hey wäiss öpper ob me im Internet irgendneume kha gratis Kontaktazäige uffgä, e Internetsyte uss dr Schwyz, wo au ziemlich oft bsuecht wird?

Viel Spass beim Schreiben!

Nei säich, aber wär froh um antworte!!
Gruess Stärnli
isch das nit irgendwie erscht ab 18 oder so?Rankhof hat geschrieben:http://www.singles.ch
doch, isch halt nur für ErwachseniFCB-Staernli hat geschrieben:isch das nit irgendwie erscht ab 18 oder so?![]()
falsch.Soriak hat geschrieben:Ich glaube aus rechtlichen Gruenden muessen alle Dating Seiten ab 18 sein. Wenn sonst ein 30 Jaehriger mit einer 16 Jaehrigen ausgeht, gibts schnell mal Strafanzeigen. (Vorallem wenn es nicht nur beim Ausgehen bleibt)
Was heisst AOF und Kollege, äntwäder elei oder sunscht nur mit dir, schätzli...Erigg Tsee. hat geschrieben:Aber aber Stärnli.....
Du muesch doch keini Kontaktazeige ufgeh...
Schrib emol dr Text do ine, das isch besser als jedi Kontakt-Site, glaub mirs.
Sovil knackigi Bursche wie dr AOF und Kollege findsch sunscht niene uf eim Huffe...
praktischerwiis sin sie vor ca. 3/4 johr choschtepflichtig worde, es paar monet nochdäm ich widr e feschti partnerschaft igange bi...BloodMagic hat geschrieben:Lol ... isch vor 5-6 Johr nonig so gsi .. :-) naja ... intressier mi jo au nid würklich drfür
dr kontakt isch irgendwie am zerbröösmele.....Erigg Tsee. hat geschrieben:I ha emol gmeint, du sigsch do am baggere bi däm Stärnli...
Wieso wött si denn jetzt e Kontaktazeig ufgeh?
joo okay, 18 isch au okay!!Erigg Tsee. hat geschrieben:Das muesch doch nid so genau ischränke... Also so bis 18 19 wär doch au ok ... Denn hättsch scho wieder mehr Kandidate.
Zum glück bin ich jo 17...