Uhrencup: 28.- für ein Stehpaltz?

Diskussionen rund um den FCB.
Heavy
Erfahrener Benutzer

Uhrencup: 28.- für ein Stehpaltz?

Beitrag von Heavy »

Hab ich das Gestern wirklich richtig mitbekommen, dass am Freitag ein Stehplatz 28.- kosten wird?

Gut es sind 2 Spiele nur eines interessiert mich nicht im Geringsten... nehme mal an, dass Tickets für eine einzelnes Spiel am Freitag nciht gekauft werden könne...

28.- Hämmer füre Fründschaftskick uf dem Nieveau vom Spiel vo Geschter nei danke, do blib ich doch lieber dehei... Ich glaub do hei d Verastalter vom Uhrecup echli über d Strängi gschlage.

@Forumspolizei: i hoff de Threat gits nid scho suscht schliess ich ihn wieder...

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

ACHTEZWANZIG STUTZ ?????

Würd sage die händ jo massiv e Egge ab !
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

snake
Erfahrener Benutzer

Beitrag von snake »

Überleg mr ächt au, öb mr das söll aatue! 28.-- die hänn wirklig e Wand dusse... und zwar e tragendi!
:( Nein, ich bin keine Signatur,
ich werde gegen meinen Willen hier festgehalten!

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

Aber schwer hän die ein an dr Waffle!

Find scho 17.- nit vo schlächte Eltere...
© by Legolas - all rights reserved

rayparlour
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rayparlour »

Heavy hat geschrieben:Hab ich das Gestern wirklich richtig mitbekommen, dass am Freitag ein Stehplatz 28.- kosten wird?

Gut es sind 2 Spiele nur eines interessiert mich nicht im Geringsten... nehme mal an, dass Tickets für eine einzelnes Spiel am Freitag nciht gekauft werden könne...

28.- Hämmer füre Fründschaftskick uf dem Nieveau vom Spiel vo Geschter nei danke, do blib ich doch lieber dehei... Ich glaub do hei d Verastalter vom Uhrecup echli über d Strängi gschlage.
Also i has ohni knurre zahlt, Brotwurst isch super fein gsi derfür.E schöne Usflug gsi :)
Sag emol afo schmürzele fönd mir jetzt gar nit a gell wege dehne paar Franke?

über Geld redet man nicht das hat man :D

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Gevatter Rhein hat geschrieben:ACHTEZWANZIG STUTZ ?????

Würd sage die händ jo massiv e Egge ab !
Ca. soviel hesch jo letscht johr am fritig scho zahlt!
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Bellach SO hat geschrieben:Ca. soviel hesch jo letscht johr am fritig scho zahlt!
Nei i glaub das wüsst ich no... aber ischs nid umene 20er gsi...

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

Heavy hat geschrieben:@Forumspolizei: i hoff de Threat gits nid scho suscht schliess ich ihn wieder...
melde das ihne nyt bekannt isch...
Bild

@vadder... due nit schwierig...!
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

salegh hat geschrieben:@vadder... due nit schwierig...!
Ich due nid ich bi's
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Ich due nid ich bi's
hehehe !
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Ich due nid ich bi's
selbsterkenntniss ist der erste schritt zur besserung.

:cool:
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

nogomet hat geschrieben:selbsterkenntniss ist der erste schritt zur besserung.

:cool:
Kauf dr mol e Duden

[/CENTER]

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Kauf dr mol e Duden
immer diese verbalen gewaltausbrüche ... herrscht bei deiner frau mal wieder "phase rot"?
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

nogomet hat geschrieben:immer diese verbalen gewaltausbrüche ... herrscht bei deiner frau mal wieder "phase rot"?
Was hat meine Frau mit deiner ortographischen Inkompetenz zu tun Alter? ;)

[/CENTER]

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

[quote="Gevatter Rhein"]Was hat meine Frau mit deiner ortographischen Inkompetenz zu tun Alter? ]

mit meiner angeblichen ortographischen inkompetenz hat deine frau nichts zu zun, aber ich versuche einen zusammenhang zu deiner verminderten frustrationstoleranz herzustellen.

Klopfer
Neuer Benutzer

Beitrag von Klopfer »

Wenn mi mis Hirni nit ganz im stich loht sinds letscht johr glaub 22.- gsi! Und das, obwohl mir erst ufs zweite Spiel ine sind! Au das isch scho gnue!

