isch chli scheisse, mit dene pampers.. aber:rotoloso hat geschrieben:Siehe mini Meinig über d'Martig und isch zuedämm käi Baslerin...
i muess es nit bewiese, für mi isches so. und dr fred heisst jo: wer ist für euch die schönsti... und für mi isch sis, ääääätsch!rotoloso hat geschrieben:kasch nid eifach öbbis behaupte und nid bewiise, usserdämm isch mini Frau sowieso die beschti aber do ich do keini Fötteli vo Ihre will ummeverteile und sie eh nid zur prominänz zellt loss i das bliibe... buuuuhhh billig!!! Z'erscht öbis behaupte und denn nid bewiese...![]()
wääääähhhhh hey nei das chan doch ned si.. die isch jo wohl voll ned schön.. und wie scho anderst posted i glaub die isch definitiv glich blöd wie sie ussgseht.. i gseh jedes weekend in basel 10 schöneri fraue als d tamara wernli!!rayparlour hat geschrieben:Ganz klar
Tamara Wernli
![]()
![]()
anderi Vorschläg?