Türkgücü-Junioren greifen Schiri an

Alles über Fussball, ausser FCB.
Buckley99
Neuer Benutzer
Beiträge: 22
Registriert: 28.08.2006, 21:28

Beitrag von Buckley99 »

7vor7

Benutzeravatar
swissstar
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 385
Registriert: 08.09.2006, 22:30

Beitrag von swissstar »

Buckley99 hat geschrieben:7vor7
thx. y schudd ebbe bi buebedorf und kenn alli us dere mannschaft... jo biz komisch was do bassiert isch... und wie das dr telebasel widder drüllt und wändet!

Benutzeravatar
SHELLibaum
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1088
Registriert: 11.05.2005, 14:34
Wohnort: Basel

Beitrag von SHELLibaum »

sollen nach Muri/BE mal ein bisschen prügeln gehn...
Sportler sterben gesünder

Benutzeravatar
swissstar
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 385
Registriert: 08.09.2006, 22:30

Beitrag von swissstar »

SHELLibaum hat geschrieben:sollen nach Muri/BE mal ein bisschen prügeln gehn...
ebbe nid si hän nid agriffe sondern sich numme gwehrt!

Benutzeravatar
Atlantico
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 399
Registriert: 22.10.2005, 20:33

Beitrag von Atlantico »

Buckley99 hat geschrieben:Schlägerei unter Fussball-Junioren
Die Junioren von Bubendorf und dem SC Steinen Basel prügelten sich am letzten Mittwoch. Die Polizei kam.


Vorher in TeleBasel ko :mad:
Junioren A, B, C???
Miu Miu u Cane Muriu

Benutzeravatar
Skier
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 237
Registriert: 22.10.2005, 21:03
Wohnort: nung muss sein

Beitrag von Skier »

Atlantico hat geschrieben:Junioren A, B, C???
sie waren doch sehr gewaltbereit, warscheinlich schon c's.
@alle Medien
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.

Buckley99
Neuer Benutzer
Beiträge: 22
Registriert: 28.08.2006, 21:28

Beitrag von Buckley99 »

Hehe :D Nein es waren C Junioren im Alter von etwa 13-15

Benutzeravatar
Kawa
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 6069
Registriert: 22.12.2004, 16:36

Beitrag von Kawa »

Buckley99 hat geschrieben:Schlägerei unter Fussball-Junioren
Die Junioren von Bubendorf und dem SC Steinen Basel prügelten sich am letzten Mittwoch. Die Polizei kam.
So ein Schwachsinn, haben wir doch früher auch getan aber hat doch die Bullen absolut keinen Dreck interessiert und kam auch in keiner Zeitung ....

Denizli20
Neuer Benutzer
Beiträge: 1
Registriert: 05.06.2024, 22:29

Re: Türkgücü-Junioren greifen Schiri an

Beitrag von Denizli20 »

Also ha das beitrag scho lang gseh aber ha nit welle drüber rede.. aber jetzt will ich doch öbbis dazue sage. Alles was passiert isch uf jedefall falsch do sin mir in gliche meinig.

Ich bi au eine vo de bestroffte spieler gsi ( am afang 18monat ) 12 mönet. Aber ich ka garantiere das es nit fair gsi isch nur will ich in de nöchi gstande bi vom vorfall het de schiri us nüt paar spieler nummere ufgschriebe. Ich ha würklich gar nüt gmacht nit mol beleidigt. Einte spieler isch nit mol uf de spielfeld gsi..

Ich ha ca. 13 johr fuessball gspielt und 0 rote karte und gelbe karte han ich nit viel ka erinnere mi nit mol das ich mol geli karte kassiert ha.
So selte gsi..

2 sin gsi ja wenn für euch nation e rolle spielt 1 türke und de andere isch halbschwizer halbtürke gsi. Einte het gspuckt de andere het ball mit hand ufs gsicht worfe.. vater vom spieler isch ins feld ine aber andri spieler vater hend schnell reagiert. Ich erinnere mi mmer no si 4-5 polizei auto ko vor ort scho chli übertriebe gsi 😊

So jetzt warum es so witt ko isch e andri thema.. e ufstiegsspiel gsi .. schiri isch vo afang ah negativ gsi 2 schwalbe penalti .. schiri sött jo unparteisch si oder? aber er isch es nit gsi 99% vo entscheidige provozierent.. es mag si das er türke nit gern het interessiert uns au nit aber zletscht jede mannschaft het uf ei sitte linienrichter vom verein wo übernimmt. Wenn de linienrichter vo fc aesch sogar de dfahne hochhebt das ball dusse isch ( mi si stoh bliebe ) und de schiri lot witter spiele und passiert e gol das isch de end punkt gsi wo paar sich nicht beherscht hent könne.

Was passiert isch falsch ja, aber schiri isch uf kei fall engel gsi:)

2season spöter sin mir au fairplay manschaft gwählt worde gliche spieler gruppe wieder e ufstiegsspiel gsi 4-4 fertig hetti uns nit glängt aber schiri het 5-4 für uns entschiede natürlich isch das vo unsere trainer gmeldet worde an verband ( nachem spiel het unseri traineri das bi schiri gmeldet aber er het gmeint das er 5-4 schriebt aber ihr könnet bim verband meldig schriebe ) . Trotzdem hämmer döffe ufstiege will das fair gsi isch was mir gmacht hen.

Appendix
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2783
Registriert: 30.05.2021, 18:16

Re: Türkgücü-Junioren greifen Schiri an

Beitrag von Appendix »

Denizli20 hat geschrieben: 05.06.2024, 23:38 Also ha das beitrag scho lang gseh aber ha nit welle drüber rede.. aber jetzt will ich doch öbbis dazue sage. Alles was passiert isch uf jedefall falsch do sin mir in gliche meinig.

Ich bi au eine vo de bestroffte spieler gsi ( am afang 18monat ) 12 mönet. Aber ich ka garantiere das es nit fair gsi isch nur will ich in de nöchi gstande bi vom vorfall het de schiri us nüt paar spieler nummere ufgschriebe. Ich ha würklich gar nüt gmacht nit mol beleidigt. Einte spieler isch nit mol uf de spielfeld gsi..

Ich ha ca. 13 johr fuessball gspielt und 0 rote karte und gelbe karte han ich nit viel ka erinnere mi nit mol das ich mol geli karte kassiert ha.
So selte gsi..

2 sin gsi ja wenn für euch nation e rolle spielt 1 türke und de andere isch halbschwizer halbtürke gsi. Einte het gspuckt de andere het ball mit hand ufs gsicht worfe.. vater vom spieler isch ins feld ine aber andri spieler vater hend schnell reagiert. Ich erinnere mi mmer no si 4-5 polizei auto ko vor ort scho chli übertriebe gsi 😊

So jetzt warum es so witt ko isch e andri thema.. e ufstiegsspiel gsi .. schiri isch vo afang ah negativ gsi 2 schwalbe penalti .. schiri sött jo unparteisch si oder? aber er isch es nit gsi 99% vo entscheidige provozierent.. es mag si das er türke nit gern het interessiert uns au nit aber zletscht jede mannschaft het uf ei sitte linienrichter vom verein wo übernimmt. Wenn de linienrichter vo fc aesch sogar de dfahne hochhebt das ball dusse isch ( mi si stoh bliebe ) und de schiri lot witter spiele und passiert e gol das isch de end punkt gsi wo paar sich nicht beherscht hent könne.

Was passiert isch falsch ja, aber schiri isch uf kei fall engel gsi:)

2season spöter sin mir au fairplay manschaft gwählt worde gliche spieler gruppe wieder e ufstiegsspiel gsi 4-4 fertig hetti uns nit glängt aber schiri het 5-4 für uns entschiede natürlich isch das vo unsere trainer gmeldet worde an verband ( nachem spiel het unseri traineri das bi schiri gmeldet aber er het gmeint das er 5-4 schriebt aber ihr könnet bim verband meldig schriebe ) . Trotzdem hämmer döffe ufstiege will das fair gsi isch was mir gmacht hen.

17 Jahre gewartet um zu dem Vorfall Stellung zu nehmen?🤪

Benutzeravatar
Aficionado
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 9171
Registriert: 12.06.2005, 13:15

Re: Türkgücü-Junioren greifen Schiri an

Beitrag von Aficionado »

Wenn es ihn immer noch unter den Nägeln brennt (was ihn ja sympathisch macht) und es ihm jetzt besser geht, warum nicht?

Aber ja, sehr ungewöhnlich nach so langer Zeit. Ist ja keiner schwer verletzt worden, oder?

