Marketing beim FCB

Diskussionen rund um den FCB.
winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

SubComandante hat geschrieben:Also ganz geil wärs, wenn d'Fischerstube Brauerei es eigenes Stadionbier mache würd und nur das dinne ussgschänkt wird. Im Gäschtesektor gits natürlich Eichhof.
Wär Dr hammer aber die wärde nid uf die mängi chönne produziere...

Gesendet von meinem TA-1053 mit Tapatalk

EffCeeBee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von EffCeeBee »

Ich weiss ja nicht wie das bei euch aussieht, aber ich geh ins Stadion um Fussball zu sehen und nicht um mich vollaufen zh lassen...

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Käppelijoch hat geschrieben:Warteck Lager wär die grössere Qual.
Das stimmt. Ich kenn Lüüt, die finde das guet. Aber das isch glaub s'erscht mol gsi, woni es Bier nit fettigtrunke han.

JackR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JackR »

Weiss nicht wo ich es sonst hinpacken soll, also werf ich's mal hier rein.

Das Esports-Team war am Wochenende im skandalösen (http://www.bild.de/sport/mehr-sport/e-s ... .bild.html) FUT Champions Cup vertreten. THE STRXNGER kam da ins Halbfinale seiner Konsole (Ps4).

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

EffCeeBee hat geschrieben:Ich weiss ja nicht wie das bei euch aussieht, aber ich geh ins Stadion um Fussball zu sehen und nicht um mich vollaufen zh lassen...
Tringsch de nid es es guets drbi

Gesendet von meinem TA-1053 mit Tapatalk

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Chrisixx hat geschrieben:Wie man sich so über 50 Rappen aufregen kann.... :o
Der priis vorhär isch scho e frächheit gsi

Sälber hoole, plastic bächer (bis die "ikea" bächer cho sind),

Die verantwortliche fönd jetzt a langsam alles e chli türer zmache

Zerscht CL tickets fasch verdopple, denn s'bier, denn chunnt d'wurscht und ändi joor d'joorescharte

Sean Lionn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sean Lionn »

tanner hat geschrieben:Der priis vorhär isch scho e frächheit gsi

Zerscht CL tickets fasch verdopple, denn s'bier, denn chunnt d'wurscht und ändi joor d'joorescharte
ahhhhh jäääääää!!! :dr fmh:
[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Da gibt es nur eines: Vorher sich betrinken und vollfressen, dann musst Du nicht im Stadion konsumieren.
Heusler.

Alla sätt är bra utom de dåliga.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

4059
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4059 »

Käppelijoch hat geschrieben:Da gibt es nur eines: Vorher sich betrinken und vollfressen, dann musst Du nicht im Stadion konsumieren.
und sonst: capri sonne mit wodka schmeckt besser als es tönt. und allgemein kann man die wiederverschliessbaren capris mit was einem auch immer gefällt befüllen...

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

4059 hat geschrieben:und sonst: capri sonne mit wodka schmeckt besser als es tönt. und allgemein kann man die wiederverschliessbaren capris mit was einem auch immer gefällt befüllen...
Richtig. Und in Salzburg haben sie unserem FCB zum Sieg verholfen.
Heusler.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

*13*
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *13* »

Ihr wisst schon was meistens raus kommt bei Blindverkostungen? ;)

DiniMueter
Benutzer

Beitrag von DiniMueter »

D CL Gruppephase isch pryyslig jo mehr als fair gsi! Bayern im '12 isch au nit viel günstiger gsi als City jetzt (wenn überhaupt, has nüm im Kopf wasi genau zahlt ha dazumals)...

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

DiniMueter hat geschrieben:D CL Gruppephase isch pryyslig jo mehr als fair gsi! Bayern im '12 isch au nit viel günstiger gsi als City jetzt (wenn überhaupt, has nüm im Kopf wasi genau zahlt ha dazumals)...
Redet jemand, ausser du, von der gruppenphase

4059
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4059 »

tanner hat geschrieben:Redet jemand, ausser du, von der gruppenphase
realisiert öbber usser du nid, dasses drnoo bi bayern ums 1/8 final goht?

2012 gege bayern:

d-parkett, vorzug chf 42, normal chf 55

2018 gege city;

d-parkett, vorzug chf 50, normal chf 65

"fascht verdopple" dunggt mi kli sehr wit härgholt aber hauptsach me ka wieder irgend e grund gege die neui fcb-fiehrig uffahre...

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

4059 hat geschrieben:realisiert öbber usser du nid, dasses drnoo bi bayern ums 1/8 final goht?

2012 gege bayern:

d-parkett, vorzug chf 42, normal chf 55

2018 gege city;

d-parkett, vorzug chf 50, normal chf 65

"fascht verdopple" dunggt mi kli sehr wit härgholt aber hauptsach me ka wieder irgend e grund gege die neui fcb-fiehrig uffahre...
Und d-balkon isch glaub 64/80 gege jetzt 70/90

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Das CL-Tickets nid verdopplet worde sind, het dr scho mänge um d Ohre ghaue.

S Bier wird national in jedem Stadion erhöht, das isch kei Furz vo unserem Präsi.

Und jetzt heb di am Bänggli: Au für d Jooreskarte het din allsitz gliebti Heusler scho welle mehr Fränggli. Au wenn uf Drugg vo usse dr Priis nid veränderet worde isch, isch dört scho klar worde, das s Priiskonzept für d Jooreskarte übearbeitet wärde wird. Dennoch isch au das Joor vom neue Herr Präsident dr Priis nid apasst worde. Keine het au nur EI EINZIGS word drüber verloore. Aber wehe, wenn die vom Herr Heusler (und co) angerissene Preiserhöhung der Jooreskarte au nur zur Hälfti umgesetzt wird, denn isch dr Herr Burgener wider s Arschloch vor Wält und sowieso dr Heusler viel besser...Wetten werden angenommen.

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Delgado hat geschrieben:...... Aber wehe, wenn die vom Herr Heusler (und co) angerissene Preiserhöhung der Jooreskarte au nur zur Hälfti umgesetzt wird, denn isch dr Herr Burgener wider s Arschloch vor Wält und sowieso dr Heusler viel besser...Wetten werden angenommen.
Bisher hat Herr Burgener viel investiert. Herr Heusler (seine Verdienste in Ehren, wirklich) hat schon auch genommen....

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Delgado hat geschrieben:Das CL-Tickets nid verdopplet worde sind, het dr scho mänge um d Ohre ghaue.

S Bier wird national in jedem Stadion erhöht, das isch kei Furz vo unserem Präsi.

Und jetzt heb di am Bänggli: Au für d Jooreskarte het din allsitz gliebti Heusler scho welle mehr Fränggli. Au wenn uf Drugg vo usse dr Priis nid veränderet worde isch, isch dört scho klar worde, das s Priiskonzept für d Jooreskarte übearbeitet wärde wird. Dennoch isch au das Joor vom neue Herr Präsident dr Priis nid apasst worde. Keine het au nur EI EINZIGS word drüber verloore. Aber wehe, wenn die vom Herr Heusler (und co) angerissene Preiserhöhung der Jooreskarte au nur zur Hälfti umgesetzt wird, denn isch dr Herr Burgener wider s Arschloch vor Wält und sowieso dr Heusler viel besser...Wetten werden angenommen.

Stimmt CL tickets sind im vergliich zu der gruppe phase nid verdopplet worde ( pro ticket hämmer mir 18.50 zahlt jetzt e 40.00, das isch nach adam riese mehr als dopplet so vill )
und nein, der präsi het die priiserhöhige nid verursacht, är verdeilt jo d'arbete was der FCB betrifft an lüt wos besser chönne

Und nein, der heussler het nid alles rächt gmacht, aber är isch derzue gstande

Und was mir an de begründige am meischte gnärvt het, isch e ussage wie die andere mache das au

