Prag !
man, wenn du mal in prag gewesen wärst, weisst du, dass musicclub nicht gleich musicclub ist... sondern zum teil strip und so.Grga Mali hat geschrieben:Bravo! Du hesch grad d Frog vom Johr gstellt !
Härzligge Glyggwunsch!!!!!!!
Was ächt wird inere Musicbar botte?
Weiss das ebber vo euch?
für alle anderen: Bericht und alles gibt es, wenn ich in der schweiz gelandet bin.... momentan warte ich auf den Abflug.
- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
also mir sin do inne gsi
http://www.penzion-alice.cz/
gmietlich, nit allzu tüür, mit biergarte im innere
http://www.penzion-alice.cz/
gmietlich, nit allzu tüür, mit biergarte im innere

" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
Aaaalsooo hüt oder morn widr buecht!
Hen e sehr günstigi Pension übere Hotel Suechmaschine gfunde. ( I hoff nur, es isch kei Fake!! Zahle muess me jo scho im vorus. weiss eine öber d sicherheit vo so zügs bscheid?)
Jedefalls die wo gse sin:
Mit was muess me so rächne dört?? (Finanziell?)
Ässe, Bier, usw.. Isch günstig oder?
Eifach so Grob...
Hoff es wir geil!
Merci
Hen e sehr günstigi Pension übere Hotel Suechmaschine gfunde. ( I hoff nur, es isch kei Fake!! Zahle muess me jo scho im vorus. weiss eine öber d sicherheit vo so zügs bscheid?)
Jedefalls die wo gse sin:
Mit was muess me so rächne dört?? (Finanziell?)
Eifach so Grob...
Hoff es wir geil!
Merci
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Muesch Dr kaini Sorge mache, Voruszahlige sin immer sicher!Namelos hat geschrieben:( I hoff nur, es isch kei Fake!! Zahle muess me jo scho im vorus. weiss eine öber d sicherheit vo so zügs bscheid?)
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
prag isch im verhältnis zu andere städt im oschte recht tüür (worde!!), aber allgemein natürlich immer no günschtiger als bi uns. in de in-lokal sind d priise fascht westlich orientiertNamelos hat geschrieben: Mit was muess me so rächne dört?? (Finanziell?)
Eifach so Grob...
Hoff es wir geil!
Merci

[quote="CubaLibre"]prag isch im verhältnis zu andere städt im oschte recht tüür (worde!!), aber allgemein natürlich immer no günschtiger als bi uns. in de in-lokal sind d priise fascht westlich orientiert
willsch nit lieber nach bratislava? ]
Jo was zahlsch denne ca. e bierli?
was giz z bratislava?
Budapest wär au e meeglichkeit gse..

Jo was zahlsch denne ca. e bierli?
was giz z bratislava?

je nach beiz! zwische 1.5 (beiz) bis 4 euro (nachtclub oder so) isch alles möglich! sunscht holsch di bier im supermarkt, dört kriegschs für e paar centsNamelos hat geschrieben:Jo was zahlsch denne ca. e bierli?
was giz z bratislava?Budapest wär au e meeglichkeit gse..

bratislava? das bier ist billiger und das fleisch williger

- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
CubaLibre hat geschrieben:je nach beiz! zwische 1.5 (beiz) bis 4 euro (nachtclub oder so) isch alles möglich! sunscht holsch di bier im supermarkt, dört kriegschs für e paar cents![]()
bratislava? das bier ist billiger und das fleisch williger(sorry fyr de sexistischi spruch
) het e grosses nachtläbe und isch au e schöni stadt
yeaaa!! jo aber ebbe cha me dört in Bratislava au am daag was aluege??
Scheisse 4 euro

Jooo ehh supermarkt! Dört sind d sache hoffentlig viel billiger..
schöni altstadt!!Namelos hat geschrieben:yeaaa!! jo aber ebbe cha me dört in Bratislava au am daag was aluege??
Scheisse 4 euro
Jooo ehh supermarkt! Dört sind d sache hoffentlig viel billiger..
prag isch e grossi stadt, somit prise verschiede. ich mein, do im fame zahlsch jo au anderi prise als im desarts. zb.

ok das isch definitiv gynstig...Sad Mo S. hat geschrieben:habe irgendwo in der altstadt mein montagnachmittag versüsst mit ein paar bierchen (ungefähr 3) und bezahlt am Ende weniger als 3 franken (für alle zusammen).
@cuba
hehe me mungglets

Jäjoo leider wird morn buecht... Ich denk uf Bratislava hätt me mit em Zug au vil länger..
Skyeurope isch nid so gynstig

Aber gämmrs doch zue: Es git nix über Thailand