Yyshalle Tattoo

Der Rest...
Antworten
Endomeras
Benutzer

Yyshalle Tattoo

Beitrag von Endomeras »

Bin am Friitig Abig i de St.Jakobs Arena am Tattoo gsi. Isch voll dä Hammer gsi. Wer het die Show au bsuecht??? Min Kolleg, wo debii gsi isch, wür gern es paar Rückmäldige ha. Eui Iidrück sind gfrögt.
Chippi, you are the best!!!

ok1
Benutzer

Beitrag von ok1 »

I bi au am Fritigzobe gsi. Het mr sehr guet gfalle.Vorallem im Vrglich zum letzte Joor isches viel abweggsligsricher gsi.
Höhepünkt:
D Blosmusik us Buebedorf(Dr Hammer!!!!), d Girls us Dänemark sowie d Querschleger.
Was mr gar nid gfalle het sin die Giant Drummer gsi. Ganz erlig muessi sage het mi au Top Secret e bitz enttüscht. D Akündigung vo wege Weltpremiere vo dr neue Show, i ha s Gfühl ka, dassi die Show scho hundert Mol gseh. Viellicht isch jo aber für dr Experte do mehr z gseh gsi. Mi het die Darbietig jedefalls nid us de Schueh ghaue. Was au sehr zwünsche übrig glo het, isch d Temperatur in dr Ishalle gsi, i bi mr vorko wie e kleins Schmelzkäsli. Ha mr denn vorgstellt, wie die unde in ihrne Kostüm werde schwitze. :( . Naja, do wird woorschinlig nid viel z mache gsi si.
Alles in allem hets mr aber wirklig guet gfalle. :)

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Bi am Samschtig gsi, isch jo wohl ganz genial gsi.

Bi nur e bitzeli enttüscht gsi dass es so wenig Dudelsagg-Formierige kah hett, isch jo meh in Richtig Marschmusigg und so gange....

Top Secret hett mi au nitt uss de Sogge ghaue, isch doch zu 90% das gsi wo me scho kennt hett, oder nitt?!?

Drfür hänn mir die vereinigte Dudelsagg-Gruppe gfalle, d'Polizeimusigg, d'Musiggkapelle vo Buebedorf und d'Querschleeger

D'Hitz isch zwar übel gsi, aber mit dr Klimaalaag hättsch drfür e störends Hintergrundgrüsch kah!

Ah jo und e bitzeli z'lang ha ich's gfunde.....ha langsam nümm könne hogge.... :(

ok1
Benutzer

Beitrag von ok1 »

mimpfeli hat geschrieben:Ah jo und e bitzeli z'lang ha ich's gfunde.....ha langsam nümm könne hogge.... :(
stimmt,das hani vrgässe.das goht mr allerdings an de ehc-mätch nid anderst.glaub das liegt vorallem au an de stühl. sin doch die gliche wie im joggeli,oder? zum glügg muessi dört nid sitze ;)

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

[quote="ok1"]stimmt,das hani vrgässe.das goht mr allerdings an de ehc-mätch nid anderst.glaub das liegt vorallem au an de stühl. sin doch die gliche wie im joggeli,oder? zum glügg muessi dört nid sitze ]

Ha mi au gfrogt öbb das d'Räschtbeständ vom Joggeli-Bau gsi sinn.... :D
Alles in allem seht d'Yshalle im Joggeli halt scho rächt ähnlig....

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Ich bi am Fritig gsi und mir hetts sehr guet gfalle, ganz anderscht wie letscht Joohr. Klar sind die vo de Top Secret nit uff ihrem Höhepunggt gsi, aber Hallo sie wäre im ursprüngliche Programm au gar nit uffträte, sie sind erscht im letschte Momänt no drzue cho, evtl. wäge sunnscht dr Biljievorverchauf nit esooo toll gloffe isch. Und es sinn jo au e huffe vo däne vom "Ur-Top-Secret" au nümm drbi, die mien sich jo emol sicher echli iii yebe. As es cha heiss wärde in so ere Halle, also das cha me sich jo usrächne, ich ha ämel mi Fächer drbi gha "Röggli bisches" und nöchscht Joohr isch es jo sowieso im Freye, uff dr Kasärne, dört chönnts übrigens cho schiffe cho..... nur so zur Vorwarnig. ;)

GMBH
Neuer Benutzer

Beitrag von GMBH »

Bi au am Samschtig, gsi mir hei d'Holländer no guet gfallä (si halt Profis gsi) aber Bubädörfler si wirkligg dr Hammer gsi. Find au dass es mehr Dudelsäckformationä het söttä geh, aber alles in allem Top Event.
Goht öpper fo euch nägscht Johr uff Schottland ans Tattoo?

ok1
Benutzer

Beitrag von ok1 »

GMBH hat geschrieben:Goht öpper fo euch nägscht Johr uff Schottland ans Tattoo?
Nei,i bi im 2004 gsi.und dört isch eso geil gsi,i glaub das wird schwierig zum wiederhole,geschweige denn übertrumpfe

Maddog
Benutzer

Tiptopi Sach!!

Beitrag von Maddog »

bi am fritig gsi und shet mr no sau guät gfalle.. obwohl das voll nid mi soudrichtig isch.

- d'holländer sind vom könne und choreo miner meinig diä beschte gsi.
- beschti show, mv bubendorf :D
- au super d'schotte und alli basler gruppe
- d'mädels, d'amis und diä dütsche hän mi glangwilt
suuuper Basel - super FCB!!

Endomeras
Benutzer

Beitrag von Endomeras »

Also ich gange velicht uf Schottland. Känne 4 vo de Querschleeger, will sie au in Chloote wohned. Ich han d'show leider nöd ganz fertig luege chöne, will i uf de Zug uf Züri han müesse stresse. Zum Glück sind Tram in Basek top pünktlich :)

Allerdings isch es i de Iishalle au scho chüeler gsi. Freu mi wieder uf d'hockey Saison in Basel, jetzt, wo mer ja 1 jahr Pause gha händ :D
Chippi, you are the best!!!

Antworten