Der FCB isch e club (gsi) wo ebbe bis vor kurzem nid mit der masse gschwumme isch und ussgrächnet im joggeli wos schlächteschti catering git vo all dene stadie

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

tanner hat geschrieben:(..) Zerscht CL tickets fasch verdopple, (..)
DiniMueter hat geschrieben:D CL Gruppephase isch pryyslig jo mehr als fair gsi! Bayern im '12 isch au nit viel günstiger gsi als City jetzt (wenn überhaupt, has nüm im Kopf wasi genau zahlt ha dazumals)...
tanner hat geschrieben:Redet jemand, ausser du, von der gruppenphase
Delgado hat geschrieben:Das CL-Tickets nid verdopplet worde sind, het dr scho mänge um d Ohre ghaue.
tanner hat geschrieben:Stimmt CL tickets sind im vergliich zu der gruppe phase nid verdopplet worde ( pro ticket hämmer mir 18.50 zahlt jetzt e 40.00, das isch nach adam riese mehr als dopplet so vill )
oook
give me the ball, you motherfucker!

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

tanner hat geschrieben:Stimmt CL tickets sind im vergliich zu der gruppe phase nid verdopplet worde ( pro ticket hämmer mir 18.50 zahlt jetzt e 40.00, das isch nach adam riese mehr als dopplet so vill )
und nein, der präsi het die priiserhöhige nid verursacht, är verdeilt jo d'arbete was der FCB betrifft an lüt wos besser chönne

Und nein, der heussler het nid alles rächt gmacht, aber är isch derzue gstande

Und was mir an de begründige am meischte gnärvt het, isch e ussage wie die andere mache das au

Der FCB isch e club (gsi) wo ebbe bis vor kurzem nid mit der masse gschwumme isch und ussgrächnet im joggeli wos schlächteschti catering git vo all dene stadie
Jo guet, die Verdopplig hets jo numme könne gäh, well Pryyse für di jo vorhär wirgglig läppisch gsi sin. Hesch die mol drüber bedanggt, dass de numme 18.50 zahlt hesch? Nei Lüt hütte gsehn immer numme s'Negative, immer motze. Sig doch mo danggbar hesch 3 absolut geii Mätsch im Joggeli für je numme 18.50 gseh statt do e Büro ufzdue.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Konter hat geschrieben:Jo guet, die Verdopplig hets jo numme könne gäh, well Pryyse für di jo vorhär wirgglig läppisch gsi sin. Hesch die mol drüber bedanggt, dass de numme 18.50 zahlt hesch? Nei Lüt hütte gsehn immer numme s'Negative, immer motze. Sig doch mo danggbar hesch 3 absolut geii Mätsch im Joggeli für je numme 18.50 gseh statt do e Büro ufzdue.
stell dir vor jä hanni
do das jo nid sälbverständlich isch a) dass me überhaupt so spiel cha gseh b) zu vernüftige priise c) e verein isch (gis) wo nid mit allem mitrittet

nur wenn's um die "junge" goot wo jommere de isches klar ( dängg do as gschrei wo unseri frau präsident gmeint het, dass wemme im monet 1x weniger in ussgang goot, dass me sich so priise den leischte cha )
das gschrei do inne ( verständlich ) nur wenn sich familie "ärgere" denn sind si wohl sälber schuld dass si goofe in d'wält stelle :cool:

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Sorrx aber CHF 40.- für ein L-Gruppenspiel ist absolut angemessen und günstig. Hier geraten länger wie mehr die Relationen durcheinander.

18.50 ist eigentlich fast schon unverschämt billig.

Früher kostete MK U16 auch 5.- und kostet jetzt ein Vielfaches mehr. Times are changeing.
Heusler.

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Als wär im 20er päggli nastiechli d päggli glich tüür wie wenn de eins kaufsch....

E einzelticket het ohni vorverkaufsgebühr (oder hätt) gege ManU 50 stutz koschtet im parkett. Wenn me scho verglicht.......

