Komischte Näme vom Fusifel
Komischte Näme vom Fusifel
Kaukasusbär on TOUR!!!
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Was heisst Schnabaukle?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Ahso... denn heissts allso dr Name XYZ macht mer "Diggi Eier"P.I.M.P hat geschrieben:heisst diggi_eier
Verzerr ich do nid dr Wettbewärb?

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Gsundheit!bs_eagle hat geschrieben:...und s Wort *Schnaboffl" kennsch demfall au nit?
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Aha... Ha nie zue de coole ghört... kenn dorum au nid die aagsagte Sprüchbs_eagle hat geschrieben:d
ne,.. Schnaboffl = Wenn öbber öbbis seit, wo nit luschtig isch...

bisch halt nid voll drbi..
bisch mega out...
er raucht nöd er isch mega..
bisch mega out...
er raucht nöd er isch mega..
http:\\http://www.assy5.ch
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Trend-Setting war nie mein Ding...bs_eagle hat geschrieben:Erfind dir doch di eigene Klamauk...
HEY!!! Wär het do gstumme, dass mi Name zum "Wand apisse" isch???
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Wieso stoht eigentlich di Name nid druff?... also y mein, es isch scho skuril, dass sich öbber "Furz" nännt....Fart hat geschrieben:Ich. Han aber das Trend-Setting-Wort falsch interpretiert. Mir gfallt di Name. Het öppis wohrs. (Vorallem um die Johresziit)![]()

Na ja, ich find s'isch einigermasse neutral. Bi wäge dem druuf cho:Diggi_Eier hat geschrieben:Wieso stoht eigentlich di Name nid druff?... also y mein, es isch scho skuril, dass sich öbber "Furz" nännt....![]()
http://www.ebaumsworld.com/fartboard.html
No more blues...
cha's si, dass du amme e bitz e Dotteli bisch?Fart hat geschrieben:Na ja, ich find s'isch einigermasse neutral. Bi wäge dem druuf cho:
http://www.ebaumsworld.com/fartboard.html
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Freiheit für Super-Manfred !
Freiheit für doheschenduhoe!
(und auch Freiheit für Willy...)
Freiheit für Super-Manfred !
Freiheit für doheschenduhoe!
(und auch Freiheit für Willy...)
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
Chinatown
wuahuahuahhhhahahahaaahuaaa!
wuahuahuahhhhahahahaaahuaaa!
http://fcbforum.magnet.ch/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=219257now can come what want
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL