Bi uf dr suechi nach eme restaurant in Basel und umgäbig (CH und guet mit em ÖV erreichbar), wo mr dr rundi geburtsdaag vo minere muetter chönnte fyyre. Mir wäre zwüsche 20 und 25 nase.
Wenn möglich am liebschte nid unbedingt "traditionell", do mr eh e bunt durchmischti truppe sin.
Het irgendöbber tipps/erfahrige?
Thx.
Restaurant für geburtsdaag 20-25 persone
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
I cha empfähle:Yazid hat geschrieben:Bi uf dr suechi nach eme restaurant in Basel und umgäbig (CH und guet mit em ÖV erreichbar), wo mr dr rundi geburtsdaag vo minere muetter chönnte fyyre. Mir wäre zwüsche 20 und 25 nase.
Wenn möglich am liebschte nid unbedingt "traditionell", do mr eh e bunt durchmischti truppe sin.
Het irgendöbber tipps/erfahrige?
Thx.
Vicino z Muttenz. Grad e Geburri mit 20 Nase gfiirt dört. Sehr agnähm gsi.
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Da hab ich aber schon anderes gehört und erfahren.Ronaldo hat geschrieben:Ich fand das Restaurant bei der Grün80 sehr gut. Gross und mit guten Möglichkeiten einen Tisch etwas abseits zu bekommen. Sehr guter Service und Qualität der Speisen.
Mal Top, mal Flop
EMBOLO <3
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.