Wär vo euch isch au syt zwei Tag ohni Netz???
Saupagg!!!
Fligge, aber dalli.
green.chfma79 hat geschrieben:was kasch empfähle? ich suech ärnschthaft nach alternative zu däm cablecom-scheiss...
geil finde ich immer wieder wie alle meinen, sie müssen so wahnsinnig originell sein, und möglichst kleine Nischenanbieter finden, welche natürlich viiiiiiel zuverlässigere Dienstleistungen erbringen und und und. Eine Sinnfrage wie bei der Wahl des Betriebssystems oder des IE/Mozilla und und und....alter sack hat geschrieben:tja, man suche sich halt einen gescheiten ADSL-anbieter... nee, bluewin ist damit nicht gemeint!
der alte sack
Qualität: Netstreamfma79 hat geschrieben:was kasch empfähle? ich suech ärnschthaft nach alternative zu däm cablecom-scheiss...
Witzbold...bisch wohrschinlig eine von insgesamt 15 User an däm HubflOX hat geschrieben:also ich hatte absolut keine probleme... ich hänge am hub bethesda...
Muesch eifach überlege, dass im Gellert halt doch hauptsächlich Pensionierti und Halbtoti wohne, wo kai Internet benutzeflOX hat geschrieben:humm... also am bethesda isch s ganze gellert dra... guet sin sicher weniger aber also 15.. aber hesch rächt bi mir isches notürlich scho ussbaut...
![]()