Marke? Modäll?Fart hat geschrieben:Genau so isches. Und no viel z'tüür. Chauf de:
![]()
ca. 1100 Fr.
Was isch los mit mim TV?
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
y wurd emol e 82er modäll unter 1000.- unter d lupe näh ...
bisch leider e joor z frieh ... vor dr WM oder EM gits immer sonderagebot ...

bisch leider e joor z frieh ... vor dr WM oder EM gits immer sonderagebot ...

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
habe vor zwei Monaten einen 16:9-82cm-Bildröhrenfernseher gekauft (den da). Bin zufrieden (unterstützt aber Easylink nicht!), aber es ist halt schon eine Riesenkiste! Flachbildschirme in ähnlicher Grösse bis 2000/3000 kommen jedoch niemals an die Röhre ran! Sieht man in den Geschäften auf den 1. Blick...
Tipp: Falls er ganz aussteigt und du nur ein Übergangsgerät brauchst, tuts auch ein günstiger 4:3-Röhre (300-500Fr) oder du schaust mal im Restpostenbereich vom ID XXL am Marktplatz vorbei
Tipp: Falls er ganz aussteigt und du nur ein Übergangsgerät brauchst, tuts auch ein günstiger 4:3-Röhre (300-500Fr) oder du schaust mal im Restpostenbereich vom ID XXL am Marktplatz vorbei
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
ganz e schpezielli chischte. jedesmol wenn dr mp im färnseh khunnt, hetter e sone schwarze balgge über d'auge!rotoloso hat geschrieben:Isch dä guet? Was isch an däm so bsunder?

Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.
Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!
Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!
Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!
Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!
Stimmt schon lange nicht mehr.rotoloso hat geschrieben:Aber i hör das jetzt scho zum X-te mol dass e dr beschti Flat nonig so guet isch wie e durchsnittliche Röhre...
Nur: Wenn du einen wirklichen high quality Plasma TV willst, kostet dich das ein Vermoegen. (ueber 10,000.- fuer den grossen Sony)
Wenn du keine Monsergroesse willst, sind LCDs absolut top und auch zahlbar. Meiner Ansicht nacht die beste Loesung, wenn du den TV an die Wand haengen willst.
Falls dir das aber nicht wichtig ist, absolut pro Rueckprojektions TVs. RIESEN Bildformat bei sehr akzeptablen Preisen. Der neue DLP (neuere Technologie, die auf Rueckprojektion basiert) von Samsung kostet z.B. $2,000 in den USA (jedenfalls hab ich den Preis online gefunden - no idea was er hier kosten wuerde) - und ist etwa gleich gross wie der 10,000.- Plasma von Sony. Eine bessere Qualitaet hat er auch noch.
edit: hab den DLP TV von Samsung gefunden

