Mobiltelefonie; welcher Anbieter?

Der Rest...
FCB-Staernli
Benutzer

Beitrag von FCB-Staernli »

y will mr au e neys handy zue tue. hett öpper s Sharp GX25? y find es hett e schöns design, und do ychs äigentlig nit zum föttele bruch, isch die nit allzu hochi späicherkapazität nit schlimm. hett öpper erfahrig mit däm handy? isches empfählenswärt?

Liebe gruess
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.

Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

Pinkel hat geschrieben:Es ist jetzt soweit!
Ich will mir ein Natel kaufen (obwohl ich eigendlich sehr wenig telefoniere). Eines mit einer Easy-, PrePayd- oder wieauchimmer-Card will ich nicht. Nun weiss ich ich nicht welcher Anbieter ich nehmen soll (war schon auf manchen Anbieter Home-Pages).

Kann mir jemand ein Tip geben oder wo kann man sich darüber in Basel unverbindlich informieren ?
ÜBERLEG ES DIR LIEBER NOCH MAL, JUNGE!

FCB-Staernli
Benutzer

hett öpper vo euch s Handy Motorola V3?
das ultra flache? ;)

wills mr wohrschinlich zue tue, wäiss aber nit obs sehr empfählenswärt isch...

Gruess
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.

Nathan
Benutzer

Beitrag von Nathan »

Wie wär's mit selber informiere? Git schliesslig gnueg Mögligkeite.

Aber do i jo mol nid so si wott: http://www.ciao.de/Motorola_RAZR_V3__1955294/TabId/2

Was i so mitkriegt ha isch, e top design sprich e schmuckstück, e akku wo nid solang hebt und wenig speicherplatz, aber vom usseh her isches 1a. Kunnt halt druff a, uff was ass du wert legsch - muesses multimediamässig einiges druff ha, oder gohts um dr look vom handy. Bevor is vrgiss: Skunnt bi däm teil nid so guet, wenns uff dr bode gheit.

Bild Bild
Bild Bild

FCB-Staernli
Benutzer

informiert hanni mi scho gnueg. aber s nimmt mi wunder wies d bsitzer so finde. y schwangg zwüsche däm handy und em sharp GX25. bi halt nit so äini wo sehr sorg git zum handy... mi jetzigs xeht dämentsprächend uss :)

es sött äifach praktisch sie, und d bildqualität sött guet sie. und viel späicherplatz wär erwünscht....

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

FCB-Staernli hat geschrieben:informiert hanni mi scho gnueg. aber s nimmt mi wunder wies d bsitzer so finde. y schwangg zwüsche däm handy und em sharp GX25. bi halt nit so äini wo sehr sorg git zum handy... mi jetzigs xeht dämentsprächend uss :)

es sött äifach praktisch sie, und d bildqualität sött guet sie. und viel späicherplatz wär erwünscht....
bisch geschter no ins soca gange ? :eek: ;)

FCB-Staernli
Benutzer

[quote="Platini"]bisch geschter no ins soca gange ? :eek: ]

jo... sisch aber nit viel gloffe. Funk halt...

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

FCB-Staernli hat geschrieben:bi halt nit so äini wo sehr sorg git zum handy... mi jetzigs xeht dämentsprächend uss :)
Den wär das grad s richtige für di

Bild
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

FCB-Staernli
Benutzer

FCB Forever hat geschrieben:Den wär das grad s richtige für di

Bild
jö wo ka me das kaufe? oder söllis mr grad sälber baschtle? :rolleyes:

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

FCB-Staernli hat geschrieben:jo... sisch aber nit viel gloffe. Funk halt...
aha... schön doof!

Nathan
Benutzer

Beitrag von Nathan »

FCB-Staernli hat geschrieben:bi halt nit so äini wo sehr sorg git zum handy... mi jetzigs xeht dämentsprächend uss :) und viel späicherplatz wär erwünscht....
Dämfall sottsch dr minere Meinig noch e anders sueche.

