Campingplatz
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
Campingplatz
Yooo, ihr Gangstas der realen BlInG-bLiNg-Nacht!
habe vor, in der woche vom 25.-31.6, mit ein paar kumpels campen zu gehen!
welche campinplätze (in der schweiz) sind empfehlenswert?
habe vor, in der woche vom 25.-31.6, mit ein paar kumpels campen zu gehen!
http://fcbforum.magnet.ch/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=219257now can come what want
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
EHC BASEL
Jä wotsch an e See oder wotsch do in dr Region blibe? Wotsch in d Bärge oder in dr nöchi vonere Stadt si???redblue-calvin hat geschrieben:Yooo, ihr Gangstas der realen BlInG-bLiNg-Nacht!
http://www.camping.ch
oder gosch mol zum TCS go luege....
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Teuer, aber erste Sahne am See: Erlach am Bielersee 

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
am see! berner mittelland oder sowas..Urlauber hat geschrieben:Jä wotsch an e See oder wotsch do in dr Region blibe? Wotsch in d Bärge oder in dr nöchi vonere Stadt si???
www.camping.ch
oder gosch mol zum TCS go luege....
http://fcbforum.magnet.ch/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=219257now can come what want
EHC BASEL
EHC BASEL
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
hast du irgendwo eine preisliste?Diggi_Eier hat geschrieben:Teuer, aber erste Sahne am See: Erlach am Bielersee![]()
EHC BASEL
EHC BASEL
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Schau mal auf http://www.tourismus-erlach.chredblue-calvin hat geschrieben:hast du irgendwo eine preisliste?
Hast dort eine pdf.-Datei zum downloaden
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
meinst du monplasir oder den gemeindecamping?
EHC BASEL
EHC BASEL
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Huch, ich dachte, es gäbe dort nur einen?redblue-calvin hat geschrieben:meinst du monplasir oder den gemeindecamping?

Ich denke aber, dass es nach dem Bild nach sicher Mon plaisir war... das mit den kleinen gartenzäunen unter den Campingplätzen. Direkt neben den Plätzen für die Spontanzeltler sollte dann der Kiosk sein... Du siehst es auch auf dem Plan.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Am besten, du rufst mal an...
Also eine vo de schönschte: http://www.campingeichholz.ch
Camping Eichholz am Fuess vom Gurte bi Bärn (scho elei wägem Festival--> Kult)
Camping Eichholz am Fuess vom Gurte bi Bärn (scho elei wägem Festival--> Kult)
-
- Erfahrener Benutzer
Tessin???
isch zwar nid grad dr billigst defür e sehr e schöne campingplatz im tessin für mich dr schönst!
http://www.campingdelta.com/#
isch zwar nid grad dr billigst defür e sehr e schöne campingplatz im tessin für mich dr schönst!
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
Absoluti Zuestimmig!Dark Coyote hat geschrieben:Tessin???
Gang nögschte Wuche wieder! Wirkligg e sehr e schöne Zältplatz!

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Hehehehehe dämfall sind mir scho zweimimpfeli hat geschrieben:Scho no, dieses Johr isch es s'dritte mol, meischtens verlängereti Weekends!
Sag nütt!

Rausschmiss bisches?Dark Coyote hat geschrieben:Tessin???
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Oberabzocker!Dark Coyote hat geschrieben:Tessin???
isch zwar nid grad dr billigst

130.- oder 140.- hat die Übernachtung für 2 Personen im Zelt gekostet, weil die eine Reservationsgebühr von 50.- einsacken! (+50.- für den Platz +je 18.- pro Person)

Ins Hirni gschisse?
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
Guet z'läse! Ich gang drum im Auguscht s'erschte mol uf dä Campingplatz. Freu mi total durf und jetzt weiss ich au no us erschter Hand, dass är würklich so guet isch, wies dr Aschin macht.mimpfeli hat geschrieben:Absoluti Zuestimmig!
Gang nögschte Wuche wieder! Wirkligg e sehr e schöne Zältplatz!![]()

Pro Samstag 19:30
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
Also mir hänn e paar Camping rund um e Lago Maggiore ussprobiert und ich muess sage er gfallt mir am beschte!Leeloo hat geschrieben:Guet z'läse! Ich gang drum im Auguscht s'erschte mol uf dä Campingplatz. Freu mi total durf und jetzt weiss ich au no us erschter Hand, dass är würklich so guet isch, wies dr Aschin macht.![]()
Sicher, e isch e chli tüürer als Anderi, drfür suuber und fründligi Lütt dört!
...ich ka's sehr empfähle