google findet ihn fuer 4,500.- (3,000 Euro) - eindeutig teurer als in den USA

I würd no warte bis OLED TVs uff e Märt kömme. Do falle d'nochtail vo de LCDs wäg.
Bessere Kontrast (5000:1 anstatt 1000:1), volli uffblickwinkel, no dünner, bruche no weniger Strom, schnälleri Reaktionszyt, billiger in dr Produktion.
Samsung hett dä Januar e 21'' OLED TV (1 m Bildiagonale) vorgstellt.
Bessere Kontrast (5000:1 anstatt 1000:1), volli uffblickwinkel, no dünner, bruche no weniger Strom, schnälleri Reaktionszyt, billiger in dr Produktion.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Benjamin Franklin (1706-1790)
Benjamin Franklin (1706-1790)
Koschtepunggt? 20'000.--?guybrush hat geschrieben:I würd no warte bis OLED TVs uff e Märt kömme. Do falle d'nochtail vo de LCDs wäg.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
Sötte glaubs ziemlich guet si mit hüte Technologie! Und nit mol sooo düür, sind halt rieseapparät!Russe hat geschrieben:wie sehts eigentlich mit dr bildqualität vo däne risekischte...glaub speigelrefläx maschine oder so...us??
i mein do die halbe kinos wo fascht e ganzes zimmer bruche....het öbber so eine??
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Soriak"]Stimmt schon lange nicht mehr.
Nur: Wenn du einen wirklichen high quality Plasma TV willst, kostet dich das ein Vermoegen. (ueber 10,000.- fuer den grossen Sony)
Wenn du keine Monsergroesse willst, sind LCDs absolut top und auch zahlbar. Meiner Ansicht nacht die beste Loesung, wenn du den TV an die Wand haengen willst.
Falls dir das aber nicht wichtig ist, absolut pro Rueckprojektions TVs. RIESEN Bildformat bei sehr akzeptablen Preisen. Der neue DLP (neuere Technologie, die auf Rueckprojektion basiert) von Samsung kostet z.B. $2,000 in den USA (jedenfalls hab ich den Preis online gefunden - no idea was er hier kosten wuerde) - und ist etwa gleich gross wie der 10,000.- Plasma von Sony. Eine bessere Qualitaet hat er auch noch.
edit: hab den DLP TV von Samsung gefunden ]
Hmmm naja stimmt schon lange nicht mehr isch übertriebe.. i würd immerno behaupte, dass e guete Röhre-TV immerno e Tick besser isch als e Plasma oder LCD. Ha letschiin e Plasma-TV bim Kolleg gseh und dä isch scho no nätt, aber s Kontrastverhältniss isch immernonig so guet wie bi Röhre-TV.
Ha vor 2 Joor e Plasma ka.. absolut schrecklich.. grad wiedr verkauft. Aber stimmt scho, wenn e guete Plasma wotsch, muesch immerno guet aneblättere. LCD kenni z wenig, aber s überzügt mi nonig so, wenn ich s Bild vo nöcherem alueg.
Wie chli witersobe erwähnt, sind beidi Technologie bald wäg und es wird e neui Dimension vo TV cho..
edit: hab den DLP TV von Samsung gefunden ]
Hmmm naja stimmt schon lange nicht mehr isch übertriebe.. i würd immerno behaupte, dass e guete Röhre-TV immerno e Tick besser isch als e Plasma oder LCD. Ha letschiin e Plasma-TV bim Kolleg gseh und dä isch scho no nätt, aber s Kontrastverhältniss isch immernonig so guet wie bi Röhre-TV.
Ha vor 2 Joor e Plasma ka.. absolut schrecklich.. grad wiedr verkauft. Aber stimmt scho, wenn e guete Plasma wotsch, muesch immerno guet aneblättere. LCD kenni z wenig, aber s überzügt mi nonig so, wenn ich s Bild vo nöcherem alueg.
Wie chli witersobe erwähnt, sind beidi Technologie bald wäg und es wird e neui Dimension vo TV cho..
was isch jetzt zum bischpil d meinig zu däre kischte:
110 cm Rückprojektions-TV* Grundig Arganto 43
u2022 CRT Rückprojektions-Bildröhre 4:3
u2022 100 Hz Technologie für gute TV-Bilder
u2022 Teletext
u2022 22 Watt Stereo Musikleistung
u2022 2 Tuner - Bild in Bild (PIP)
u2022 93x109x52 cm, 48 kg
u2022 3 Scart-, SVHS-, div. AV-Anschlüsse

u2022 Teletext
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
willsch dr sone teil zuelege(riiiisetv) ?Russe hat geschrieben:was isch jetzt zum bischpil d meinig zu däre kischte:
![]()
u2022 Teletext
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 

uff 110cm diagonale sehn d titte eifach geiler uss!!Schranz hat geschrieben:ich frog mi allgemein für was dir so supermoderni kischtene bruched....momentan chömme eifach keini guete film im kino/scheiss dvds und im tv au numme schrott!!!
freie liebe outdooor![]()

