Servus
Ha do mol e Frog zum Thema Frauekram-Grosshandel. Zum Hintergrund: E Fründin vo mir us dr DomRep möcht Parfüm und Crèmes vo Victoria's Secret unter d'Fraue vor Ort bringe. Da sie sälber kei Internetaaschluss het, het sie mi aagfrogt, ob ych do mol im Internet könnt recherchiere. Usser Alibaba, wo mir aber chli suspäkt vorkunnt, hani aber nüd Gschieds gfunde. Bi vielne Site muess mr sich au zerscht e Konto iirichte, um mehr Infos z'kriege. Das möcht ych eigentlich nid unbedingt. Het do öbber en Idee, wo mr so Sache günstig und in grösserer Mängi bikunnt? Ych dangg schomol für Hiiwies.
Grosshandel im Internet
-
- Erfahrener Benutzer
Grosshandel im Internet
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!