Das verdammt, verschi...... Stück

reckt sich drüber uff, dass d'National Versicherig e halbbluti Frau uffeme
Wärbeplakatt benutzt! Als ob Basel keini andere Problem het! Verdammt,
i hass das huere linke SP-Pack!
Um das Plakatt goots:

Mit em "linke SP-Pack" isches villicht übertriibe gsi,Arcanis hat geschrieben:Zu dämm sagi mol nütt![]()
Abers Plakat ansich isch jetzt nitt zu übertribe....
Es git jo eh scho vill so Plakat... zb Sloggyoder Tally Weil (wie schribt me das
![]()
)
Halt Halt halt!! Ich als Sozi lass mich nicht als Grien-Spastiker betiteln! Das überlass den Griiiene..Basilea-1893 hat geschrieben:Mit em "linke SP-Pack" isches villicht übertriibe gsi,
aber es chunnt jo sicher nur so grien-Spastiker in
Sinn so Schissdrägg öffentlig usez'lo....!
Begriff so öbbis eifach nid...
Isch find das ooch örngdwie Schaisse. Da machn sisch de Soodsjaldemograadn über soone arme Frau lussdisch, dieBasilea-1893 hat geschrieben:Wer het hüt 7 vor 7 gseh?
![]()
Um das Plakatt goots:
Hahahahah!!! Mega luschtigtilly hat geschrieben:Isch find das ooch örngdwie Schaisse. Da machn sisch de Soodsjaldemograadn über soone arme Frau lussdisch, die
1. nisch mehr sschdeen kann,
2. ihre leddsden Glamoddn vrkoofn will und
3. nur noch een Schuh hadd.
Isch vrschdee das nisch!
$rotoloso hat geschrieben:Also i weiss nid was die Fraue hänn... egal ob links oder rächts, i hätt jetzt doch nie e Problem wenn e Maa in Unterhose ufemene Plakat erschient, das isch doch mir scheissegal...
I ha eifach s'Gfühl do rege sich gwüssi uff wo 40 sinn und no nie e Sc*wanz gseh hänn und irgendwie s'Gfühl hänn wennme de Männer so bilder zeigt, wärde die au in Zuekunft keine gse... kompläxhüffe das.
die frau hat einfach zuviel freizeit! demnächst will sie vielleicht noch die marlboro plakate an den pranger stellen weil sie sich vom marlboroman angeturnt fühlt!Basilea-1893 hat geschrieben:Wer het hüt 7 vor 7 gseh?
![]()
Um das Plakatt goots:
Dä isch jetzt gemein gsigego hat geschrieben:an was liegt das dass immer so wieschti grussigi fraue so emanzene sind?wie het e beriemts zitat glutet "Die Emanzipation wurde erfunden um hässliche Frauen in die Gesellschaft zu intrigieren"
![]()
do cha ich als frau au numme sage: WORD!!!rotoloso hat geschrieben:Also i weiss nid was die Fraue hänn... egal ob links oder rächts, i hätt jetzt doch nie e Problem wenn e Maa in Unterhose ufemene Plakat erschient, das isch doch mir scheissegal...
I ha eifach s'Gfühl do rege sich gwüssi uff wo 40 sinn und no nie e Sc*wanz gseh hänn und irgendwie s'Gfühl hänn wennme de Männer so bilder zeigt, wärde die au in Zuekunft keine gse... kompläxhüffe das.
Jetzt verzellsch aber grad e chli viel Mülll......gego hat geschrieben:nix gemein... muesch e mol luege alls jungi hübisch fraeuene ischenes scheiss egal... doch chum sind si 40ig gsi und alt und verupflet fönd s a mit emanze kage und so... und das nume will sie de bonus vo der schönheit verlore händ![]()
Sind nid alli so im Fall... *grinst* kenne da einigi anderi Bispiel. Nei aber das emanzegetue find ich au dernäbe. Obschon der als Frau au nid alles derfsch la gfalle vo de Manne...hihigego hat geschrieben:nix gemein... muesch e mol luege alls jungi hübisch fraeuene ischenes scheiss egal... doch chum sind si 40ig gsi und alt und verupflet fönd s a mit emanze kage und so... und das nume will sie de bonus vo der schönheit verlore händ![]()