Varela
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Varela »

Rankhof hat geschrieben:1. wo wohnst du, wo bist du häufig? Wenn das nicht zentral ist, kommst du um Swisscom nicht rum
ich kenne zahlreiche abgelegen orte wo ich mit swisscom kein empfang hatte, mit orange aber schon. war zumindest vor 1-2 jahren so.
[CENTER]VIVA VARELA
[/CENTER]

Nathan
Benutzer

Beitrag von Nathan »

Varela hat geschrieben:ich kenne zahlreiche abgelegen orte wo ich mit swisscom kein empfang hatte, mit orange aber schon. war zumindest vor 1-2 jahren so.
Ha letschti im Leimetal (Hofstetten/Mariastei) mit Orange kei Vrbindig ka. Bekannte mit Swisscom hingege scho. Nur so vowäge Empfang mit Orange. ;)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

FCB-Staernli hat geschrieben:informiert hanni mi scho gnueg. aber s nimmt mi wunder wies d bsitzer so finde. y schwangg zwüsche däm handy und em sharp GX25. bi halt nit so äini wo sehr sorg git zum handy... mi jetzigs xeht dämentsprächend uss :)

speicherplatz den empfiehlt sichs Samsung E720 oders Z500

ps: sehr sehr zfriede mit em z500 ;) 50mb speicher plus möglichkeit speicherkarte ihnezstecke...

bedienig göttlich und alli sache wo ich vo mim alte panasonic vermisst ha sind im samsung enthalte (nid wie i däm sony ericsson wo jede het natel, wo irgendwie bi allne test guet abgschnitte het aber eigentlich müll gsi isch...)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

ahjo zum anbieter:

mach dir nen swisscom abo, zwar bissl teuerer aber besseres netz, besseres roaming und besserer service...

Sternentänzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sternentänzer »

Mindl hat geschrieben:ahjo zum anbieter:

mach dir nen swisscom abo, zwar bissl teuerer aber besseres netz, besseres roaming und besserer service...
Teurer: Ja
Besseres Netz: Kommt darauf an wo. Bei mir zuhause haste mit Swisscom und Orange praktisch kein Signal, mit Sunrise voller Empfang.
Roaming: Kann ich nicht beurteilen
Besserer Service: Sorry, aber Swisscom hat in meinen Augen den miesesten Service überhaupt!
[CENTER]Wenn jemand ein Problem mit mir hat, darf er es ruhig behalten, es ist ja schließlich seines.[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

bisch wohl no nie miteme problem bi sunrise gsi hä...

ha mol mit em kolleg mitgange wo är in sunrise shop gange isch:
d kunde vor uns sind noch däm sie gange isch vom personal ussglache worde wie blöd sie säget...
problem vom kolleg (sach vo 30 sekunde wo mr leider nid allei cha mache) isch nochhär dang unfähigkeit und aroganz, den plötzlich 15 minute gange (und o wunder isch noch 3 tag wieder alles bim glieche gsi *g*)

swisscom: bis jetzt immer perfekter service und gute betreuung

zum netz: praktisch kein signal ist nicht gleich gar kein signal ;) gibt viele gebiete wo du mit swisscom durchlaufen kannst ohne kein empfangs netz bei orange und sunrise haste zum teil besseren empfang aber dann wieder gar kein empfang... (jura in der nähe von chaux des fonds... als musterbeispiel ohne swisscom biste da verloren)

Mela1893
Neuer Benutzer

Beitrag von Mela1893 »

[quote="FCB-Staernli"]hett öpper vo euch s Handy Motorola V3?
das ultra flache? ]

Hallo

Also Kollegin vo mir hett das kauft, und sie isch begeischteret.

Lg

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

Natel: SE K750i
Abieter: Swisscom

Chani numme empfähle! Obwohl ich teil sache vo dr Swisscom scho übertürt find..

Sim Karte verlore?? Klaut? Kaputt?

Orange - gratis
bei swisscom - 40 stuz

Nathan
Benutzer

Beitrag von Nathan »

Hett irgend ein vo euch schomol Bekanntschaft mit däm Teil do gmacht?
Samsung SGH-D500
Bild

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilea-1893 »

Kauf dr e:

Bild

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Nathan hat geschrieben:Hett irgend ein vo euch schomol Bekanntschaft mit däm Teil do gmacht?
Samsung SGH-D500
Bild
also ich ha dasdo:

Bild

und bi meh als zfriede, was mr vo mim sony ericsson t610 nid grad het chene sage...

FCB-Staernli
Benutzer

[quote="Mindl"]speicherplatz den empfiehlt sichs Samsung E720 oders Z500

ps: sehr sehr zfriede mit em z500 ]

y ha mi entschiede für s Sharp GX25! im Fust koschtets ez grad 448.-
und bi mir kunnts au sehr uffe priis druff a. ha jo nid gäld wie heu...! :rolleyes: ha aber vieli positivi bricht vo däm becho.

Nathan
Benutzer

Beitrag von Nathan »

Mindl hat geschrieben:also ich ha dasdo:

Bild

und bi meh als zfriede, was mr vo mim sony ericsson t610 nid grad het chene sage...
Weisch du zuefälligerwiis grad dr priis?

Antworten