Hanfshops in dr Innestadt
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
Hanfshops in dr Innestadt
Tach
Gits no Hanf-Shops in dr Innestadt (Region Barfi)? Bruch Dünger, hösch!
Gruess
Gits no Hanf-Shops in dr Innestadt (Region Barfi)? Bruch Dünger, hösch!
Gruess
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
[quote="blubb"]für dünger würdi zum hanftämpel goh oder sunsch kasch bi dr schiffländi (bzw fischmärt) obe wo dr dock7 und so isch kaufe
falls allerdings fertigs rauchmaterial suechsch findsch ziemlich genau nüt me, bzw kenn eifach no ei lade wo sowas aabietet aber au nümm im lade diräkt ]
kennis au no so e Lade.
falls allerdings fertigs rauchmaterial suechsch findsch ziemlich genau nüt me, bzw kenn eifach no ei lade wo sowas aabietet aber au nümm im lade diräkt ]
kennis au no so e Lade.

- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
[quote="blubb"]für dünger würdi zum hanftämpel goh oder sunsch kasch bi dr schiffländi (bzw fischmärt) obe wo dr dock7 und so isch kaufe
hanftämpel, grübel grübel, wo das ? Bi scho des längeren nüm in dr Hanfshop-Szene (wtf...?). Hesch grad e Kaufempfählig ?
hanftämpel, grübel grübel, wo das ? Bi scho des längeren nüm in dr Hanfshop-Szene (wtf...?). Hesch grad e Kaufempfählig ?
wenn de vo dr schiffländi richtig johaniterbrugg laufsch, döt wo dr 11er glaubs durefahrt hets uf dr rächte sitte e kleins lädeli, dr hanftämpelFussballheld hat geschrieben:hanftämpel, grübel grübel, wo das ? Bi scho des längeren nüm in dr Hanfshop-Szene (wtf...?). Hesch grad e Kaufempfählig ?

muesch aber ufpasse das nit dra vorby laufsch, isch mr auscho passiert

was bruchsch denn genau? die lüt döt könne dir rächt guet uskunft geh ( zahlsch halt drfür e chli mehr als wenns züg im internet bstellsch drfür weisch wases isch und was de bruchsch)
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
das glaubi weniger ]www.hanftempel.ch[/url] isch btw d adrässeFussballheld hat geschrieben:nach luscht und laune gits vilicht no es neus rohr. Ka me bongs Proberauche in däm Tämpel![]()
![]()
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
messi für d usskünft... ha drum scho laang laaaaang kei Bong meh kha und schwimm hüt so irgendwie ufere Nostalgie-Wälle (vilicht kriegi jo sogar no e fänti druggt *schwelg*)blubb hat geschrieben:das glaubi weniger ]www.hanftempel.ch[/url] isch btw d adrässe

bidde bidde kei stress, hanftämpel isch halt wie gseit tür, drfür findi d bedienig nätt und kompetänt und me het halt grad das wo me wott und muess nit no lang warteFussballheld hat geschrieben:messi für d usskünft... ha drum scho laang laaaaang kei Bong meh kha und schwimm hüt so irgendwie ufere Nostalgie-Wälle (vilicht kriegi jo sogar no e fänti druggt *schwelg*)
![]()

nei i drugg dr kei fänti

- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
übrigens, für alli outdoor-grower ohni garte/balkon e paar nützlichi und lustig gschriebeni tipps: http://forum.hanfburg.de/fhb/showthread.php?t=202792
happy growing, es grüsst dokta greenthumb
happy growing, es grüsst dokta greenthumb
-
- Erfahrener Benutzer
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
Wenn wir schon bei Dünger sind... was macht man mit einem Pflänzchen, dass seit 4 Jahren wächst und blüht und macht und tut und seit etwa einer Woche am sterben ist? Braune Blätter die afallen und und und... *sniff*
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
Bruuni blätter sin meischtens e Mangelerschinig, ka drvo koh, dass d'Ärde wo syt 4 Johr Nährstoff and Pflanze abgit, übersüürt und ussglaugt isch. Denn muesch dünge. Es könnt natürlich au Schädlingsbefall syy etc etc.Träxli hat geschrieben:Wenn wir schon bei Dünger sind... was macht man mit einem Pflänzchen, dass seit 4 Jahren wächst und blüht und macht und tut und seit etwa einer Woche am sterben ist? Braune Blätter die afallen und und und... *sniff*
do findsch sicher Hilf, wenn de d Symptom von dinere Pflanze postisch
http://forum.hanfburg.de/fhb/