Sollten meine Augen getrübt sein, fühlt euch frei das Thema zu schliessen. Bitte keine Trainerdiskussion hier drin. Cheers

I glaub die erschti Frog isch mol obs nögschtjohr 9 sin oder ob das doch e bitz zviel Lokalpatriotismus und zwenig Fachkompetänz wird...#10 hat geschrieben: Die nächste Frage ist: Wird es in zwei Jahren "10 in Serie" geben?
Hani öppis verpasst?fixi hat geschrieben:die halbnackten Frauen
Mir hän offesichtlig top missioniert und einigi Barbare ufe Gschmagg brocht...und die Luzerner Familie im D1, die nun FCB Fans sind
Da Luzern schöne Frauen hat, ja. Beim Gebäude neben den zwei Wohntürmen und vor dem Stadion hat eine Gruppe Frauen ein Turnstunde an der Stange abgehalten und als man sie entdeckte sind alle stehen gebliebenRey2 hat geschrieben:Hani öppis verpasst?
Hehe gute Antwort, hättest nach der Nummer fragen müssen.Rey2 hat geschrieben:Mir hän offesichtlig top missioniert und einigi Barbare ufe Gschmagg brocht...
Vor uns im D1 sin 2 ca. 20 jährigi Luzärnerinne mit blau wisse Schals gsi. Nach 20 min het zerscht die eini denn die anderi ihre Schal ind Täsche gsteckt. Dr eint seit so: Muesch kei Angst ha mir frässe euch scho nid. Kasch dä hässlig Schal ruhig abhalte. Die ander antwortet: Nid wäg däm, ihne gfalli eifach die Atmosphäre wo mir do hän und d Schals heige si eh nur gschänkt kriegt ...![]()