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

Klopfer hat geschrieben:Wenn mi mis Hirni nit ganz im stich loht sinds letscht johr glaub 22.- gsi! Und das, obwohl mir erst ufs zweite Spiel ine sind! Au das isch scho gnue!
Also ich meinti es hed 25.- kostet....scheiss egal, vo somene Duubel als Verastalter kasch jo nid erwarte, dass d'Priise korrekt sind.... :mad:
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

Ernesto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ernesto »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Kauf dr mol e Duden
]Scheissaufdiezehnzeichen![/color]
Gevatter Rhein hat geschrieben:Was hat meine Frau mit deiner ortographischen Inkompetenz zu tun Alter?
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

@Ernesto
:eek:

Bang Bang, i'm dead :D

@Nogi
Na dann viel Spass weiterhin ;)

[/CENTER]

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

Ernesto hat geschrieben: ]Scheissaufdiezehnzeichen![/color]
bitte mit gevatter etwas feinfühliger umgehen, er erscheint mir heute sehr sensibel.

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chef-teleboy »

nogomet hat geschrieben:... herrscht bei deiner frau mal wieder "phase rot"?
und wenn schon, gerüchteweise gilt GV, pardon GR, als hervorragender kapitän, der seinen kahn auch locker durchs rote meer steuern kann ...
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Es isch sautüür isch eso. Tja jetzt han i das Ticket scho also gang i ebe am Fritig au aber nöchscht Johr bi dene Priise händs mi den entgültig gseh.

Dä Dräck wird eh immer meh zunere Very Important Pisser Verastaltig. Dörfsch die scho an Testspiel fascht nümme frei bewege. Uswieskontrolle vorem Stadion för weis au nid was, denn das übliche gschrei wege Zunfahne über Bande hängge, denn stinggts vo rächts nach Chäschüechli und vo Links nach Döner Kebab, s'git je nach Mannschaft Joggeli oder YB Wurscht und för Türke Pouletwürscht etc. So e alti Schnäpfe bim Brotwurschtstand gheit grad dure wenn me e dumme Spruch macht wege ihrne Asprüch will si ihre Kebap-Stand suecht usw.

Früehner ((c) alti Säck) het e Wurscht und Bier no glängt + e normale Itrittspries vo max. 10.-- und hesch dirs Spiel inezoge oder was au immer. Ebe Bier und Wurstandatmosphäre...
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Mir hei uns entscheide, dass grad der ganz Fanclub ufgrund vo dene Prise nid vor Ort wird sie, witi Afahrt und sau tüür, do blibe mir lieber dehei... und versuffes. Wär gern go luege, aber ich Opfere nid e 50er für de kick...

PS: Und das Heinekenbier het zum chotze gschmöckt *hanis verschenkt*

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

ich wird nid awäsend sy!!!
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Legolas hat geschrieben:Aber schwer hän die ein an dr Waffle!

Find scho 17.- nit vo schlächte Eltere...
boykottiere dä mischt. S'goht jo um weniger als nüt.
Stchdaag: 16. Juli 2005. Alles andere bis denne isch rubbish

tschanky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschanky »

Falcão hat geschrieben:boykottiere dä mischt. S'goht jo um weniger als nüt.
Stchdaag: 16. Juli 2005. Alles andere bis denne isch rubbish
16.7.2005 1+6=7 7 2+5=7 draimol siebe was ghot ab denn terror
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]

hakuna
Neuer Benutzer

obekasse?

Beitrag von hakuna »

was meinet ihr, biete diä au Tix für nume dr FCB Match ah? (natürli nach spielschluss YB-FCK) i zahl sicher keini 28.- wenni nur 1 Match wött/cha gseh...

THX

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

hakuna hat geschrieben:was meinet ihr, biete diä au Tix für nume dr FCB Match ah? (natürli nach spielschluss YB-FCK) i zahl sicher keini 28.- wenni nur 1 Match wött/cha gseh...

THX
So wie's fcb-fans git, wo sich nid für's yb-spiel interessiere, wirds sicher au yb-fans gäh, wo kei bock hän uf fcb. Frogsch eifach e yb-fan, wo usechunnt, ob ihm s'ticket chasch abkaufe für 10 stutz.

Aber ich kenn s'ticket-system dört nid, vielliecht gits jo e stempel uf d'hand oder so, denn gohts natürlich nid. Oder wenn usegosch chunnsch nümm ine etc.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Mendez hat geschrieben: Aber ich kenn s'ticket-system dört nid, vielliecht gits jo e stempel uf d'hand oder so, denn gohts natürlich nid. Oder wenn usegosch chunnsch nümm ine etc.
dr chli perforierti Teil wird abgrisse, wenn dä nüm dra isch chunsch nüm ine...

Ich gang nid, 28 Stutz si definitiv zvil für es Fründschaftsspiel

Mani Moneto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mani Moneto »

freu mich dass es soviel kostet. vielleicht bleibt so der abschaum weg...hehehehe....

Antworten