I bi ehrlich gseit immer no e bitz skeptisch.
Was mi vor allem beschäftigt: isch Jokanović wirklich die 1. Wahl gsi? Vorher isch jo gschribe worde, dass es bi dr Wunschlösig no an dr Einigung bzw. Ablöse mit em bisherige Club fehlt. Jokanović isch aber vereinslos gsi. Das bewiist natürlich gar nüt, aber d Frog darf me sich scho stelle.
Denn chunnt er grad mit zwei Assistente und eme Athletiktrainer. Nocentini/Grippo isch weg und im Trainerstaff git das also doch e grosse Schnitt.
Gliichzitig het Jokanović nur e Vertrag bis Saisonändi. Vonere Option oder Verlängerig isch bis jetzt nüt bekannt, hmm das find i zumindescht e bitz speziell.
S’erschte Interview, die rund 3,5 Minute, het sich für mi no guet aaghört. Ruhig, erfahre, klar und au sehr souverän. Aber klar, das isch e Club-Interview und no kei wirkliche Gradmesser.
I ha Letsch zuvor sehr intensiv agluegt und hätt mir dä als Lösig ehrlich gseit besser chönne vorstelle. Vor allem taktisch und im Umgang mit Shaqiri hätt ich ihn extrem spannend gfunde.
Aber jetzt isch Joka do. Und eigentlich hoff ich vor allem, dass mini Skepsis völlig unbegründet isch und er uns alli „eines Besseren“ belehrt
In dem Sinn: härzligg willkomme in Basel, Joka. Zeig uns, was de chasch.