Sueche Cupfinal Tickets für Mamme und Sohn

Tickets und Sonstiges. Kein Schwarzmarkt!
Antworten
Olivia77
Neuer Benutzer

Sueche Cupfinal Tickets für Mamme und Sohn

Beitrag von Olivia77 »

Dr Benny (6) und ich sueche Code oder Ticket für dr Cupfinal. Dr Junior isch e riese grosse Fan und es wär so toll, är könnti an si erschte Final. D Mamme het ihn definitiv mit em FCB-Fan-Gen usgstattet. ❤💙 Mir hän für unseri Saisonkarte leider kei Code bikoh und d Träne sin gflosse. Villicht hän mir uf däm Wäg Glügg. Rotblaui Griess, Olivia

fcb fäns
Benutzer

Re: Sueche Cupfinal Tickets für Mamme und Sohn

Beitrag von fcb fäns »

Olivia77 hat geschrieben: 07.05.2025, 23:21 Dr Benny (6) und ich sueche Code oder Ticket für dr Cupfinal. Dr Junior isch e riese grosse Fan und es wär so toll, är könnti an si erschte Final. D Mamme het ihn definitiv mit em FCB-Fan-Gen usgstattet. ❤💙 Mir hän für unseri Saisonkarte leider kei Code bikoh und d Träne sin gflosse. Villicht hän mir uf däm Wäg Glügg. Rotblaui Griess, Olivia

Sali,
ich han selber kai codes. Aber s git no hoffnig, vilicht bekömmed ihr tickets im 2 verfahre. Wenn es paar Saisonkarteinnhaber und Mitglier nid ihri codes benützt hend.

Olivia77
Neuer Benutzer

Re: Sueche Cupfinal Tickets für Mamme und Sohn

Beitrag von Olivia77 »

Dangge vielmol fürs Muet mache 😊 ich ha bitzli Angscht, dass schlussändlig Lüt gön eifach will si Tickets hän und villicht gar nit unbedingt hän wölle go. Mir hoffe witter ❤💙

Antworten