Rinoceronte hat geschrieben:Jööö. Jetzt hän sich e bar 11! jährigi e bitz ufs Dach gäh. Isch den das scho e Prässemäldig wärt? Wenns für jedes mol wo eine 'Tätlich agange' wird inere Primarschuel e Azeig bi de Coppers gäbti, denn miest me jo e Task Force ins Läbe rüefe... Lächerlig das...
so öppis ähnlichs hani au dänkt - schön, dass mer kei grösseri Problem hän (wie z.B. Ehrverletzigsklage )
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Leider sin mir in dr Schwiiz eso wyt, dass me sone Vorfall immer grad unter fremdefeindliche Aspäkt tuet a'luege. Vilicht hets au e ander Grund geh, worum die Deppe dä Dom. Rep. Bueb verschlage hän (er hett sini Glugger nid welle userugge), I weis es nid. Mag scho si, dass si's gmacht hän, will er anders isch (oder au kei Schwiizer), aber sicher isch das nid.
Dass aber grad drvo usgange wird, dass es rassitischi Motiv sin, find I verwärflich. Will das bedütet, dass alli, wo anders sin, eifach MUESCH gärn ha. Die Schwarze, Gälle, Rote, Grüene und au die Doofe müen alles mini Fründe si, will I sunscht e Rassischt wär. FUCK IT! Es giht au unter däne Duuble und denn maag I si halt nid (so wie ich au villi Schwiizer nid maag).
Die beschti Kanidatin für e Job hütt isch Schwarz und elai erziehendi Muetter. Die kasch gar nid ablähne (so ungeignet si au isch für dr Job), will sunscht bisch e Rassischt, e Frauefeind und unsozial!
Mir hänn uns friehner uff em Pauseplatz au gschläglet mit de Italiener und SPanier, die unterenander au.....do hett kei Hahn drnoch kreit öbb's Ussländer sinn oder nitt..
Es isch schlicht und eifach e Keilerei gsi unter Kinder....meh nitt....