"Hi, I'm Partyboy. And i feel like partying!!!"Naz hat geschrieben:Do nos s'Pic:
Dörfi vorstelle: "Mr. lächerlich" und "no lächerlicher"
![]()
E Neue Star am Forumshimmel?? Längts zum and Spitze koh und dr Zahnfleischspeedy vom Thron z'stosse?? Froge über Froge...![]()
Menschen die wie Tiere aussehen... Part I
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
mimpfeli hat geschrieben:Muahahahahahha....probiere do die 2i Sprisse grad die imaginäre Musggle azspanne?!?!![]()
Muahahahaha....lägg isch dä wüescht.....brrrrrrrr![]()

"Hei Mimpfeli du heissi Nudle! *haaarrrrrrrrrrrrr* "

s'geilschte isch e sinni Beschriebig:
Hobbies: basketball, fussball, krafttraining (wo denn? Imaginäres Studio?) , Ausgang
Über sich selbst: Ich bin sehr humorvoll (das glaubi scho, wenn me so ussgseht muess mes fascht mit Humor näh hehe...) , aufgeschlossen und kontaktfreudig
如果你能读这你是蠢货
Schauder......Naz hat geschrieben:![]()
"Hei Mimpfeli du heissi Nudle! *haaarrrrrrrrrrrrr* "
s'geilschte isch e sinni Beschriebig:
Hobbies: basketball, fussball, krafttraining (wo denn? Imaginäres Studio?) , Ausgang
Über sich selbst: Ich bin sehr humorvoll (das glaubi scho, wenn me so ussgseht muess mes fascht mit Humor näh hehe...) , aufgeschlossen und kontaktfreudig

Hahahaha.....dä isch jo dr Geilscht!!!!!!
Krafttraining....ich schmeiss mich wech!!! Wo am meischte......

Nee neeee...*tränenwegwisch*......kchchchchch.......und die uffegsträählte Augebraue.....muahahaha.....ich ka nümm!