Zug Thun
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
laufe...............joggeliwurscht hat geschrieben:Da ich leider kein GA besitze müsste ich 90 fr alleine für den Zug hinblättern... Gibts da keine andere Möglichkeit?
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
Es sötte jetzt doch eigentlich langsam alli wüsse, dass Zugfahre an Uswärtsspiil meischtens nid allzu tüür sin...
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
- mouse on mars
- Neuer Benutzer
do schlot dr yb match s'letscht mol aarau aber um längene, das ish s geilschte gwitter gsi woni jeh erläbt ha imne stadion, und denn het dr ganzi block dampft, eifach dr hammer gsi...solo hat geschrieben:Rägemätch hän mängmol au öpis..
z.B. letschmol in Aarau oder denn geg Yb 22.07.03 wos gschifft het wie d sau.. unvergässlich..
Hammer geil gsi..
jep.. das stimmt scho.. ich han au zum YB Match gmeint unvergässlich.. soo geil gsi.. d Stimmig alles.. hm..mouse on mars hat geschrieben:do schlot dr yb match s'letscht mol aarau aber um längene, das ish s geilschte gwitter gsi woni jeh erläbt ha imne stadion, und denn het dr ganzi block dampft, eifach dr hammer gsi...
dr Aarau Match mit "Disco Inferno" wirdi wohl us persöndliche Gründ nid vergässä

- mouse on mars
- Neuer Benutzer
[quote="solo"]jep.. das stimmt scho.. ich han au zum YB Match gmeint unvergässlich.. soo geil gsi.. d Stimmig alles.. hm..
dr Aarau Match mit "Disco Inferno" wirdi wohl us persöndliche Gründ nid vergässä ]
sags nid, die dinger hani ganz usser acht gloh, wemme die widr im verglich mit wärtet, wirds ganz knapp...
mer könne nur hoffe dr petrus meints guet mit uns und losst am fritig so richtig deftig d'sau ab mit blitzschlag in liechtmascht (
) und allem wieschte...nach uns die sintflut.
dr Aarau Match mit "Disco Inferno" wirdi wohl us persöndliche Gründ nid vergässä ]
sags nid, die dinger hani ganz usser acht gloh, wemme die widr im verglich mit wärtet, wirds ganz knapp...

mer könne nur hoffe dr petrus meints guet mit uns und losst am fritig so richtig deftig d'sau ab mit blitzschlag in liechtmascht (

Blitz in Busch, kriegt denn dr Petrus Stadionverbot?mouse on mars hat geschrieben:sags nid, die dinger hani ganz usser acht gloh, wemme die widr im verglich mit wärtet, wirds ganz knapp...![]()
mer könne nur hoffe dr petrus meints guet mit uns und losst am fritig so richtig deftig d'sau ab mit blitzschlag in liechtmascht () und allem wieschte...nach uns die sintflut.

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
und wäre es möglich mal einen kommentar von dir zu lesen dertanner hat geschrieben:ischs wohl möglich, keine negative kommentare am samstag in der presse zu lesen????
a) nicht negativ
b) klar und verständlich geschrieben
c) in ein und der selben sprache geschrieben
d) gramatikalisch einigermassen korrekt
ist?
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
Dr FC Thun appeliert an alli FCB Fans mitem Zug zko wäg irgendwelchne Seenachtfeschter und Parkplatzknappheit... luut BaZ
FC Thun isch gebongt - mir chömme mitem Zug! Nur wäge Dir, will de so lieb gfrogt hesch!
FC Thun isch gebongt - mir chömme mitem Zug! Nur wäge Dir, will de so lieb gfrogt hesch!

20min 25.5.2007:
20.07.-27.08.2005 Seebühne, Musical Miss SaigonSnowy hat geschrieben:Dr FC Thun appeliert an alli FCB Fans mitem Zug zko wäg irgendwelchne Seenachtfeschter und Parkplatzknappheit... luut BaZ
FC Thun isch gebongt - mir chömme mitem Zug! Nur wäge Dir, will de so lieb gfrogt hesch!![]()
Miss Saigon 2005 auf der Thuner Seebühne
Die thunerSeespiele Management AG ist stolz darauf, Ihnen im Sommer 2005 auf der Thuner Seebühne ein weiteres, weltweit mit riesigem Erfolg gespieltes Musical zu präsentieren:
«Miss Saigon» - der Event am Thunersee.
Eine Liebesgeschichte im Krieg
Miss Saigon ist mehr als eine Darstellung verschiedener Figuren und Volksgruppen während des Vietnamkrieges. Es erzählt die Geschichte einer Liebe zwischen zwei Menschen, die alle gesellschaftlichen und kulturellen Schranken und die äusseren Umstände missachten. Die Liebe von Kim, dem Barmädchen, zu Chris, dem jungen GI, besteht aus der Hoffnung auf den schliesslich unerfüllten amerikanischen Traum...
Zwei Zeitebenen
April 1975 Saigon in den letzten drei Wochen des Vietnamkrieges
1978 Ho-Chi-Minh-Stadt und zur gleichen Zeit in Amerika.
weitere Infos: http://www.thunerseespiele.ch
0900/92 91 90
Seenachtfest wär geil gsi, leider isch es aber wohl eher das!