Frage an die Forums Broker..
Frage an die Forums Broker..
würd mich interessiere wie d broker und analyste bi euch in dr bank d aktie vo Arpida (Valor 2121806) rate.. und wie s mittelfristige kursziel sött ussgseh.. chan mer do öpper hälfe?? merci
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
der geranienmarkt auf dem barfi soll nächstes jahr eine woche früher stattfinden
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
guet, das biotech interessant isch, isch scho länger bekannt...dämfall good luck...gueti sach, do isch sicher no wachstumspot. dinne in däm märkt..no lang nid usgschöpft...zu dere aktie ka dr leider nid witerhälfe oder infos liefere, drum zieh ich mi wieder zrugg und schalt dr "dummi-bemerkige-modus" wieder ab...Raul_22 hat geschrieben:ne ne.. ha scho vor 2 wuche kauft wo no nüt in dr baz gstande isch.. biotech isch interessant aber bi witem ned s einzige interessante investment..

s einzig wo dr no ka sage...bi dr letschti mol an ere präsentation vo dr firma 4-antibody gsi, d newcomer uss em ruum basel in sache biotech...wenns mr rächt isch schätze sie das dr märkt no ca um s 3 fache wachse wird...wobi logischerwiis sie s szenario nid schlächter wänd mache als s isch...sprich isch sicher eigewerbig dinne...
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer