MistahG hat geschrieben: 05.02.2026, 03:33
schnischnaschneider hat geschrieben: 05.02.2026, 00:48
MistahG hat geschrieben: 05.02.2026, 00:25
d meischterschaft wird abgschriibe, wenns nüm möglig isch. ich erinnere mi an e saison, wo yb au uniholbar vorne gsi isch, denn het me dr yapi uf näggschti saison verpflichtet...
kasch doch nid vergliiche. De hesch jetzt e neue trainer und bruchsch (mindischtens?) 4 neuzuegäng, damit de no an d meischterschaft kasch dänke. Sälbscht wenn die morn uf de matte sötte stoh, bruche die 2-4 wuche bis si integriert sin. Voreme joor hän au de otele und metinho, wo wohl zwei vo de beschte wintertransfers sin wo de fcb je gmacht het, e paar wuche brucht, bis sie über 90min topleistige zeigt hän.
Bis denn hesch vllt 15 punkt ruggstand bi 13 verbliibende mätch. Das goht sich eifach nid us.
Damals hesch e funktionierendi mannschaft gha wo keini winterverstärkige brucht het und de trainer scho kennt het. Zudem meinti sin es doch no 18 spiel z spiele gsi bi 13 punkt ruckstand und jetzt sin es scho au numme no 16 und bi soviel ruckstand zählt jede match.
isch das di ärnscht? es goht nid um vergliiche. es goht um profisport. alles andere, als no dra z glaube, isch nid akzeptabel. bis es rächnerisch nüm möglig isch. genau, wie in dr europaleague, hätt me gwunne, hätt me sich tatsächlig qualifiziert. und do sin d chance minim gsi. fuessball und sport allgemein isch eso. 16 spiil sin 48 punkt do isch no garnütt entschiide...
und jetzt hän si nütt me z verliere, do isch alles möglig.
schaffi fascht nid, die ussag vo dir, dass me jetzt sött d meischterschaft abschriibe...
Verstand mi bitte nid falsch: dass Trainer und Mannschaft noch em Thun-Match aanegstande sin und gsäit hän in de Meisterschaft isch no nüt verlore, dass isch absolut richtig und wichtig. Uf em Platz bruchts e Winner-Mentalität und bis zum letschte Moment dra glaube, do gib ich dir absolut rächt.
Aber woni nid demit iiverstande bi, isch dass d SpoKo jetzt alli Hebel sött in Gang setze und kurzfrischtigi Transfers tätige sött wo numme druf usgleggt sin, dass mir Meischter wärde. Das muesch bi 7 Punkt Ruckstand mache, aber doch nid bi 13. Do bisch eifach zu fescht vo fremde Resultat abhängig, de hesch es nümme in de eigene Händ. Und do isch mir das finanzielle Risiko, jetzt nomol 3-4 Transfers à la Metinho/Otele z tätige eifach viel zu gross.
Für Trainer und Spieler gohts numme umme Sport, die sölle gfälligscht ans unmögliche glaube und es möglich mache. Aber SpoKo und VR müen e KMU füehre, die müen immer e gwüssi Risiko-Abwegig mache und könne nid eifach us prinzip dra glaube, dass s unmöglige möglig isch.
Ha mi gescht obig viellicht nid suuber usdruckt, isch spoot gsi.