Fasnacht 2017

Der Rest...
Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Fasnacht 2017

Beitrag von Bierathlet »

„Mer spränge dr Raame“

Gli ischs wiedr sowit!

Wie machet ihr Fasnacht?
Wie findet ihr d Blaggedde?

Welle Käller sött me bsueche?

Ich freu mi :)
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Ych find's cool, dass mr ändlich mol d'Möglichkeit het, s'Drummeli z'luege, ohni e (völlig übertüürts) Ticket kaufe z'miesse.

Ansunschte: Blaggedde gfallt, Källeruswahl isch für mi us physicher Sicht wie immer rächt iigschränkt drum hoff ych uf guets und einigermasse warms und trockes Wätter. Denn muess ych au nid in e Käller hogge. Ych glaub, das Johr gang ych mol in zivil uf d'Gass.
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Käller: Basilisggekäller (Imbergässli), Dupf-Club (Pfäffergässli), Rauracherkäller (bi dr Peterskirche), Breo-Käller (Bäumligass, NIT "s Breo" am Noodelbärg).
Heusler.

Alla sätt är bra utom de dåliga.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

slab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von slab »

Ich freu mi au scho riesig uf d'Fasnacht!

Wie findet ihr d Blaggedde?
Find ich eigentlich rächt geil, vorallem das emol alli Fasnächtler zur gältig kömme (sogar d'Schnitzelbänggler!)

Welle Käller sött me bsueche?
Bi nit so dr Käller-Typ, aber ich wird sicher im Glaibasel unterwägs si, Schluuch, Adler, Schiefe Egg, Öchsli etc...

Wie machet ihr Fasnacht?
Aggtiv uf-eme-ne Waage! :cool: :D :D
Ein Walter Frosch spielt nur in der A-Mannschaft oder in der Weltauswahl.

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

Freu my au mega uff d Fasnacht.
Y pfyff inere Glygge. D Blagedde find y guet, v.a. wäge dr Vyylfalt wo uff de ainzelne Exemplaar ersichtlich isch.

Trekbebbi hat geschrieben:Ych find's cool, dass mr ändlich mol d'Möglichkeit het, s'Drummeli z'luege, ohni e (völlig übertüürts) Ticket kaufe z'miesse.

Ansunschte: Blaggedde gfallt, Källeruswahl isch für mi us physicher Sicht wie immer rächt iigschränkt drum hoff ych uf guets und einigermasse warms und trockes Wätter. Denn muess ych au nid in e Käller hogge. Ych glaub, das Johr gang ych mol in zivil uf d'Gass.
Dr Käller vo dr Alt Näscht in dr Speerstrooss het e Lift...falls de dä noonig kennsch.
B A S E L

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Graf vo Leuebärg hat geschrieben:Dr Käller vo dr Alt Näscht in dr Speerstrooss het e Lift...falls de dä noonig kennsch.
Nai, dä hani tatsächlich noonig kennt. Merci fir dr Tipp. Bi Käller mit Lift isch halt au immer d'Frog, ob sie us Platzgründ nid no e Reihe Bängg vornedra stelle. Hani scho miesse erläbe bim Fuegefäger-Käller in dr Staine.

Gesendet von meinem Samsung Galaxy S7
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

Trekbebbi hat geschrieben:Nai, dä hani tatsächlich noonig kennt. Merci fir dr Tipp. Bi Käller mit Lift isch halt au immer d'Frog, ob sie us Platzgründ nid no e Reihe Bängg vornedra stelle. Hani scho miesse erläbe bim Fuegefäger-Käller in dr Staine.

Gesendet von meinem Samsung Galaxy S7
Prinzipiell kunnt me dert an dr Fasnacht (und am Källerabstiig) numme mitem Lift in Käller. D.h s het immer gnueg Blatz (und au dr Lift isch groos, s isch e Waarelift)
B A S E L

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schambbediss »

Dr stamm vo dr SANS GÊNE mit ere ladäärne über hooligans an de mätch
MSNK - Die Bewegung des löblichen Mannes!

MSNK Member Präsi

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Me cha am mäntig und am mittwuch ab de 19:15 uhr im pathé küchlin für 10.- inkl. eme gedrängg go d'schnitzelbängg uf dr kino-grossliinwand aaluege.

MSNK Member Präsi

Riquelme
Benutzer

Beitrag von Riquelme »

Schambbediss hat geschrieben:Dr stamm vo dr SANS GÊNE mit ere ladäärne über hooligans an de mätch
Sin das die gse wo ufm Rümelinsplatz Bengale zunde und ihri Laterne ufgrisse hän, sodass e anders Bild zum vorschiin cho isch?

Ganz geil gse gest zoobe öppe am 10i! :cool:

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Morgestraich, Abflug, Marsch findeet red bull :o
[ATTACH]23119[/ATTACH]
Dateianhänge
Screenshot_20170307-092511.jpg
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

Admiral von Schneider
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Admiral von Schneider »

Riquelme hat geschrieben:Sin das die gse wo ufm Rümelinsplatz Bengale zunde und ihri Laterne ufgrisse hän, sodass e anders Bild zum vorschiin cho isch?

Jo voll!
&quot hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
&quot hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.

nidganzbache
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nidganzbache »

Infos Singvogel?

Admiral von Schneider
Erfahrener Benutzer

[video=youtube;2lAgAyNB8I8]https://www.youtube.com/watch?v=2lAgAyNB8I8[/video]
&quot hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Gläbbergässli Grünpfahlgasse war dieses Jahr einmal mehr eine Katastrophe. Was man sich als Aktiver dort alles gefallen lassen musste, war ein Skandal. Und es war nicht erst dieses Jahr so.
Heusler.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

sälte soviel gsocks uff eim huffe gseh wie in dr grienpfohlgass.....
am mittwuch sinn denn au 7 kärre vo dr schuggerei kho z fahre kho und hän bi dr poscht aghalte. weiss nit öb die denn übere sinn richtig mitti.

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Was lauft denn dödd so? :confused:

MSNK Member Präsi

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

Schambbediss hat geschrieben:Was lauft denn dödd so? :confused:
In dr Mitti lauft Musik und dusse versammle sich luter pubertierendi Jungi, wo dr Max mache mien, zum ihri Bacheli-Fründe beihdrucke.
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

Bierathlet hat geschrieben:In dr Mitti lauft Musik und dusse versammle sich luter pubertierendi Jungi, wo dr Max mache mien, zum ihri Bacheli-Fründe beihdrucke.
also anti-fasnächtler?
was lauft denn in dr mitti für sound?
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Isch doch praggtisch wenn alli wo e handrugge becho sötte grad uf aim huffe sin. Nägschtjohr dr gläbbr-halt :)

MSNK Member Präsi

Visions
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Visions »

Käppelijoch hat geschrieben:Gläbbergässli Grünpfahlgasse war dieses Jahr einmal mehr eine Katastrophe. Was man sich als Aktiver dort alles gefallen lassen musste, war ein Skandal. Und es war nicht erst dieses Jahr so.
absolut s niederste die Situation isch nümi tragbar! Mittwuch zobe sin divärsi Cliquene mit Läser bländet worde, bi minr Frau in dr Clique hän zwei Aggtivi sicherheitshalbr miesse ins Augespital und am näggste Daag nonemol zur Kontrolle...

Visions
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Visions »

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brummler-1952 »

Visions hat geschrieben:absolut s niederste die Situation isch nümi tragbar! Mittwuch zobe sin divärsi Cliquene mit Läser bländet worde, bi minr Frau in dr Clique hän zwei Aggtivi sicherheitshalbr miesse ins Augespital und am näggste Daag nonemol zur Kontrolle...
Abeschutte das Gsindel. Und zwar eso, dass die 3 Wuche nümmi könne stoh, hogge und ligge. Verdammts Gesocks.
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Brummler-1952 hat geschrieben:Abeschutte das Gsindel. Und zwar eso, dass die 3 Wuche nümmi könne stoh, hogge und ligge. Verdammts Gesocks.
Me miesst fascht moll e entsprächends Sujet mache und denn zweimoll rigoros dört duurelaufe....!

