Abtreibung... Ja oder Nein?

Der Rest...

Sollen schwangere Frauen abtreiben dürfen?

Ja , es wird noch kein Leben zerstört!
67
41%
Nein, wo bleibt denn da die Moral?
9
5%
Kommt ganz auf die Situation drauf an (Bsp. Vergewaltigung)
83
50%
Schwangere Männer dürfen abtreiben, Frauen sollen gefälligst das Kind gebären!
6
4%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 165

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Seemann hat geschrieben:natürlich isch es in de meischte fäll vrantwortigslosigkeit und unvorsicht dr grund für e ungwollti Schwangerschaft - das isch absolut klar. , z.b. die sogenannte tropi's.
mängmoll liggts villicht au an dr unzügelbare geilheit.....! und s'pendant vom soomeraub nit vrachte......
Seemann hat geschrieben:es git aber troztdäm au ussnahme
jo nämmli.....hösch!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

Mediterraneo hat geschrieben:da bin ich vollkommen deiner meinung!! nur leider gibt es halt immer wieder so exemplare die mit sehr viel leichtsinn an die sache gehen :rolleyes:
Denke auch, dass man Heute viel zu leichtsinnig an die Sache herangeht... :eek:

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

also ich ha jetzt die umfrog nid do drnoch beantwortet, was gsetzlich sötti erlaubt sy, sondern was für mi persönlich gültet. und do isch für mi klar, dass nur nach ere vrgwaltigung oder ähnlichem abtriibe wird. ich sälber bi adoptiert worde, well mis liibliche mami kei chind het welle (ok., ha spöter erfahre, dass ich scho s'vierte gsi bi, und s'dritte und mi het si abgäh). ich bi ihre unglaublich danggbar, dass si mi gliich kriegt het, ich bi zu supereltere cho, wo mir e schöni chindheit und e tolls läbe ermöglicht hän.

ich dängg, wie scho mehrfach gseit, es git hützutags gnueg möglichkeite, sich gege e ungwollti schwangerschaft z'schütze. die situatione mit em platzte pariser und dr pille danach gits, aber au nid dauernd. und ebe, es git jo schiiins au no anderi (sichereri) vrhüetigsmethodene... i mein, wenn me in ere feschte partnerschaft isch notürlich, suscht immer gummi drum!

was ich au find isch ebe, dass es nid dr frau elei ihri entscheidig isch, grad in ere beziehig. do het doch dr maa au no mitz'rede, isch schliesslich au sis chind. umgekehrt cha me jo e frau au nid zum abtriibe zwinge, denn cha si ihres chind au gege dr wille vom maa kriege und är zahlt denn eifach. also wieso het är denn im umgekehrte fall keini rächt?

wie au immer, schlussändlich isch es e frog, wo in sehr persönliche und private beriich fallt. ich sälber kenn au öper, wo abtryybe het, und ich due si jetzt nid behandle wie e schlächtere mensch, au wenn ich mi in dr gliiche situation mit sicherheit anderscht vrhalte hätti.

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

AJZ hat geschrieben:nei aber ich bi doch kei gopferdammte chüngel wo sis eigene junge frisst. ich ka nur vo mir rede aber ich bi e mensch wo si nochwuchs worschinlich vor s eigene läbe stellt. schliesslech han ich en erschaffe und jede halbwägs aständigi frau het so vill mueter instingt.
jo ok das het öbbis! chani als güggeli halt nid so sehr empfinde!

@ tussi

jo isch ok, chasch au hütt cho :D
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

Antworten