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
-
- Erfahrener Benutzer
Het dä DLP?? Würd nur so e Rückprojektor zuetue wo DLP Technik het. Hanis ghört isch den viel besser s Bild. Und wotsch dr nit überlege öb nit lieber e 16:9 Format zuelegsch? Zum DVD luege vieeeeeeeel geiler! Und s chunt immer wie mehr im 16:9 Format.. WM2006 glaubis au!Russe hat geschrieben:was isch jetzt zum bischpil d meinig zu däre kischte:
![]()
u2022 Teletext
-
- Erfahrener Benutzer
ha dä eifach grad gseh und dänggt 1400.- isch no günschtig für so ne apparatur!Pascilicious hat geschrieben:Het dä DLP?? Würd nur so e Rückprojektor zuetue wo DLP Technik het. Hanis ghört isch den viel besser s Bild. Und wotsch dr nit überlege öb nit lieber e 16:9 Format zuelegsch? Zum DVD luege vieeeeeeeel geiler! Und s chunt immer wie mehr im 16:9 Format.. WM2006 glaubis au!
Was halteter devo?
GRUNDIG Elegance 82 Flat
MFW 82-2510/8 Dolby
u2022 Real Flat Bildröhre im 16:9 Format (82 cm)
u2022 Teletext - geteilter Bildschirm (PAT)
u2022 30 Watt Virtual Dolby Surround Sound
u2022 Zahlenschloss-Sicherung
u2022 89x54x 55 cm, 56 kg
u2022 3 Scart-, SVHS- & div. AV-Anschlüsse
999.-- CHF

GRUNDIG Elegance 82 Flat
MFW 82-2510/8 Dolby
999.-- CHF
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
- bulldog™
wurd saage do hesch sicher e guets priisleischtigsverhältnis ...rotoloso hat geschrieben:Was halteter devo?
![]()
GRUNDIG Elegance 82 Flat
MFW 82-2510/8 Dolby
999.-- CHF
aber gang mol go google ...
denn findsch exakt dä TV scho ab 880.- !!!!!!!!!
-
- Erfahrener Benutzer
Hmmm 82cm isch chli chli für e 16:9, weiss halt nit wie nooch du vor em TV sitzisch. Aber wenn den z.T. Sändige im 4:3 Format luegsch, isch s Bild scho ziemlich chli.rotoloso hat geschrieben:Was halteter devo?
![]()
GRUNDIG Elegance 82 Flat
MFW 82-2510/8 Dolby
999.-- CHF
-
- Erfahrener Benutzer
Jo die Rückpro sind ebe gar nit soo tüür. Aber dä het das DLP-Zeugs nit, ha chli gluegt. Weiss nit öb dä was isch.. vorallem wenns hell isch oder wenn vo de site wotsch luege.. das sött ebe mit DLP behobe si.Russe hat geschrieben:ha dä eifach grad gseh und dänggt 1400.- isch no günschtig für so ne apparatur!
- bulldog™
wenn y mi nytt tüsch heisst d fuschtregle:
diagonale x 7 = distanz bild-auge
diagonale x 7 = distanz bild-auge
- middle_sister
- Erfahrener Benutzer
bi dere glägeheit....
....sueche en tv-techniker, so günstig wie möglich ....
sitt em stromussfall vom letzte zischtig obe, han ich am rand so rosaroti verfärbige .... jetzt sött ich abkläre loh, ob's effektiv vom stromussfall chunnt oder reini zuefall isch .... damit evtl. mini huusrootversicherig mir dass au zahlt.....
öbber wo mir ka hälfe ???
pn schigge
dangge im voruss
sitt em stromussfall vom letzte zischtig obe, han ich am rand so rosaroti verfärbige .... jetzt sött ich abkläre loh, ob's effektiv vom stromussfall chunnt oder reini zuefall isch .... damit evtl. mini huusrootversicherig mir dass au zahlt.....
öbber wo mir ka hälfe ???
pn schigge
dangge im voruss
PIB-Keeper with Honour & Bebbi im Exil