RL88
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RL88 »

Ich glaube, wir sind die letzten die heulen müssen wegen Ticketpreise..... :rolleyes:
1893  :cool:

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

Chrisixx hat geschrieben:Wie man sich so über 50 Rappen aufregen kann.... :o
jedesmol kunnt eine mit däm weiche spruch. dä kasch au jedesmol bringe, är blibt weich. dasch ebbe genau die sorte phlegmatischi lowbrainer wo sich e sone wassermaa-trottel erhofft. und wennde in zää joor denn 11 stutz fürs bier zahlsch, kunnt bi dr erhöchig uf 11.50 wider eine: dööö, wie kamme sich so über 50 rappe uffrege. null vernetzts dängge, null bligg fürs grosse ganze.

tatsach isch, dass sich s catering (abgse vom wäggsel vo carlsberg zu fäldi) in allne belange (food qualität, service-qualität, zuebereitigsqualität) in de letschte 10 joor massiv verschlächteret het. me gsehts an gleine sache: joggeliwurst (wo als einzigi e guets priis/leistigsverhältnis gha het) isch wägg. es wärde 10 sache meh abotte, wo uf billigstwaar zrugggriffe wird. s git weniger sosse in de schnitzelbrot, de burger. weniger sänf und ketschup in würst und pommes. bier wärde us räschte zämegschüttet, wo dört umestöhn. s het ame relativ früe vo beliebtere sache nüt meh, well me eher riskiert, dass eine nüt griegt, als das me öppis mues unbezahlt furt keie. es wird am änd vom match nüt meh furtgä, oder zumindist günstiger gä. au nid 2 stund alti, vollig kalti würst. wemme mol e drittel vo däm stutz, wome in behindi instagram schissdrägg, cashless pay wärbe videos und bustaufe investiert, mol für gscheite food würd ussgä...aber ebbe, s wird jo au so gfrässe.

drfür wird aber irgend e nobellinie lanciert fürd loge, wärbig gmacht wie blöd und d pryys erhöht. mir isches glich, ich nimm nüt me dört, aber i find, me dörf so sache absolut ufe tisch bringe, ohni das irgend e lemming wider e dummi het.

BHC
Benutzer

Beitrag von BHC »

ScoUtd hat geschrieben:fürs lager stimmt das absolut.

s klosterbräu isch fein
Und Eichhof "Barbara" ist eine Perle der schweizerischen Bierkultur.

Eichhof Lager ist ein hässliches Bier - übertroffen in seiner Hässlichkeit nur noch durch Calanda!

Topic: Wäre pro Bierboykott für die ersten beiden Heimspiele. 2-3 Dosen kann man ja ohnehin easy reinnehmen.

P.S: Feldi Lager wird hier übermässig schlechtgeredet. Ausser Quöllfrüsch kann kein grosses Schweizer Bier mit unserem Feldi mithalten. Und überhaupt: Support your local beer! 4310! :cool:

DiggeSpränzel
Benutzer

Beitrag von DiggeSpränzel »

Ich glaube das Standard Bier im Joggeli ist aber Hopfenperle, nicht Feldschlösschen Lager...

Fände das schon überprüfenswert, inwiefern der Sponsoringvertrag mit Feldi einem allfälligen Wechsel des Bierlieferanten im Wege steht. Man könnte ja allenfalls auch einen Probelauf mit anderen Bieren mit jeweils ein paar Fässchen von einem anderem Bier pro Stand machen. Wenns gut läuft kann danach kann ja immernoch hochgerechnet werden, ob Unser oder Ueli (oder wer auch immer) dann die geforderten Mengen liefern kann.

Wäre ich Mitglied, würde ich diesen Punkt an der nächsten Mitgliederversammlung/GV bringen :)

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Es ist Hopfenperle.
Heusler.

Fiskaren
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fiskaren »

BHC hat geschrieben:Support your local beer! 4310! :cool:
Aha...FC Rhyyfälde

Wenn scho, denn "Unser Bier"!
Alte Säcke Basel (Chris)

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

Fiskaren hat geschrieben:Aha...FC Rhyyfälde

Wenn scho, denn "Unser Bier"!