will en drucker nid chan zieh, ganz eifachdongga hat geschrieben:DANKE fyr die bräkingnuus..
söll ych jetzt die socke ufläse? oder warte bis s krokodil vorbyfliegt und überhaupt wiso druggt en drugger?
Beste Fans in der SL
-
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
rischtisch!dasto hat geschrieben:so nomol, politik (korea züügs) hed nüd im fuesbal zsueche, würsch du bitte ned eusi enorm wichtigi unterhaltig störe..
zrugg zue de wäsentlige theme, wo d menschhait beschäftigt:
hesch scho gheert, ass em leo di caprio si langhoordaggel e blinddarmentzyndig söll ha?
Das mit em Gäld weiss ich nid, aber sie hett doch d Schueh vo dr Kate miesse kaufe will die so gar nid zum Handtäschli vo dr Britney passe, will d Schueh ächt Pekingänte isch und s Handtäschli unsers Krokodil... D Nella isch in Hungerstreik träte wäge däm und d Mia hett e Untersektion WWF gründet, umd d Nella z rette...Schooffseggel hat geschrieben:aber die het doch letsch wuche scho e neis handtäschli vo dr britney spears kauft! het die zviil gäld?
Aber überhaupt z nacht isch es dunkel und sowieso...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Erfahrener Benutzer
nei, ich han nur ghört das sin kanarievogel e herzschrittmacher benötiged..Schooffseggel hat geschrieben:rischtisch!
zrugg zue de wäsentlige theme, wo d menschhait beschäftigt:
hesch scho gheert, ass em leo di caprio si langhoordaggel e blinddarmentzyndig söll ha?
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Ha ghöhrt as dr Ex vo dr Nella jetzt bi Greenpeace isch...Goofy hat geschrieben:Das mit em Gäld weiss ich nid, aber sie hett doch d Schueh vo dr Kate miesse kaufe will die so gar nid zum Handtäschli vo dr Britney passe, will d Schueh ächt Pekingänte isch und s Handtäschli unsers Krokodil... D Nella isch in Hungerstreik träte wäge däm und d Mia hett e Untersektion WWF gründet, umd d Nella z rette...
Aber überhaupt z nacht isch es dunkel und sowieso...
Quelle: Glücks-Revue
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Wenn die aber so schwer werden wie Nella in ihren besten Zeiten müssen wir uns noch etwas einfallen lassen wie wir diese Doppel(büsten)halter aufhalten können...alhoil hat geschrieben:Eben drum hab ich gefragt. Hätte noch 1000 aktuelle Ausgaben der "Bunten", wo Nella auf dem Titelblatt ist. Die könnte man doch neben den Doppelbüst...eehhh...halter hochhalten. So quasi?
Was könnte man noch anderes machen, vielleicht ist ja in einer Glückspost noch Mia abgebildet, kann man auch mit ihr eine Choreo machen?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Was meinst du werden uns die Zirücher jetzt dissen?alhoil hat geschrieben:Schhhhh...nicht alles verraten!!!
mir ziehns trotzdäm dure, uns ka eh niemert disse! hääääääääänd ueee!dasto hat geschrieben:ihr sind doch alles huere bachelis.. schribed do dsache über eusi plant nella choreo is internet, hei jungs, die chömmer etz nüm mache.. danke de ganz ufwand für dkatz!
ps: wänn alli eh koreafahne wurde schwänke (die sinn jo rotblau und schwarzwiis) wär das denn e doppelt gemoppelti korea?
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Dräggsieche!
Mached Euch nid über Nella National luschtig, sie hets weiss Gott schwer gha
guggsdu hier
und für hard core Nella Fans
Mached Euch nid über Nella National luschtig, sie hets weiss Gott schwer gha

guggsdu hier
und für hard core Nella Fans
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
-
- Erfahrener Benutzer
He halt ich ha gmeint mir wän do inne keini interne Details verrote, dr Feind liest doch mit!Athenry hat geschrieben:mir ziehns trotzdäm dure, uns ka eh niemert disse! hääääääääänd ueee!
ps: wänn alli eh koreafahne wurde schwänke (die sinn jo rotblau und schwarzwiis) wär das denn e doppelt gemoppelti korea?

-
- Erfahrener Benutzer
ol luege, s'20 chöpfige exekutiv-choreo ok wird sich mit dinere frag beschäftige... leider isch die nöchst sitzig erscht im dezember, und ufgrund vom usplauderunfall do inne wirds bis den halt kei chore und kei korea me geh..Athenry hat geschrieben:mir ziehns trotzdäm dure, uns ka eh niemert disse! hääääääääänd ueee!
Was Korea wird ussem Verkehr zoge??? Aber soviel ich weiss, wär Korea am Samschtig dra gsi...dasto hat geschrieben:ol luege, s'20 chöpfige exekutiv-choreo ok wird sich mit dinere frag beschäftige... leider isch die nöchst sitzig erscht im dezember, und ufgrund vom usplauderunfall do inne wirds bis den halt kei chore und kei korea me geh..
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
ja wers. aber ebe, bis im dezmber gids nüd meh mer münd zerscht mal e kriesesitzig mache was mer wend mache wils die halbstarche do usplauderet hend....Goofy hat geschrieben:Was Korea wird ussem Verkehr zoge??? Aber soviel ich weiss, wär Korea am Samschtig dra gsi...
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Nei man. Mis Abo het satti 26 Stutz meh koschtet!!!Schooffseggel hat geschrieben:koschtet die jetz au 20 rappe mee?
Die Seggel hän 50 Rappe ufgschlage. Abzoggerei!!!!
Drfür weis ich jetzt as d Camilla Parker so und so e Affäre mit em Sänger vo Slipknot het....
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!