gits schüsch no tipps zuz prüefig?

uf dr gmeind chame das holeedge hat geschrieben:danke danke, abr die han i scho, muss s büechli abr glich no kaufe, weg de ferie. isch das das rote mit de ringlöcher?
cha mr au öpper wegem formular helfe?
was bringe dir null fehler??? do lernsch nume huere vill... ich ha wenig glernt und 12 fehler gmacht! bestande isch bestande!Flyergirl hat geschrieben:kauf dirs biechli mit de offizielle frogene dinne, so han chs gmacht und siehe da...0 fehler...uswendiglerne![]()
Do kaschen aabelade klickedge hat geschrieben: cha mr au öpper wegem formular helfe?
Hier als PDF zum runterladen. Stadt Basel.sergipe hat geschrieben:http://www.mfk.bs.ch/lernfahrausweise/index.html
scho kalr bringts mer nüd. aber i ha jo nid gwüss ou jo jez hani nume no immer 14 fehler jez höri uf lerne. isch zuefall gsi das keini dumme froge cho sindeleven hat geschrieben:was bringe dir null fehler??? do lernsch nume huere vill... ich ha wenig glernt und 12 fehler gmacht! bestande isch bestande!
Flyergirl hat geschrieben:so han chs gmacht und siehe da...0 fehler...uswendiglerne
mimpfeli hat geschrieben:Go böögele bin ich nie, ha eifach ca. 1 Monet jede Tag e chli glehrt....