Neue Benutzer im FCB-Forum

Der Rest...
Antworten
AJBS
Erfahrener Benutzer

Neue Benutzer im FCB-Forum

Beitrag von AJBS »

Was mir no ufgfalle isch, dass es in letschter Zyyt, vorallem jetzt im Juni/Juli, e hufe neui Benutzer gäh het!

Dr gröschti Sturm mit Abstand het jo s Träxli usglöst han ich s Gfiehl gha...

het me bis vor churzem eifach als Gast mitgläse und plötzlich hend einem d Finger gjuckt um in so churzwilig topaktuelle , philosophische, hilfriiche , informative (liveticker) Threads mit zschriebe oder isch me ganz zuefällig und ungewollt uf die site glinkt worde?

fragen über fragen, und die antworten kennt nur der wind ;) :D

Max_1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Max_1893 »

ha erscht zit em wucheänd dehei adsl, vorher isch no isdn gsi do ha ich d telifonrächnig miesse schone. Mitläse due ich aber scho e paar joor, weiss eigentlich gar nüm wie lang scho. Soviel ich no weiss sins d'afangszite gsi, logischerwis no fcbforum.ch .

stachelbeeri
Neuer Benutzer

Beitrag von stachelbeeri »

ich bi au no im alte forum aktiv gse. wos denn s neue gäh het hanich mii mit mim alte nick nümm chöne regischtriere denn hannis mol e zytli uf iis glegt und numme no mitglääse. aber jetzt bini wider doo muaha :D

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Max_1893 hat geschrieben:ha erscht zit em wucheänd dehei adsl, vorher isch no isdn gsi do ha ich d telifonrächnig miesse schone. Mitläse due ich aber scho e paar joor, weiss eigentlich gar nüm wie lang scho. Soviel ich no weiss sins d'afangszite gsi, logischerwis no fcbforum.ch .
Wenns FCB-Forum e Kind wär, denn wär d Zyt vo fcbforum.ch diejenigi, wo's vo dehai uszoge isch - do gitts also no friehners! ;)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

[quote="Rankhof"]Wenns FCB-Forum e Kind wär, denn wär d Zyt vo fcbforum.ch diejenigi, wo's vo dehai uszoge isch - do gitts also no friehners! ]

störr bitte nid mi nächtlige Forumsalleigang...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="Rankhof"]Wenns FCB-Forum e Kind wär, denn wär d Zyt vo fcbforum.ch diejenigi, wo's vo dehai uszoge isch - do gitts also no friehners! ]

Jäjo, wos die erschte Zähn bikoo hett und wos glehrt hett afoo laufe und denn die Pubertäri fasse, wos gfunde hett e WG miesse zmache, bises denn gfunde, jetzt wotts ändlig ganz ellai wohne ;) :D
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

[quote="Goofy"]Jäjo, wos die erschte Zähn bikoo hett und wos glehrt hett afoo laufe und denn die Pubertäri fasse, wos gfunde hett e WG miesse zmache, bises denn gfunde, jetzt wotts ändlig ganz ellai wohne ]
Nur hän d'Wänd vu sinere eigene Wohnig leider e mega grusigi Farb und d'Möbel passe au nid so ganz

baschtard
Benutzer

Beitrag von baschtard »

Max_1893 hat geschrieben:(...)Soviel ich no weiss sins d'afangszite gsi, logischerwis no fcbforum.ch .
Muaha s erschte isch s Ravens-Forum gse... Das isch no ALTE SCHULE, Max!
anti hopper

Max_1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Max_1893 »

jojo, scho guet. vor sooo langer zit ha ich nonig emol gwüsst was internet isch... :p

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

baschtard hat geschrieben:Muaha s erschte isch s Ravens-Forum gse... Das isch no ALTE SCHULE, Max!
s'gäschtebuech...!

s'long!
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

Aidemo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aidemo »

ravensgästebuech... :p marcel und so...!

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

mailing lischte ;)
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

so, wo sind all die jungfräuliche user's? hopp, machet eure erste itrag in de thread :) :D

baschtard
Benutzer

Beitrag von baschtard »

gruess an mr. canary island :p
anti hopper

Max_1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Max_1893 »

AJBS hat geschrieben:so, wo sind all die jungfräuliche user's? hopp, machet eure erste itrag in de thread :) :D
wie wärde die iträg eigentlich zällt? ha jetzt scho 2-3 mol öbbis gschribe bi aber immer no bi null? Nid dass es mir wichtig wär, aber eifach mol so us interesse.

Wenns Forum natyrlig nur sinnvolli biträg zällt blieb ich glaub sowieso immer uff null... :D

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Max_1893 hat geschrieben:wie wärde die iträg eigentlich zällt? ha jetzt scho 2-3 mol öbbis gschribe bi aber immer no bi null? Nid dass es mir wichtig wär, aber eifach mol so us interesse.

Wenns Forum natyrlig nur sinnvolli biträg zällt blieb ich glaub sowieso immer uff null... :D
exakt, das isches...

dr Angelo und dr Bulldog luege jede Bitrag jede Obe einzeln ah und wenn sie ihn sinnvoll finde, gitts e Punkt :p

Tipp:
Überleg moll, was eigentlich s Thema vo däm Forum isch (Tipp: es stoht wenn uff d Startsite gohsch) und denn überleg emoll, in weli Unterfore du überhaupt scho inegschribe hesch ;)

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Max_1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Max_1893 »

Rankhof hat geschrieben:Überleg moll, was eigentlich s Thema vo däm Forum isch
Aha, isch mir doch gsi do gits no öbbis anders... :eek:

Nai, Saich. Merci fyr d Erklärig!