Wenn Ihr mit em Auto göhnd und gärn imene feine Grotto göhnd go Znachtässe....per Zuefall gfunde...
- Stross Richtig Losone/Arcegno, durch Arcegno duure, im Wald versteckt, d'Parkplätz sinn an dr Stroos 'Grotto la Risata'....Sensation!!!! Isch grad bevor me zum Wald ussfahrt....
-
- Erfahrener Benutzer
und wenn billig wotsch go kleider kaufe gits nume eins und das isch drmimpfeli hat geschrieben:Also mir hänn e paar Camping rund um e Lago Maggiore ussprobiert und ich muess sage er gfallt mir am beschte!
...ich ka's sehr empfähle!
Wenn Ihr mit em Auto göhnd und gärn imene feine Grotto göhnd go Znachtässe....per Zuefall gfunde...
- Stross Richtig Losone/Arcegno, durch Arcegno duure, im Wald versteckt, d'Parkplätz sinn an dr Stroos 'Grotto la Risata'....Sensation!!!! Isch grad bevor me zum Wald ussfahrt....
FOXTOWN in mendrisio, do fahrsch eifach richtig chiasso und den isch es grad bi dr autobahnusfahrt!
billig markeartikel und über 200 Läde uf eim Fleck!
ps. au e trip in d schoggifabrik isch immer lustig

@mimpfeli & dark coyote
Merci vielmols für d'Tipps. Chame immer bruche... vorallem wenns ums guet Ässe und guet Shoppe goht!
Mir gönd mit em Auto abe, hän aber no vor Velos z'miete dört ... e chli Bewegig muess au si.
EDIT
Zum Priis: Mir händ eifach gseit, wenn mir scho "nur" gönd go Zältle dä Summer, denn dörfs auch chli öpis tüürers si.
Merci vielmols für d'Tipps. Chame immer bruche... vorallem wenns ums guet Ässe und guet Shoppe goht!

Mir gönd mit em Auto abe, hän aber no vor Velos z'miete dört ... e chli Bewegig muess au si.

EDIT
Zum Priis: Mir händ eifach gseit, wenn mir scho "nur" gönd go Zältle dä Summer, denn dörfs auch chli öpis tüürers si.
Pro Samstag 19:30
[quote="Leeloo"]@mimpfeli & dark coyote
Mir gönd mit em Auto abe, hän aber no vor Velos z'miete dört ... e chli Bewegig muess au si. ]
No e Tipp, im Verzasca-Tal, hett's bi Lavertezzo (isch berüehmt für d'Steibrugg) uff dr linke Syyte vo dr Verzasca e Wanderwägli mit Natur-Kunst, isch no sehenswärt (okay e paar Sache sinn drnäbe...
) und kunnsch an extrem schöne Badeplätz verby!!
Ah und uff dr Rückkehr Richtig Lavertezzo, ca. 50m nach dr Brugg hetts au e ganz e härzigs Grotto....
Mir hänn au d'Velo drby, isch immer wieder gmietlich zoobe uff Locarno ine z'radle!
Mir göhn am 18.06. wieder für e Wuche, sötte mir no paar schöni Plätzli finde, wird ich's do ine schriebe!
Edit: Wägem Pryys, so ungefähr hänn mir das au gfunde....

Mir gönd mit em Auto abe, hän aber no vor Velos z'miete dört ... e chli Bewegig muess au si. ]
No e Tipp, im Verzasca-Tal, hett's bi Lavertezzo (isch berüehmt für d'Steibrugg) uff dr linke Syyte vo dr Verzasca e Wanderwägli mit Natur-Kunst, isch no sehenswärt (okay e paar Sache sinn drnäbe...

Ah und uff dr Rückkehr Richtig Lavertezzo, ca. 50m nach dr Brugg hetts au e ganz e härzigs Grotto....
Mir hänn au d'Velo drby, isch immer wieder gmietlich zoobe uff Locarno ine z'radle!
Mir göhn am 18.06. wieder für e Wuche, sötte mir no paar schöni Plätzli finde, wird ich's do ine schriebe!
Edit: Wägem Pryys, so ungefähr hänn mir das au gfunde....
Bi grad letschti Wuche am Lago Maggiore gsi. Bi Tenero im Camping Lido Mappo; fünf Stärn Platz mit Seezuegang.
Ha für ei Wuche mit Zält und zwei Persone Fr. 160.- zahlt (Fr. 32.-/Tag) was ich für dä Platz au OK gfunde ha.
E billigeri Variante isch dä: (sau schön im Maggiatal)
Ha für ei Wuche mit Zält und zwei Persone Fr. 160.- zahlt (Fr. 32.-/Tag) was ich für dä Platz au OK gfunde ha.
E billigeri Variante isch dä: (sau schön im Maggiatal)
.
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Gut möglich, dass der Platz schön ist - wir brauchten damals wirklich nur eine Übernachtungsgelegenheit mit Dusche. Aber der 50er Reservationgebühr ist stinkfrech.mimpfeli hat geschrieben:Also mir hänn e paar Camping rund um e Lago Maggiore ussprobiert und ich muess sage er gfallt mir am beschte!
...ich ka's sehr empfähle!

Ein sehr schöner Platz liegt ein paar km von Locarno entfernt im Maggiatal. Piccolo Paradiso in Avegno - direkt an der Maggia und nur einen Katzensprung ins Städtli runter:
http://www.piccolo-paradiso.ch/tedesco/home.html
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf