Spielverderber_ hat geschrieben: ↑11.08.2022, 08:09
battlefield hat geschrieben: ↑11.08.2022, 06:33
Etwas bedenklich finde ich die Verkaufszahlen schon. Da werden Social Media Kampagnen gefahren, Tickets praktisch nachgeworfen, dann ein alles-oder-nichts Spiel, es geht um sehr sehr vieles für den FCB, attraktiver Gegner, Ausgangslage (an)gespannt und trotz all dem schafft man es nicht nur annähernd die Bude zu füllen? Ich verstehe nicht was daran gut sein soll.
Die Anspielzeit um 19 Uhr unter der Woche ist sicher auch nicht optimal. Das dürfte schon immer den einen oder anderen davon abgehalten haben, ans Spiel zu gehen. Ferienabwesenheiten gibt es in dieser Zeit auch noch einige. Zudem ist es für den 0815-Fan am Schluss immer noch ein Spiel der 3. Qualifikationsrunde der Conference League gegen enen Gegner ohne ganz grosse Strahlkraft.
Fände es ordentlich, wenn es am Schluss ca. 18k wären.
I finds au schaad. Aber lieber 18-20k wo ordentlich glade sin als 28k und gfühlt d Hälfti isch nur wägemene Ronaldo, Mbabé und wie die Glöön sunsch alli heisse do.
Das isch halt zu de CL Zyte scho vermehrt so gsi. Ubd denn hesch au no die unsägliche Selfiejugendliche gha, wo die ganz gsvheite am no sin go flize. Do ischs mr denn lieber, wenn me halt weniger im Stadion het. Füre FCB ischs notürli ärgerlich (fählendi Ynahme etc..), aber i ha d Hoffnig, dass es nit s letschte europäisch Heimspiel isch vo dere Saison (au wenn i e Wyterkoh bi öppe 50:50 seh).
Zum Spiel. Bröndby wird am Afang vermuetli analog em Hispiel 5-10 Minute abartig presse und versueche miteme friehe Gool die Sach klar z mache. Nochher werde sie so und anderscht vermuetli uf Konter luure, wel sie hän einigermasse schnälli Spieler und mir sin eher afällig uf Konter sin und je nach Gsamtspielstand ohnehin rächt mien drugge und denn die Rüüm ufgöhn bi uns hinde.