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

[quote="Rankhof"]exakt, das isches...

dr Angelo und dr Bulldog luege jede Bitrag jede Obe einzeln ah und wenn sie ihn sinnvoll finde, gitts e Punkt :p

Tipp:
Überleg moll, was eigentlich s Thema vo däm Forum isch (Tipp: es stoht wenn uff d Startsite gohsch) und denn überleg emoll, in weli Unterfore du überhaupt scho inegschribe hesch ]
do könnt me sich jo au strite ob me d byyträg im unterforum fuessball söll zelle wo jo nix mitem fcb z tue hend . . .

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Danke für die Erwähnung :D :p
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Hansli
Neuer Benutzer

Beitrag von Hansli »

@AJBS

wenn bisch du s letschtmol in Malle gsi?

suechsch vrgäbens d MegArena...

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Ja was denn kein Beifall? Kein roter Teppich? Nix? Einfach so nix?

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

AJBS hat geschrieben:do könnt me sich jo au strite ob me d byyträg im unterforum fuessball söll zelle wo jo nix mitem fcb z tue hend . . .
chönnt me

aber me cha no viel...

doch dr Wächsel vom Pélé zu Intersport Gagarin oder so isch immer no nöcher bim FCB als meinbild.ch & Co. (usser es findet öpper d Fründin vom Muri dört)

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

Hansli hat geschrieben:@AJBS

wenn bisch du s letschtmol in Malle gsi?

suechsch vrgäbens d MegArena...
vor drei wuche. stimmt, eigentlich hesch recht, s sött heise megapark, d megaarena isch jo no gschlosse gsi!

am nomitag tower-saufen, do laufts im megapark :eek: :cool:
Träxli hat geschrieben: Ja was denn kein Beifall? Kein roter Teppich? Nix? Einfach so nix?
i glaub die threads wo äxtra dir gwidmet sind inklusive die viele agebot für e paar schöni stunde sind doch gnueg? ]

chönnt me

aber me cha no viel...

doch dr Wächsel vom Pélé zu Intersport Gagarin oder so isch immer no nöcher bim FCB als meinbild.ch & Co. (usser es findet öpper d Fründin vom Muri dört)[/quote]

chönnte me

aber me cha no viel...

Der Andersdenkende ist kein Idiot, er hat sich eben eine andere Wirklichkeit konstruiert.
Paul Watzlawick (*1921), amerik. Psychiater u. Schriftsteller östr. Herk. (als idiot hesch mich jo nid bezeichnet, aber s zitat passt trotzdem)

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

[quote="AJBS"]

i glaub die threads wo äxtra dir gwidmet sind inklusive die viele agebot für e paar schöni stunde sind doch gnueg? ]

Nööööööö das reicht noch lange nicht. Und ausserdem ich nehm sicherlich keine Angebote wahr, von Leuten die hier drin ihr Unwesen treiben... werden mir ja auch Rüpel sein

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

Träxli hat geschrieben:Nööööööö das reicht noch lange nicht. Und ausserdem ich nehm sicherlich keine Angebote wahr, von Leuten die hier drin ihr Unwesen treiben... werden mir ja auch Rüpel sein
hesch din fründ wo de do us notwehr verletzt hesch dämfall au im forum kennglehrt? :confused: :p

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

AJBS hat geschrieben:hesch din fründ wo de do us notwehr verletzt hesch dämfall au im forum kennglehrt? :confused: :p
Erstens um himmelswillen EX und zweitens NEIN NEIN NEIN...weiss auch nicht aus welchem Rattenloch der gekommen ist... :mad: :mad:

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

Träxli hat geschrieben:Erstens um himmelswillen EX und zweitens NEIN NEIN NEIN...weiss auch nicht aus welchem Rattenloch der gekommen ist... :mad: :mad:
späte einsicht...

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

Träxli hat geschrieben:Nööööööö das reicht noch lange nicht. Und ausserdem ich nehm sicherlich keine Angebote wahr, von Leuten die hier drin ihr Unwesen treiben... werden mir ja auch Rüpel sein
tststs, die iistellig! richtig dräckig!!!! pfui!
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

The Heckler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Heckler »

[quote="AJBS"]Was mir no ufgfalle isch, dass es in letschter Zyyt, vorallem jetzt im Juni/Juli, e hufe neui Benutzer gäh het!

Dr gröschti Sturm mit Abstand het jo s Träxli usglöst han ich s Gfiehl gha...

het me bis vor churzem eifach als Gast mitgläse und plötzlich hend einem d Finger gjuckt um in so churzwilig topaktuelle , philosophische, hilfriiche , informative (liveticker) Threads mit zschriebe oder isch me ganz zuefällig und ungewollt uf die site glinkt worde?

fragen über fragen, und die antworten kennt nur der wind ]

Für waynes interessiert:

Ich lies scho laaang mit (sicher 5 joor!!) ha au mol e andere name gha aber nie gschriebe (me muess au mol schaffe...) und jetzt ha ich doch nomol lust gha....oder momentan nit viel ztue im gschäft (summerloch allez) ;)

Antworten