Admiral von Schneider
Erfahrener Benutzer

Werde nächstes Jahr als Würzburger Axtträger verkleidet mal ein paar Schneisen in diese Gasse schlagen.
Es würde garantiert kein Falscher getroffen.

Dave
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dave »

Schambbediss hat geschrieben:Dr stamm vo dr SANS GÊNE mit ere ladäärne über hooligans an de mätch
Riquelme hat geschrieben:Sin das die gse wo ufm Rümelinsplatz Bengale zunde und ihri Laterne ufgrisse hän, sodass e anders Bild zum vorschiin cho isch?

das sin nid SANS GÊNE sondern d AGB gsi

[video=youtube;UO-jGLlgrEE]https://www.youtube.com/watch?v=UO-jGLl ... e=youtu.be[/video]
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Was ist da auf einmal passiert auf SRF? Auf einmal werden doch kurze Sequenzen der Vorfasnachtsveranstaltungen gezeigt. Erfreulich. Aber es ist nicht mehr der Service, den wir mal hatten. Sonntag nach Morgenstreich 120 min-Querschnitt um 20.00 auf SRF 1.
Heusler.

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Dave hat geschrieben:das sin nid SANS GÊNE sondern d AGB gsi

[video=youtube;UO-jGLlgrEE]https://www.youtube.com/watch?v=UO-jGLl ... e=youtu.be[/video]
Die uf em rümelinsplatz sin d'AGB gsi. Aber d'SANS GÊNE hänn e FCB hooligan sujet gha

MSNK Member Präsi

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Oobermiesam gsi die verdammte ... Am Donnschdig ca. 02:00 sind bi dr zuekimfdige ex-Hauptpost 8 Schuggerwäge gschdande. Unternoh hän sy nyd. Wo mir uff dr letschde Rundi gsi sind am 03:45 hän sy just dä Dräggslaade dicht gmacht und alli sind uuse ko. Ha dänggd; jetzt donnereds do no. Zem Glygg ischs denn aber ruhig bliibe. Aber so ka's nymm wyter go! Ständig wird mr aagrämmpled und bleed aagmacht. Mr ka gege d Fasnacht sy - das isch mir Wurschd. Aber wenns physisch wird hert dr Spass uff. Villicht sotte sich emol die zuegwandte Unternähme vo däm Lokal (bzw. dere Aktion) distanziere. Sunschd yyberleg ich mir ob ich no bim Jenzer Fleisch kauf oder s Unser Bier no dringg. Und uff die guete Schoggi Gipfeli bim Graziella verzichte muess (bitte nid).
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

bebbinho85
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bebbinho85 »

Ich bi bime Stammverein Vorträbler und lauf in dr erste Reihe. Was dört bi dr Mitti abgoht isch eifach e absoluti Sauerei! Am Mäntig simmer no dört durre gloffe und händ ab denn die Route ahschliessend gmiede. De wirsch blöd ahgmacht und d Lüt gönd absichtlich nit uff d Site. D Aggressivität nimmt dört vo Joor zu Joor zue und es isch an dr Zyt mol öpis z unternää! So kas eifach nüm witter go! Ändwäder meh schliesst das verdammte Lokal während dr Fasnacht us Sicherheitsgründ, stellt dört proforma e Mob Schugger ane oder meh macht e Fasnachtsbeiz druss!
Es isch himmeltruurig, dass in unserer Stadt d Fasnächtler so blöd agmacht wärde vo so pubertierende Vollpföste. Wenn meh nüt mit dr Fasnacht am Huet het könnt meh jo au dähäi blibe an dene Dääg, statt blöd go dr Max mache!
FCB

Antworten