Rauchfrei syt Silvester...
Rauchfrei syt Silvester...
Wer probierts au????
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Bravo! aber die schwierigschti Zytt kunnt erscht no, d.h. wenn nach 3 Mönet immer nonig rauchsch denn lupfi dr Chapeau. Glaub jo nit was dr Volksmund immer sait dass die erschte zwai Wuche die schwierigschte sin...eso richtig heavy wirds nach aim Monet!Magoo hat geschrieben:Wer probierts au????
Ych will dr imfall nit dr Muet näh aber waiss halt us aigener Erfahrig dass es eso isch...nach zwai erfolglose Vrsiech (dr letscht vor bald 9 Johr) hani mr vorgnoh dassis nümmi probier und bis ans Läbensändi wyterrauche wird.

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
das glaubi dir sogar, den bis jetzt isches nit sone stress gsi, bin sogar scho im ussgang gsi .. noch über 7 joor rauche isches mol zyt worde fyr min erschte versuech ;-)El Capullo hat geschrieben:Bravo! aber die schwierigschti Zytt kunnt erscht no, d.h. wenn nach 3 Mönet immer nonig rauchsch denn lupfi dr Chapeau. Glaub jo nit was dr Volksmund immer sait dass die erschte zwai Wuche die schwierigschte sin...eso richtig heavy wirds nach aim Monet!
Ych will dr imfall nit dr Muet näh aber waiss halt us aigener Erfahrig dass es eso isch...nach zwai erfolglose Vrsiech (dr letscht vor bald 9 Johr) hani mr vorgnoh dassis nümmi probier und bis ans Läbensändi wyterrauche wird.![]()
aber nochem ässä merki scho dass mr öppis fehlt..
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
nai absolut nit, imfall!!! Inere Kifftrööte hesch kai Nikotin drin wo abhängig macht, uffhöre kiffe isch wenn scho Kinderkram und e Klacks im Vrglich zem uffhöre Zigis rauche!daffy hat geschrieben:uffhöre rauche isch kinderkram.
für mi heissts ab jetzt: nie meh' kiffe![]()
uffhöre rauche isch bi mir eifach, ich sag stopp und denn isch au stopp.
usserdäm hets inere tüte sehrwohl nikotin,und wie stark hützutags das gras isch (vor allem das wo ich gha ha) sött jo bekannt sii.
und als g'stillts kind muessi an öpisem zieh
für mi stellt uffhöre z'kiffe definitiv die grösseri herusforderig und entbehrig dar. zunmal ich an die 10J am tag graucht ha, wenni d'zyt gha ha.
usserdäm hets inere tüte sehrwohl nikotin,und wie stark hützutags das gras isch (vor allem das wo ich gha ha) sött jo bekannt sii.
und als g'stillts kind muessi an öpisem zieh

für mi stellt uffhöre z'kiffe definitiv die grösseri herusforderig und entbehrig dar. zunmal ich an die 10J am tag graucht ha, wenni d'zyt gha ha.

-
- Erfahrener Benutzer
[quote="daffy"]uffhöre rauche isch bi mir eifach, ich sag stopp und denn isch au stopp.
und als g'stillts kind muessi an öpisem zieh ]
AOE Kiffen ist Ok
ich dänk aber das s rauche viel schwieriger isch zum ufhöre will s nikotin schwer abhängig macht und s kiffe e sach im kopf isch...
AOE Kiffen ist Ok

ich dänk aber das s rauche viel schwieriger isch zum ufhöre will s nikotin schwer abhängig macht und s kiffe e sach im kopf isch...
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="daffy"]uffhöre rauche isch bi mir eifach, ich sag stopp und denn isch au stopp.
ok, isch en aaschtändigs Quantum...
- woby woni letschmol vrsuecht ha mitem rauche uffzhöre bini uff 3 Päggli pro Daag gsy... 
ok, isch en aaschtändigs Quantum...

Nid probiere, macheMagoo hat geschrieben:Wer probierts au????

Als hilf ka dr 'Endlich Nichtraucher' vom Allen Carr empfähle; Cha dr Mins gäh wenns nid kaufe willsch, i bruchs nüm aso bi interässe PN
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -
Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)
Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="El Capullo"]waiss dä Duubel nit dass mr zem Raclette mache nit d'Fiess uffe Grill duet? ]
egal was er mit seinen Füssen gemacht hatte.
als er mir dies erzählte, hörte ich sofort auf zu rauchen... auch wenn es nicht stimmt, mit seinen füssen... ich habe es ihm geglaubt (ok, war damals erst 6 jahre alt).

egal was er mit seinen Füssen gemacht hatte.
als er mir dies erzählte, hörte ich sofort auf zu rauchen... auch wenn es nicht stimmt, mit seinen füssen... ich habe es ihm geglaubt (ok, war damals erst 6 jahre alt).

also herr DR. Mindl:
nikotin entzug ist schwerer als heroin entzug...
medizinisch bewiese
THC macht körperlich in keinster weise abhängig, der psychische aspekt ist jedoch eine rein mentale angelegenheit, aber ist mit denen eines rauchers zu vergleichen: zum kaffe eine zigarette, nach dem essen eine zigarette, zum bier eine zigarette, beim fussballspiel eine zigarette usw.
drmit isch jo wohl erklärt was do kinderkram zum uffhöre isch
ehemaliger 2g vernichter am tag (und nid so billigs grass sondern richtige mogge
)
also herr DR. Mindl:
nikotin entzug ist schwerer als heroin entzug...
medizinisch bewiese
THC macht körperlich in keinster weise abhängig, der psychische aspekt ist jedoch eine rein mentale angelegenheit, aber ist mit denen eines rauchers zu vergleichen: zum kaffe eine zigarette, nach dem essen eine zigarette, zum bier eine zigarette, beim fussballspiel eine zigarette usw.
drmit isch jo wohl erklärt was do kinderkram zum uffhöre isch

ehemaliger 2g vernichter am tag (und nid so billigs grass sondern richtige mogge

- FCB-Staernli
- Benutzer
huch wenn me bäides nit schafft?daffy hat geschrieben:uffhöre rauche isch kinderkram.
für mi heissts ab jetzt: nie meh' kiffe![]()
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Will niemanden entmutigen, aber ich habe - nachdem ich die vermeintlich schwierigste Zeit schon längst überwunden hatte - nach zwei Jahren wieder angefangen...Millenstein hat geschrieben:Auch dabei!![]()

Viel Glück!

lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Millenstein
- Erfahrener Benutzer
[quote="Lou C. Fire"]Will niemanden entmutigen, aber ich habe - nachdem ich die vermeintlich schwierigste Zeit schon längst überwunden hatte - nach zwei Jahren wieder angefangen...
Viel Glück! ]
Das hat nichts mit entmutigen zu tun, denke, wen man will, klappt's! Die Frage ist bloss, ob mein Wille stark genug ist
Sollte jedoch reichen.......mal schauen!

Viel Glück! ]
Das hat nichts mit entmutigen zu tun, denke, wen man will, klappt's! Die Frage ist bloss, ob mein Wille stark genug ist