Benutzeravatar
Sean Lionn
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1682
Registriert: 17.04.2011, 13:25

Re: Türkgücü-Junioren greifen Schiri an

Beitrag von Sean Lionn »

Denizli20 hat geschrieben: 05.06.2024, 23:38 Also ha das beitrag scho lang gseh aber ha nit welle drüber rede.. aber jetzt will ich doch öbbis dazue sage. Alles was passiert isch uf jedefall falsch do sin mir in gliche meinig.

Ich bi au eine vo de bestroffte spieler gsi ( am afang 18monat ) 12 mönet. Aber ich ka garantiere das es nit fair gsi isch nur will ich in de nöchi gstande bi vom vorfall het de schiri us nüt paar spieler nummere ufgschriebe. Ich ha würklich gar nüt gmacht nit mol beleidigt. Einte spieler isch nit mol uf de spielfeld gsi..

Ich ha ca. 13 johr fuessball gspielt und 0 rote karte und gelbe karte han ich nit viel ka erinnere mi nit mol das ich mol geli karte kassiert ha.
So selte gsi..

2 sin gsi ja wenn für euch nation e rolle spielt 1 türke und de andere isch halbschwizer halbtürke gsi. Einte het gspuckt de andere het ball mit hand ufs gsicht worfe.. vater vom spieler isch ins feld ine aber andri spieler vater hend schnell reagiert. Ich erinnere mi mmer no si 4-5 polizei auto ko vor ort scho chli übertriebe gsi 😊

So jetzt warum es so witt ko isch e andri thema.. e ufstiegsspiel gsi .. schiri isch vo afang ah negativ gsi 2 schwalbe penalti .. schiri sött jo unparteisch si oder? aber er isch es nit gsi 99% vo entscheidige provozierent.. es mag si das er türke nit gern het interessiert uns au nit aber zletscht jede mannschaft het uf ei sitte linienrichter vom verein wo übernimmt. Wenn de linienrichter vo fc aesch sogar de dfahne hochhebt das ball dusse isch ( mi si stoh bliebe ) und de schiri lot witter spiele und passiert e gol das isch de end punkt gsi wo paar sich nicht beherscht hent könne.

Was passiert isch falsch ja, aber schiri isch uf kei fall engel gsi:)

2season spöter sin mir au fairplay manschaft gwählt worde gliche spieler gruppe wieder e ufstiegsspiel gsi 4-4 fertig hetti uns nit glängt aber schiri het 5-4 für uns entschiede natürlich isch das vo unsere trainer gmeldet worde an verband ( nachem spiel het unseri traineri das bi schiri gmeldet aber er het gmeint das er 5-4 schriebt aber ihr könnet bim verband meldig schriebe ) . Trotzdem hämmer döffe ufstiege will das fair gsi isch was mir gmacht hen.

gutes und wichtiges statement, merci!

Waldfest
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2123
Registriert: 19.07.2018, 15:33

Re: Türkgücü-Junioren greifen Schiri an

Beitrag von Waldfest »

Aficionado hat geschrieben: 06.06.2024, 13:28 Wenn es ihn immer noch unter den Nägeln brennt (was ihn ja sympathisch macht) und es ihm jetzt besser geht, warum nicht?

Aber ja, sehr ungewöhnlich nach so langer Zeit. Ist ja keiner schwer verletzt worden, oder?
Evtl. jetzt erst aus dem Knast raus oder verjährt?
 

Benutzeravatar
BaslerBasilisk
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 3285
Registriert: 04.01.2021, 09:26
Wohnort: Am Rhyy

Re: Türkgücü-Junioren greifen Schiri an

Beitrag von BaslerBasilisk »

Artikel, wo bleiben die Artikel. Satzzeichen fang ich gar nicht an :o
 
#Erfolg isch nit alles im Läbe
#bi Sunneshiin und Räge

Hauenstein
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 3137
Registriert: 05.01.2021, 18:47

Re: Türkgücü-Junioren greifen Schiri an

Beitrag von Hauenstein »

BaslerBasilisk hat geschrieben: 07.06.2024, 09:19 Artikel, wo bleiben die Artikel. Satzzeichen fang ich gar nicht an :o
 

Solch lange Dialekt-Texte sind mühsam!
UNSER GLAUBE LEBT, SOLANGE DEINE FAHNE WEHT!

Antworten